T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla ei ole kokemusta eläimistä, mutta pakko kommentoida tähän, että mun 5-v tytöllä näköjään on joku ihme vainu: Tuli pari päivää sit yhtäkkiä iso virnistys naamallaan sanomaan "äiti sä oot raskaana". Olin edellisenä iltana testannut ja saanutkin haalean, mutta selkeän plussan, enkä ole vieläkään kertonut siitä kenellekään![]()
Ei ole kokemusta, mutta tältä palstalta olen lukenut kissoista, jotka ovat hakeutuneet makaamaan raskaana olevan omistajansa mahan päälle. ( muuten eivät ole sitä tehneet )
Mulla ei ole kokemusta eläimistä, mutta pakko kommentoida tähän, että mun 5-v tytöllä näköjään on joku ihme vainu: Tuli pari päivää sit yhtäkkiä iso virnistys naamallaan sanomaan "äiti sä oot raskaana". Olin edellisenä iltana testannut ja saanutkin haalean, mutta selkeän plussan, enkä ole vieläkään kertonut siitä kenellekään![]()
Tai sit se on löytänyt sen testin roskiksesta![]()
Tai sit se on löytänyt sen testin roskiksesta![]()
Mulla on semmoinen oikea sylikissa eli aina on tahtonut paljon olla lähellä ja sylisä. Mutta alkuraskauden yllättäen vältteli mua. Ei millään tullut syliin ja jos otti niin lähti heti pois. Miehen sylissä vielä viihtyi. Nyt menossa rv 29 ja kissa on palannut normaaliksi. Että olisko ollut vain jotain että esim hormonien takia haju muuttunut oudoksi tai jotain?
Miksi muuten moni kirjoittaa ettei anna kissa olla massun päällä? Mä olen kyllä antanut enkä ole tajunnut että siitä voisi olla haittaa. Siis ainakin niin että kissan pää ja etujalat tuossa rinnan päällä ja takaosa sitten mahalla.