Mä niin arvasin tän!:stick:Mä en kuulu tähän listaan.
Olen pahoillani, mutta oli pakko. :ashamed:
Ehkä niiden nimimerkkien tai huuteluiden perusteella ei kannata kuitenkaan tehdä kovin pitkälle meneviä päätelmiä huutelijan sukupuolesta?Ainakin harmaana niitä huutelee täällä paljon. Tai sitten ne muutamat mustat ei uskalla kommentoida kirjautuneena?
Ehkä miehet ovat täällä keskivertoa enemmän sukupuolineutraaleja. Pehmeämpiä ja enemmän toisia huomioonottavia.Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29581243:Musta on tosi outoo kun täällä palstailee miehii... En kyllä omasta ukosta vosi kuvitella.
Puhu vaan omasta puolestasi.Ehkä miehet ovat täällä keskivertoa enemmän sukupuolineutraaleja. Pehmeämpiä ja enemmän toisia huomioonottavia.
Eiköhän täältä löydy muitakin hyviä miehiä kuin minä, mutta kiitoksiaPuhu vaan omasta puolestasi.
mikäli epäilyt sattuisivat kohdistumaan minuun (mitä en sinänsä usko) niin kiistän jyrkästi osallisuuteni ja päinvastoin vakuutan että olen irl ihan niin karheatapainen juntti kuin kirjoitteluni täällä antaa osviittaaEiköhän täältä löydy muitakin hyviä miehiä kuin minä, mutta kiitoksia
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29581243:Musta on tosi outoo kun täällä palstailee miehii... En kyllä omasta ukosta vosi kuvitella.
moottoreista menee miesten mootoripyörä.origille ja sanoo että omistan auton. Voinks keskustella. Miehet lähinnä on vaan että no joo tai ei ei tuohon voi ees vastataAlkuperäinen kirjoittaja Isämies;29581431:Mitkä ovat niitä "miesten palstoja", joilla naisten mukanaolo ei ole välttämättä suotavaa? Itse sekoilen tämän palstan lisäksi Kauppalehden foorumilla, Juoksufoorumilla ja Moottoripyora.org:issa ja niillä kaikilla on naisia, joiden osallistumista en muista kenenkään kyllä kyseenalaistaneen.