vaippa pesukoneessa!

siis voi apua tota 2 vuotiasta poikaa...käskin viemään vaipan roskiin, niin se oli vieny sen pyykkikoneeseen...ja mä en tarkistanu et mitä siel oli ennenku heitin sinne vaatteita ja vaippa siellä pyöri sitte vaatteiden kanssa ja ihan kivan sotkun oli saanu aikaan :headwall: . Kaikki vaatteet on nyt siinä vaippan sisällä olevassa raegeelissä...laitoin koneen nyt uudestaan pyörii ja toivotaan et ne jotenki lähtis niist pois :kieh:
 
Meillä puolitoistavuotias poika on ahkera täyttämään pesukonetta. Kun sille mättää pyykit koneen eteen, se laittaa ne koneeseen. Aluksi tämä oli hienoa, mutta nyt tosiaan sieltä löytyy milloin mitäkin! Onneksi olen aina muistanut tähän asti tarkistaa asian...

Toivottavasti sotku lähtee pois!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:20 vieras kirjoitti:
siis voi apua tota 2 vuotiasta poikaa...käskin viemään vaipan roskiin, niin se oli vieny sen pyykkikoneeseen...ja mä en tarkistanu et mitä siel oli ennenku heitin sinne vaatteita ja vaippa siellä pyöri sitte vaatteiden kanssa ja ihan kivan sotkun oli saanu aikaan :headwall: . Kaikki vaatteet on nyt siinä vaippan sisällä olevassa raegeelissä...laitoin koneen nyt uudestaan pyörii ja toivotaan et ne jotenki lähtis niist pois :kieh:
voi hitto :$ muista putsaa se nukkasihti(vai mikä pirun suodatin nyt onkaan siinä oikeessa alakulmassa yleensä) hommeli sitten ettei mee tukkoon koko kone..
 
alkuperäinen
kone on nyt käyny ja raegeelimöhnä on kadonnu mut kaikki vaatteet aikamoisessa nukassa...tarttee varmaa viedä anopin kuivuriin jos ne nukat lähtis siellä viimeistään... :whistle:
 

Yhteistyössä