Itse ne pitää kerätä, metsästää ja mahdolliset oluet panna.
Uusavuton on hän joka ei osaa viljaansa kasvattaa ja leipoa siitä leipää.
:snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Itse ne pitää kerätä, metsästää ja mahdolliset oluet panna.
Alkuperäinen kirjoittaja namiiii:Juu, en menekkään kauppaan tänään..täytyy käydä hankkimassa ase ja suunnata metsän..sekä kunnon verkot ja järvelle..toki nekin ehkä pitäis tehdä itse eikä ostaa..hmmm...me ei olla itse taloakaan rakennettu, ostettiin vanha...pakko muuttaa...metsään?jonnekkin risuhökkeliin?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Just kipasin ohimennessäin tuosta uudet myllynkivet, louhin ihan itse valtion mailta. Kai te muutkin itse viljanne jauhatte? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Töttöröö:Niin ja vain uusavuttomat ostaa lääkkeetkin. Itsehän sitä kaikki lääkeyrtit voi kasvattaa. Vinkkinä, että hamppu auttaa ihan kaikkeen. Sitä vain kaikki kasvattelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Just kipasin ohimennessäin tuosta uudet myllynkivet, louhin ihan itse valtion mailta. Kai te muutkin itse viljanne jauhatte? B)
Joo tietysti. Mä olen tuohon mun crosstraineriin rakentanut sellaisen systeemin, että siinä polkemalla jauhautuu viljat. Saa itte liikuntaa ja meille sitten viljat siinä samalla. Hyötyä joka asiassa.