Vain rumat jää kotiäideiksi kun ne ei saa töitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Totuus

Vieras
Ensin ne on iskeneet kännipäiten jonkun hyväuskoisen miehen "unohtaneet" ehkäisyn ja sitten paukahtaneet paksuksi. Koska miehet on nalkissa, lapsi pidetään. Sitten nainen jää vaan aatteen vuoksi kotiin, vaikka ei todellisuudesssa myönnetä ettei saa niitä töitä kun on ruma ja lihava eikä osaa mitään.

Juu näin o :D Vaikkakin meillä on niin että olen kotona niin monipuolisesti lahjakas ettei kannatta töihin mennä koska kotona saa käyttää lahjojaan paljon monipuolisemmin. Ja mies on tyytyväinen :)

Hmmm... Mä sain äitiysloman aikana ylennyksen, enkä jääny kotiäidiks. Menin töihin kun muksu oli 1,5 vuotta.
Johtuskohan se siitä, että mä oikeesti osaan työni ja oon hyvä siinä :-)
Ei mun pieni ylipaino ketään oo haitannu!

Ensin ne on iskeneet kännipäiten jonkun hyväuskoisen miehen "unohtaneet" ehkäisyn ja sitten paukahtaneet paksuksi. Koska miehet on nalkissa, lapsi pidetään. Sitten nainen jää vaan aatteen vuoksi kotiin, vaikka ei todellisuudesssa myönnetä ettei saa niitä töitä kun on ruma ja lihava eikä osaa mitään.
sori mut olin selvinpäin ja en käyttänyt ennen esikoisen syntymää ikinä ehkäisyä ja kyseinen mies tiesi asiasta. joten oletan että häntä ei pakotettu isäksi. kotiin jäin aatteen vuoksi kun viihdyin kotona ja aloin sitten odottaa miehen tahdosta toista. mutta sain sitten kyllä töitäkin kakkosen jälkeen heti kun niitä aloin kaipaamaan vaikka olinkin ruma ja lihava ja kouluttamaton kyseiselle alalle.
eli
sun teoria pikkasen pissii nyt jostain kohti.

:popcorn:

Voi rähmä. Mä olen susiruma, olin kyllä seurustellut 12 vuotta ennen ekaa lasta ja jopa vakituisessa työpaikassa. Olin kyllä neljä vuotta kotona ja palasin vähintään yhtä susirumana työpaikkaani. Ja taas olen äitiyslomalla, edellee sama mies ja tarkoitus sitten myöhemmin palata samaan työpaikkaankin.

Oiskohan nyt joku toistaitoinen tumpelo jäänyt vaille töitä :D?

[QUOTE="vieras";27115259]Voi rähmä. Mä olen susiruma, olin kyllä seurustellut 12 vuotta ennen ekaa lasta ja jopa vakituisessa työpaikassa. Olin kyllä neljä vuotta kotona ja palasin vähintään yhtä susirumana työpaikkaani. Ja taas olen äitiyslomalla, edellee sama mies ja tarkoitus sitten myöhemmin palata samaan työpaikkaankin.

Oiskohan nyt joku toistaitoinen tumpelo jäänyt vaille töitä :D?[/QUOTE]

Ei vaan sä oot ny tehny aivan väärin. :xmas:

En mä mikään hirveen ruma kai oo...? Ja ihan normaalipainonenki. Lapsi synty avioliittoon, kuten toinenkin. Yhteisestä päätöksestä lapsia ei koskaan pistetä päivähoitoon. Teen töitä kotoolta käsin miehen vapaapäivinä ja koskaan ei oo ollu vaikeuksia työllistyä, aina on ollu varaa valita vähintään parista vaihtoehdosta.

Mut mä oonki spesiaali. :saint:

Korjaan: Ne rumat jotka sitten hankkii työn, ovat baskaduuneissa tai muuten sellaisissa paikoissa ettei kukaan näe. Nekin on hankkineet sen työn kun miehellä on ollut sen verran munaa ettei oo kestänyt kattoa ruman loisen elättämistä.

[QUOTE="aapee";27115432]Korjaan: Ne rumat jotka sitten hankkii työn, ovat baskaduuneissa tai muuten sellaisissa paikoissa ettei kukaan näe. Nekin on hankkineet sen työn kun miehellä on ollut sen verran munaa ettei oo kestänyt kattoa ruman loisen elättämistä.[/QUOTE]entä jos ei ole mennyt töihin rahan takia? ja jos on ihan asiakaspalvelutyössä ja jos tienaa enemmän lyhennetyllä viikoilla mitä moni täysillä työtunneilla?

mä oon sitten vissiin aivan helvetin ruma:popcorn:

[QUOTE="aapee";27115432]Korjaan: Ne rumat jotka sitten hankkii työn, ovat baskaduuneissa tai muuten sellaisissa paikoissa ettei kukaan näe. Nekin on hankkineet sen työn kun miehellä on ollut sen verran munaa ettei oo kestänyt kattoa ruman loisen elättämistä.[/QUOTE]

Ei tipahtanut vielä ainakaan kaunottaren viitta mun harteilta :vampire:

Mun ystäväpiirissä se kaikkein kaunein on ollut pisimpään kotiäitinä. :)
Sellainen luonnonkaunis. Pitkä, hoikka, sopusuhtainen. "Mallinvartaloinen" (positiivisessa mielessä). Kaunis kuulas iho, kauniit hampaat ja kasvonpiirteet.

[QUOTE="Tyttöjen äiti";27115538]Mun ystäväpiirissä se kaikkein kaunein on ollut pisimpään kotiäitinä. :)
Sellainen luonnonkaunis. Pitkä, hoikka, sopusuhtainen. "Mallinvartaloinen" (positiivisessa mielessä). Kaunis kuulas iho, kauniit hampaat ja kasvonpiirteet.[/QUOTE]

Se raasu on varmaan sitten todella tyhmä.

[QUOTE="aapee";27115545]Olin juuri kertomassa samasta asiasta. Ne on niin susirumia ettei miehet edes 10 metrin tikulla koske niihin.

Tai sitten ne on lesboja.
[/QUOTE]

Lesboillehan se rumuus on vain ETU. Naiset kun ei paljoakaan kauneudesta piittaa. Vai mitä ap, tuskin sullakaan on mikään kaunis mies siellä sohvalla muniaan raapimassa.

Mitä ikävämmin sanottu mutta sitäkin karumpi ja suurempi totuus, sitä suurempi sakki palstalaisia omilla nikeillään hyökkää ketjuun "vitsailemaan" aiheesta tai jeesustelemaan kuinka vähä-älyinen tai mielenvikainen ap on kun menee puhumaan tuollaisia! Jännä juttu mutta aina yleensä menee täsmälleen samalla tavalla.

Toinen painava syy kotiäidiksi jääntiin on myös henkinen kapasiteetti tai siis sen puute ja patalaiskuus. Suomalainen yhteiskunta mahdollistaa suht mukavasti kotona öllöttelyn ja palstailun päivät pitkät joten jos ei ole hirvittävästi kykyjä, lahjoja tai pitkäjänteisyyttä pyrkiä elämässä eteenpäin niin mikä on helpompi kuin lösähtää kotiin vuosikausiksi palstailemaan, kuluttamaan miehen rahoja, motkottamaan miehelle ja lihomaan.

:D hauska provinssi yritys. Mutta siitähän oli tutkimuksiin, että paremman näköiset pärjää elämässä paremmin. Saavat sitten valita menevätkö töihin vai eivät, koska ei ole rahasta kiinni.

Yhteistyössä