Vakipano.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "silla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On mulla aikanaan sinkkuna ollessa ollut vakipanoja, eli kavereita joiden kanssa harrastin muutakin kuin kahvinjuomista. Ja hyvin on homma toiminut, mutta TIETENKIN molemmin puolin oli selvä peli että jos jompikumpi löytää jonkun ns. vakavasti otettavan seurustelukumppanin, niin meidän suhde lyödään jäihin heti. Pettämään en ala enkä halua olla se osapuoli kenen kanssa kukaan puolisoaan pettää.
 

Yhteistyössä