Vain rumat jää kotiäideiksi kun ne ei saa töitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27115613]Mitä ikävämmin sanottu mutta sitäkin karumpi ja suurempi totuus, sitä suurempi sakki palstalaisia omilla nikeillään hyökkää ketjuun "vitsailemaan" aiheesta tai jeesustelemaan kuinka vähä-älyinen tai mielenvikainen ap on kun menee puhumaan tuollaisia! Jännä juttu mutta aina yleensä menee täsmälleen samalla tavalla.[/QUOTE]

Come on, ei kukaan oikeesti voi edes olla sitä mieltä että rumuus olisi syy kotiäitiyteen tai siihen ettei saisi työtä :)

[QUOTE="aapee";27115432]Korjaan: Ne rumat jotka sitten hankkii työn, ovat baskaduuneissa tai muuten sellaisissa paikoissa ettei kukaan näe. Nekin on hankkineet sen työn kun miehellä on ollut sen verran munaa ettei oo kestänyt kattoa ruman loisen elättämistä.[/QUOTE]

Mä oon laiha mutta ruma kun petolinnun perse ja tienaan niin että Jutta muistaa solidaarisuusverolla ja töissä valitettavassi paikassa jossa tulen nähdyksi. Lapsia ja mieskin on. En ole lesbo.
Mihinköhän kategoriaan kuulun..

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27115687:
Mutta sehän johtuu vain siitä, että lesbot ovat lesboja vain siksi, että ovat liian rumia saadakseen itselleen oikean miehen.

Ai niin. Mut mähän olenkin niin runma ja tyhmä etten tyätä hoksannut :(
Toisaalta mua tais kaunistaa kotiäitivuodet sen verta että pääsin sitten töihin.

[QUOTE="vieras";27115698]Mä oon laiha mutta ruma kun petolinnun perse ja tienaan niin että Jutta muistaa solidaarisuusverolla ja töissä valitettavassi paikassa jossa tulen nähdyksi. Lapsia ja mieskin on. En ole lesbo.
Mihinköhän kategoriaan kuulun..[/QUOTE]

Nyt ei katsotakaan mitä siellä peilissä näkyy. Kauneutesi määrä mitataan sillä millainen työsuhde ja koska alkanut. Kun kerran tienaat hyvin, olet todella kaunis!

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27115547:
Se raasu on varmaan sitten todella tyhmä.

Ei ainakaan mun mittapuulla. :)

Lapsilleen omistautunut äiti. Nyt kun lapset ovat jo isompia niin on jo työelämässä. Sielläkin lasten parissa. :)

Ootte nyt ymmärtäneet pointtini ihan väärin. Tiivistys: rumat ei kelpaa töihin, tai jos kelpaa niin surkeisiin duuneihin. Me mitkä on näkyvämmässä paikassa ovat lapsettomia, lesboja tai piilolesboja.

[QUOTE="aapee";27115964]Ootte nyt ymmärtäneet pointtini ihan väärin. Tiivistys: rumat ei kelpaa töihin, tai jos kelpaa niin surkeisiin duuneihin. Me mitkä on näkyvämmässä paikassa ovat lapsettomia, lesboja tai piilolesboja.[/QUOTE]mä oon varmaan sitten todella piilolesbo kun en tiedä sitä itsekään:popcorn:

[QUOTE="aapee";27115964]Ootte nyt ymmärtäneet pointtini ihan väärin. Tiivistys: rumat ei kelpaa töihin, tai jos kelpaa niin surkeisiin duuneihin. Me mitkä on näkyvämmässä paikassa ovat lapsettomia, lesboja tai piilolesboja.[/QUOTE]

Me? mikäs sinä olet noista?

Mulla on lapsia, lesbo en ole, toista kertaa naimisissa miehen kanssa, joten pitää olla sit oikein piilopiilo lesbo. Mut kun mulla oli vakituinen työsuhde ensin, sit vast mies ja lapset, niin kyl mää olen vain kaunis :vampire:.

[QUOTE="aapee";27115964]Ootte nyt ymmärtäneet pointtini ihan väärin. Tiivistys: rumat ei kelpaa töihin, tai jos kelpaa niin surkeisiin duuneihin. Me mitkä on näkyvämmässä paikassa ovat lapsettomia, lesboja tai piilolesboja.[/QUOTE]

Niin mitä kohtaa tekstistäni et ymmärtänyt? Voin sitten toistaa sen
S-E-L-K-O-K-I-E-L-E-L-L-Ä.

Ensin ne on iskeneet kännipäiten jonkun hyväuskoisen miehen "unohtaneet" ehkäisyn ja sitten paukahtaneet paksuksi. Koska miehet on nalkissa, lapsi pidetään. Sitten nainen jää vaan aatteen vuoksi kotiin, vaikka ei todellisuudesssa myönnetä ettei saa niitä töitä kun on ruma ja lihava eikä osaa mitään.

Tästä jo pitäisi saada vuoden huonoimman provon palkinto?
:laugh:

Joo joo,
mä ymmärrän että perjantain ja lauantain jäljiltä on provopaukut aikalailla käytetty,
mut tää oli jo niin huono ettei tosikaan .

Jotain tasoo nyt näihinki! :D

no mihis mut luokittelet? teen pillulla helvetin kovasti töitä.
mun pillu on muutes paremman näkönen ku sun ap..
otetaaks kisa? laita kuva mä laitan sit.. jäät kakkoseks, koska mul on oikeeeesti tosi kaaanis ruusun nuppu.

[QUOTE="aapee";27115850]ja ne jotka alkoi puolustelemaan, niille tässä aiheessa oli jotain totuuden perää.[/QUOTE]

Ajattele, jos mä sanoisin sua rumaksi, tyhmäksi, idiootiksi, yhteiskunnan pohjasakaksi ja sitten sä yrittäisit sanoa että en oo... Vähän helppoa kuitata vain että kyllä olet, se, että aloit puolustella on selvä merkki siitä!

:D

[QUOTE="Vieras";27115660]:D hauska provinssi yritys. Mutta siitähän oli tutkimuksiin, että paremman näköiset pärjää elämässä paremmin. Saavat sitten valita menevätkö töihin vai eivät, koska ei ole rahasta kiinni.[/QUOTE]

Provinssi?! :D

Eli mä en oo ruma (minkä jo tiesinki) koska mä teen osa-aikaasta työtä asiakaspalvelutyös. Sen lisäksi opiskelen lähihoitajaksi ja siinäkin työs tuun olemaan monen ihmisen näkyvillä.

En oo myöskään lapseton, lesbo tai piilolesbo.

:cool:

Yhteistyössä