Vain uusavuttomat ostavat itselleen ruokaa ja juomaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, en menekkään kauppaan tänään..täytyy käydä hankkimassa ase ja suunnata metsän..sekä kunnon verkot ja järvelle..toki nekin ehkä pitäis tehdä itse eikä ostaa..hmmm...me ei olla itse taloakaan rakennettu, ostettiin vanha...pakko muuttaa...metsään?jonnekkin risuhökkeliin?

Mulla ei ole peltoa, mutta kai mä voin tuohon takapihalle pienen viljapellon ja vihannesmaan laittaa? Ei kai se naapureita voi häiritä? :xmas: Niin joo ja tietysti oma lehmä tuohon rivarin nurtsille.

Juu, ja entäs ne avuttomat jotka ostaa maidon purkissa ja jotain hiivatin keijuja rasiassa. Senkin rahan kun laittaa omaan lehmään! niin mitensäästöä tulookaan pitkässä juoksussa. Ja lopuks saa makoisan lihapadan, pihvejä jne. Ihme sakkia kun ostavat valmiiita ja jo leikeltyjä paloja kaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja namiiii:
Juu, en menekkään kauppaan tänään..täytyy käydä hankkimassa ase ja suunnata metsän..sekä kunnon verkot ja järvelle..toki nekin ehkä pitäis tehdä itse eikä ostaa..hmmm...me ei olla itse taloakaan rakennettu, ostettiin vanha...pakko muuttaa...metsään?jonnekkin risuhökkeliin?

Eihän siihe toki mitään aseita ja verkkoja tarvi. Tekee vaan kunnon keihään, jolla iskee hirveen tai kalaan kiinni. :D

Ja tottakai risuhökkeli. :D Tai kunnon hirsimökki, jossa pärekatto. Tai vaikka kuusen oksista maja.

Mua oikeesti harmittaa se, ku ei vaan VOI olla vain vaikka paria lehmää. Se on tää meijän yhteiskunta niiiiin ihana... :(

Ois ihana, ku vielä vois kulkee hevosella kylille. Tai no miksei vois, mutta muu liikenne suuttuis ku joku sielä heposen ja kärryjen kans etanastelee..

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Just kipasin ohimennessäin tuosta uudet myllynkivet, louhin ihan itse valtion mailta. Kai te muutkin itse viljanne jauhatte? B)

Joo tietysti. Mä olen tuohon mun crosstraineriin rakentanut sellaisen systeemin, että siinä polkemalla jauhautuu viljat. Saa itte liikuntaa ja meille sitten viljat siinä samalla. Hyötyä joka asiassa.

Niin ja vain uusavuttomat ostaa lääkkeetkin. Itsehän sitä kaikki lääkeyrtit voi kasvattaa. Vinkkinä, että hamppu auttaa ihan kaikkeen. Sitä vain kaikki kasvattelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Töttöröö:
Niin ja vain uusavuttomat ostaa lääkkeetkin. Itsehän sitä kaikki lääkeyrtit voi kasvattaa. Vinkkinä, että hamppu auttaa ihan kaikkeen. Sitä vain kaikki kasvattelemaan.

Juu hamppua vaan polttelemaan, on mukavan rento olo eikä huolen häivää :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Just kipasin ohimennessäin tuosta uudet myllynkivet, louhin ihan itse valtion mailta. Kai te muutkin itse viljanne jauhatte? B)

Joo tietysti. Mä olen tuohon mun crosstraineriin rakentanut sellaisen systeemin, että siinä polkemalla jauhautuu viljat. Saa itte liikuntaa ja meille sitten viljat siinä samalla. Hyötyä joka asiassa.

Ai hittolainen, meikällä on vaan tuollainen käsikäyttöinen veivattava. Muskelit paisuu, ukko pysyy kurissa ja leipä on rukiista. B)

Yhteistyössä