Vain tyttöjä - pinoon

• Viestiketjun aloittaja ylpeästi kolmen tytön äitee
  • Ensimmäinen viesti
kolmen äiti -tasavertaisuus
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme lasta-tasavertaisia:
jo entuudestaan kahden lapsen äitinä luulin että kolmas lapsi menisi tuosta vain(kasvatuksen suhteen) 2 ekaa ovat poikia ja tämä kolmas tyttö täytyy sanoa että poikien suhteen pääsin helpommalla kuin tämän tytön, puree , potkii, lyö saa kovia kohtauksia kaikkea mitä nämä minun poikani eivät tuossa iässä ole tehneet.
Kyllä tyttö on mukava mutta niin on kyllä nuo mun 2 poikaanikin. En ketään heistä vaihtais(paitsi ton tytön silloin kun saa kohtauksetn ja puree mua)
Niin? Musta on jotenkin todella outoa, että ihmiset tulevat haukkumaan tähän tyttölapset, vaikka mun mielessä alotuksessa ei mitään tälläistä kysytty.

ja jos sun tyttös on ku hirmutautinen, niin se ei todellakaan tarkoita että läheskään kaikkien tytöt ois, vai mikä sulla oli pointtina? o_O
aloituksessa ei mitään vaan aloittajan jälkeen tulleissa vastauksissa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
jo entuudestaan kahden lapsen äitinä luulin että kolmas lapsi menisi tuosta vain(kasvatuksen suhteen) 2 ekaa ovat poikia ja tämä kolmas tyttö täytyy sanoa että poikien suhteen pääsin helpommalla kuin tämän tytön, puree , potkii, lyö saa kovia kohtauksia kaikkea mitä nämä minun poikani eivät tuossa iässä ole tehneet.
Kyllä tyttö on mukava mutta niin on kyllä nuo mun 2 poikaanikin. En ketään heistä vaihtais(paitsi ton tytön silloin kun saa kohtauksetn ja puree mua)
Niin? Musta on jotenkin todella outoa, että ihmiset tulevat haukkumaan tähän tyttölapset, vaikka mun mielessä alotuksessa ei mitään tälläistä kysytty.

ja jos sun tyttös on ku hirmutautinen, niin se ei todellakaan tarkoita että läheskään kaikkien tytöt ois, vai mikä sulla oli pointtina? o_O
mun mielestäkin tuo kuulosti siltä ettei ihan oo lapset tasa-arvosiia tuossa perheessä vaan tämäkin äiti on rakastunut poikiinsa ja ihmettelee miksi tyttö kiukuttelee, hakiskohan sitä samaa huomiota ja rakkautta. ihmeellistä että äiti voi tolleen ylistää kahta lastaan ja haukkua yhtä :O
jaa tää meni näin, kuule tyttö saa samalla tavalla huomiota kuin pojatkin, en vain ymmärrä miksi tyttöjä niin hehkutetaan. joo ihanaa ostella kaikkea ultra söpöä tytölle, pointtina vain se että......pidetääs vähän jännityksessä.........ottaen huomioon keskustelun sävyn niin pojat ovat helpompia kuin tytöt. Kyllä mun tyttöni puree mitä poikani eivät ole tuossa iässä tehneet mutta se menee ohi. Kyllä poikani osaavat temppuilla kunnolla mutta kun vertaan 1,5v ikää näiden kolmen kesken niin tyttö vie voiton hankaluudellaan.

enhän mä haukkunut omaa lastani, kyllä voin sanoa että hän on riiviö ja saa puremis kohtauksia niin paljon että oma äitikin(eli minä) kavahdan niitä. Mulla on se oikeus sanoa näin, kuten voin sanoa mun 6 vuotiaasta että on niin pirun itsekäs yksilö...että silleen
Mun tytöt ei käyttäydy noin. Vaikea sanoa onko poika helpompi vai ei, kun sellasta ei ole. Mutta tytöt ovat ihan "helppoja" ainakin meillä.

kolmen äiti -tasavertaisuus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:

mun mielestäkin tuo kuulosti siltä ettei ihan oo lapset tasa-arvosiia tuossa perheessä vaan tämäkin äiti on rakastunut poikiinsa ja ihmettelee miksi tyttö kiukuttelee, hakiskohan sitä samaa huomiota ja rakkautta. ihmeellistä että äiti voi tolleen ylistää kahta lastaan ja haukkua yhtä :O
jaa tää meni näin, kuule tyttö saa samalla tavalla huomiota kuin pojatkin, en vain ymmärrä miksi tyttöjä niin hehkutetaan. joo ihanaa ostella kaikkea ultra söpöä tytölle, pointtina vain se että......pidetääs vähän jännityksessä.........ottaen huomioon keskustelun sävyn niin pojat ovat helpompia kuin tytöt. Kyllä mun tyttöni puree mitä poikani eivät ole tuossa iässä tehneet mutta se menee ohi. Kyllä poikani osaavat temppuilla kunnolla mutta kun vertaan 1,5v ikää näiden kolmen kesken niin tyttö vie voiton hankaluudellaan.

enhän mä haukkunut omaa lastani, kyllä voin sanoa että hän on riiviö ja saa puremis kohtauksia niin paljon että oma äitikin(eli minä) kavahdan niitä. Mulla on se oikeus sanoa näin, kuten voin sanoa mun 6 vuotiaasta että on niin pirun itsekäs yksilö...että silleen
Mun tytöt ei käyttäydy noin. Vaikea sanoa onko poika helpompi vai ei, kun sellasta ei ole. Mutta tytöt ovat ihan "helppoja" ainakin meillä.
hyvin paljon riippuu persoonasta, minä toivoin tämän viimeisen lapsen kohdalla että saisin helpon persoonan, katin kontit siitä. Nyt jälkikäteen ajateltuna näistä kolmesta lapsesta kaikista helpoin oli esikoiseni. keskimmäinen siinä keskellä ja nuorin vaikein. Onhan se totta että monet tytöt on helppoja ja toivon että uhman jälkeen meidänkin tyttö rauhoittuu. halusin vain tuoda oman kantani esiin tässä kun hehkutellaan niin paljon sitä että "onneksi meillä on vain tyttöjä" keskusteluun

??
en vain ymmärrä miksi tyttöjä niin hehkutetaan. pojat ovat helpompia kuin tytöt. Kyllä mun tyttöni puree mitä poikani eivät ole tuossa iässä tehneet mutta se menee ohi.
No eiköhän jokainen hehkuta sitä omaa lastaansa, joten mikäs sulla siinä niin kolahtaa?

Mun tytöt eivät ole IKINÄ purreet/potkineet/sylkeneet/raapineet, ei IKINÄ! Joten elä viitsi yleistää että pojat olisivat todellakaan helpompia kuin tytöt.

Mä tunnen todella useita poika lapsia jotka purevat ja saavat kauheita kohtauksia, se ei tosiaan ole sukupuolesta riippuvainen asia.

kolmen äiti
en vain ymmärrä miksi tyttöjä niin hehkutetaan. pojat ovat helpompia kuin tytöt. Kyllä mun tyttöni puree mitä poikani eivät ole tuossa iässä tehneet mutta se menee ohi.
No eiköhän jokainen hehkuta sitä omaa lastaansa, joten mikäs sulla siinä niin kolahtaa?

Mun tytöt eivät ole IKINÄ purreet/potkineet/sylkeneet/raapineet, ei IKINÄ! Joten elä viitsi yleistää että pojat olisivat todellakaan helpompia kuin tytöt.

Mä tunnen todella useita poika lapsia jotka purevat ja saavat kauheita kohtauksia, se ei tosiaan ole sukupuolesta riippuvainen asia.
juu juu älä raivoo siellä

Vai huonoitsetunto?
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti -tasavertaisuus:
halusin vain tuoda oman kantani esiin tässä kun hehkutellaan niin paljon sitä että "onneksi meillä on vain tyttöjä" keskusteluun
Onko se sulta jotenkin pois jos joku ihminen on onnellinen että hänellä on vain tyttöjä? Miten musta tuntuu ettei sulla olekkaan kuin nuo 2 poikaa :whistle:

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti :
juu juu älä raivoo siellä
No en todellakaan ole raivonnut :D Ihmettelen edelleen vain pointtias, mutta se ilmeisesti jää hämärän peittoon. Nyt töihin.
hitto onko se ny niin vaikea tajuta se pointti
tytöt siis nämä ihanaiset kullanmurut jotka joidenkin mielestä on vain pelkkä helpotus että saavat vain tyttöjä osaavat samat temput kuin pojat joista koko ajan puhutaan että tekevät pahuuksia

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Vai huonoitsetunto?:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti -tasavertaisuus:
halusin vain tuoda oman kantani esiin tässä kun hehkutellaan niin paljon sitä että "onneksi meillä on vain tyttöjä" keskusteluun
Onko se sulta jotenkin pois jos joku ihminen on onnellinen että hänellä on vain tyttöjä? Miten musta tuntuu ettei sulla olekkaan kuin nuo 2 poikaa :whistle:
no jos oot sitä mieltä niin se on sun asia, mä tiedän että mulla on 3 lasta, tiedän koska olen raskaaksi tullut, tiedän koska syntyneet, tiedän minkä värisiä vaatteita ja tiedän minkälainen varustus heillä on vyörätön alapuolella.
Ei se multa pois ole, en vain ymmärrä. Mä rakastan tyttöäni todella paljon, kuten myös poikiani en silti lähde hehkuttaa tolleen ja antamaan kuvaa kaikille että pojissa olis jotakin vikaa kun heitä ei haluta

??
tytöt siis nämä ihanaiset kullanmurut jotka joidenkin mielestä on vain pelkkä helpotus että saavat vain tyttöjä osaavat samat temput kuin pojat joista koko ajan puhutaan että tekevät pahuuksia
Joo on, todella vaikea älytä sun pointtis, että miksi sua yhtään liikuttaa se että mitä ihmiset ovat mieltä siittä kumpia lapsia haluavat tai mitä yleensäkkään joku ihminen on mieltänsä omista lapsistaan. Öh.

kolmen äiti
Joo on, todella vaikea älytä sun pointtis, että miksi sua yhtään liikuttaa se että mitä ihmiset ovat mieltä siittä kumpia lapsia haluavat tai mitä yleensäkkään joku ihminen on mieltänsä omista lapsistaan. Öh.
ei sun tarttekkaan, en mäkään ymmärrä teitä muita. onneks täällä ei tule vierailtua paljoakaan...kato kun mulla on elämä

Kaksi
Meillä on tyttö ja poika. En siis kuulu tähän ketjuun, mutta koska keskustelu on rönsyillyt aloituksesta ajattelin tulla mukaan. Mun poikani on aina ollut paljon hankalampi kuin tyttöni. On tytölläkin temperamenttia, mut kyllä se vaativampi, kiukkuisempi ja omapäisempi on tämä meidän POIKA. Itse olen temperamenttinen, mies rauhallinen eli jos on meidän luonteet periytyneet niin selkeäsi poika tulee minuun.

Mies toivoin poikaa ja minä aina niin kovasti tyttöä. Kaipasin lapsena siskoa ja harmittaa oman tyttöni puolesta kun hänellekään ei tule olemaan siskoa. Kavereillani oli kaikilla siskot ja heillä oli aina näistä seuraa. Itsellä ei ole koskaan ole ollut kauheasti yhteistä veljeni kanssa joten vähän harmittaa. Haaveilin lapsena, että saisin kolme tyttöä. Nyt olen tyytyväinen näistä kahdesta. Jos olisi paljon rahaa ja olisin varma, että kolmas on tyttö niin hankittaisiin vielä yksi.

??
Ei se multa pois ole, en vain ymmärrä. Mä rakastan tyttöäni todella paljon, kuten myös poikiani en silti lähde hehkuttaa tolleen ja antamaan kuvaa kaikille että pojissa olis jotakin vikaa kun heitä ei haluta
Hih.. Juu et mutta yrität tehdä taas sen toisinpäin että tytöissä ois jotain vikaa :D hankippas itsellesi nyt itsetuntoa ja ole onnellinen lapsistas, niin kuin minäkin olen omistani ;)

kolmen äiti
Hih.. Juu et mutta yrität tehdä taas sen toisinpäin että tytöissä ois jotain vikaa :D hankippas itsellesi nyt itsetuntoa ja ole onnellinen lapsistas, niin kuin minäkin olen omistani ;)
kuule kaikista uhmista huolimatta olen onnellinen lapsistani, kyllä yritin toistepäin juuri siitä syystä kun tyttöjä niin hehkutellaan

vieras
kuule kaikista uhmista huolimatta olen onnellinen lapsistani, kyllä yritin toistepäin juuri siitä syystä kun tyttöjä niin hehkutellaan
Mun mielestä sä et kuulosta kovin tasapainoiselta ihmiseltä, niin että pystyt olemaan vilpittömästi onnellinen lapsistasi. Mulla itselläni ei vois vähempää kiinnostaa, vaikka osa sanoo "ens kerralla se poika" enkä vedä sisuksiini hernettä tai ala haukkumaan poikalapsia niin kuin sinä teet tyttölapsien kohdalla. Olet aika lapsellinen ja kypsymätön.

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja jotain muuta:
hienoa kiitoksia sinulle loistavasta analyysistä minkä teit muutaman lauseen perusteella...olet tosi taidokas.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...
mistä tuosta lauseesta sait sen analyysin että älähdin? Mua ei vois vähempää kiinnostaa ne kommentit mitkä täällä saan vain muutaman lauseen perusteella

Mie en oikeasti jaksa ymmärtää, miten voi olla mitään väliä vauvaiässä, mitä sorttia se vauva on.

Tietysti tytöille voi ostaa rinsessamekkoja jne. perustelut, mutta uskooko joku ihan tosissaan esimerkiksi väitteisiin, että tytöt olisivat vaikeampia vauvoja kuin pojat? Hei hoi, järki älä jätä? Persoonallisuuseroja tietysti on ja voi toki olla, että jollain lailla tietyt persoonallisuudenpiirteet heijastaisivat sukupuolta, mutta aika kaukaahaettua..

mie
Meillä kolme ihanaa tyttöä, neljäskin tyttö ois kiva mut luulen et seuraava on poika. Ei poika tietysti oo yhtään sen "huonompi" vaihtoehto. Oon vaan ite enemmän tyttöjen äiti tyyppiä.

Yhteistyössä