Vain tyttöjä - pinoon

• Viestiketjun aloittaja ylpeästi kolmen tytön äitee
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
miksi tänne tuli poikein äidit tappeleman. eikös se oo hyvä että mä tyttöjen äidit ollaan ylepitä tytöistämme eikä kaivata niitä poikia. ei siinä ole mitään väärää. paljon pahempaa on että äiti jolla on lapsia molempia sukupuolia tulee tänne puolustelemaan poikia ja haukkumaan tyttöjä vaikka siis itselläänkin on tytär. mitäs me pojista tiedetään kun meillä ei niitä ole ja tilanteeseen ollaan tyytyväisiä, mutta jos mulla olis poika niin en täälä kulkis toista sukupuolta haukkumassa, sitten tuskin sukupuolilla enää merkitystä olisi. nyt minusta tytöt on ihanimpia maailmassa koska minä olen tyttöjen äiti. miksi minä en siis saisi kehua omia tyttöjäni ja olla ylpeä heistä. miksi tähän ketjuun tuli ylipäänsä ollenkaan poikien äitejä kun tässähän haettiin tyttöjen äitejä.

poikia on aina arvostettu ja perhe on ollut täydellinen vasta sitten kun perheessä on ollut poika, eikös se vaan ole hyvä että asia ei ole enää niin vaan tyttöjen asema on noussut samalle tasolle, eikö tytöt ole enää pettymys vaan yhtä suuri lahja kuin pojatkin.

Yhteistyössä