vain isi kelpaa :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
kun ollaan kaikki yhdessä kotona niin isi on kaikki kaikessa pojalle 1v4kk.. äiti ei kelpaa mihinkää.. isin syliin, isin kanssa pihalle vain isi saaa lohduttaa. äiti ei kelpaa ja se jos mikä tuntuu pahalle :'( mut toi on rankkaa miehellekin kun poika koko ajan kitisee syliin ja roikkuu lahkeessa ja jos mies vaikka lähtee viemään roskat niin poikaa rupee huutaa :/

mut sit kun olen kahestaan pojan kaa niin äitikin on ihan hyvä mutta miesku astuu ovesta sisään niin äiti ei ole enään mitään :'(

tällänen vuodatus tällä kertaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
kun ollaan kaikki yhdessä kotona niin isi on kaikki kaikessa pojalle 1v4kk.. äiti ei kelpaa mihinkää.. isin syliin, isin kanssa pihalle vain isi saaa lohduttaa. äiti ei kelpaa ja se jos mikä tuntuu pahalle :'( mut toi on rankkaa miehellekin kun poika koko ajan kitisee syliin ja roikkuu lahkeessa ja jos mies vaikka lähtee viemään roskat niin poikaa rupee huutaa :/

mut sit kun olen kahestaan pojan kaa niin äitikin on ihan hyvä mutta miesku astuu ovesta sisään niin äiti ei ole enään mitään :'(

tällänen vuodatus tällä kertaa :/

Se on tuo vaihe, mistä minä valitin täällä reilu kuukausi sitten :D

Mä oon aina ollut tuosta asiasta onneni kukkuloilla silloin kun mies on ollut kotona. Tottakai jos isiä näkee harvemmin, isillä on rajummat leikit, ja lapsi on vielä poika, niin tuo on ihan normaalia.
Älä sure, noikin voi olla kausittaisia ilmiöitä.

Meillä ihan samanlaista!! Jostain luin, että (kylläkin) 2v iän tienoilla poika alkaa tajuamaan, että ei olekaan äidin kanssa samaa sukupuolta ja on enemmän samanlainen, kuin isä, jolloin isästä tulee "tärkeämpi" lapselle, mitä aiemmin ehkä on ollut. Haluaa isin kanssa tehdä asiat jne. Kokee olevansa isän kanssa samalla aaltopituudella ;)

Rankkaa se voi olla kummallekin, tiedän..

joo siis pääsen ite kyllä vähemmällä kun mies on kotona, mutta mies ei saa kyllä hetken rauhaa varsinki kun tulee aamuvuorosta klo 14 niin poika just herännyt päikkäreiltä niin isill' on lystiä :D tänään menee mies ekaa kertaa iltavuoroon klo 13 lähtee niiin saa nähä miten ilta menee poitsun kaa kun isi oli vielä kotona kun kävi nukkuu muttei olekaan kun herää

Tuo on ihan normaalia, että poikalapsi haluaa jossain ikävaiheessa olla vaan isin kanssa, kun se vissiin on tainnut huomata, et on isin kanssa ns.samanlainen... mut tilanne muuttuu kyllä taas jossain vaiheessa niin, että äiti kelpaa. Kaverinkin poika on taas ennallaan tuosta tilanteesta :laugh: