U
Ulla
Vieras
Moi, onko jollain kokemusta vajonneen asunnon ostamisesta?
Eli löydettiin rivitalokämppä, täydellinen meidän perheelle!
MUTTA rivitalon vajoaminen on havaittu -94, ja talo on sen jälkeen ollut tarkkailussa, ja vuoteen 2008 mennessä on vajonnut 200millimetriä.
Vuoden 2008 jälkeen vajoamista ei ole enää havaittu, talon tarkkailua on kuitenkin viime vuonna päätetty jatkaa vielä n.3vuotta.
Eli onko jollain kokemusta tai muuten vaan mielipidettä asiasta?
Saa sanoa! Apuja kaivataan, uskalletaanko ostaa??
hinta on siis suht edullinen juuri tuon aikaisemman vajoamisen takia.
Eli löydettiin rivitalokämppä, täydellinen meidän perheelle!
MUTTA rivitalon vajoaminen on havaittu -94, ja talo on sen jälkeen ollut tarkkailussa, ja vuoteen 2008 mennessä on vajonnut 200millimetriä.
Vuoden 2008 jälkeen vajoamista ei ole enää havaittu, talon tarkkailua on kuitenkin viime vuonna päätetty jatkaa vielä n.3vuotta.
Eli onko jollain kokemusta tai muuten vaan mielipidettä asiasta?
Saa sanoa! Apuja kaivataan, uskalletaanko ostaa??
hinta on siis suht edullinen juuri tuon aikaisemman vajoamisen takia.