VAIN ELÄMÄÄ-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VS

Vieras
Kuinka moni on seuraillu vaikka vain sivusilmällä sitä?

Mitäs mieltä olette Cheekin rap-versioiduista kappaleista? Esim. Levoton tuhkimo tai Rakastuin mä luuseriin.

Mä tykkään kans sarjasta =) Cheekin Levoton tuhkimo oli jotenkin kaikkinensa niin koskettava, et kylmät väreet meni, ja sitä ei tapahdu usein.

*En ehkä uskalla sanoa tätä meidän Cheek-fanin kuullen ääneen, mutta sen miehen arvostus musiikillisesti on kyllä noussut tän ohjelman myötä* kuiskaa...

Aivan huippu sarja,tykkään tosi paljon. Ihanan "harmitonta" (=ei liikaa viinalla läträämistä/känniörvellystä,ei seksiä,suht siistiä kielenkäyttöä) hauskaa.

Mä tykkään kans sarjasta =) Cheekin Levoton tuhkimo oli jotenkin kaikkinensa niin koskettava, et kylmät väreet meni, ja sitä ei tapahdu usein.

*En ehkä uskalla sanoa tätä meidän Cheek-fanin kuullen ääneen, mutta sen miehen arvostus musiikillisesti on kyllä noussut tän ohjelman myötä* kuiskaa...

Olen samaa mieltä, myös tuosta viimeistä lauseesta. Se äijä on muusikko, ammattilainen. Jotenkin sen käsitti vasta nyt, kolmen vuoden Cheekin pakkokuuntelun jälkeen... Meillä on kolme fania ja niitä levyjä soitetaan ja paljon.

[QUOTE="vieras";27396272]Olen samaa mieltä, myös tuosta viimeistä lauseesta. Se äijä on muusikko, ammattilainen. Jotenkin sen käsitti vasta nyt, kolmen vuoden Cheekin pakkokuuntelun jälkeen... Meillä on kolme fania ja niitä levyjä soitetaan ja paljon.[/QUOTE]

Mullon vähän kans sama fiilis ollu, et olen kuvitellu sen olevan joku tähdenlento ja tyyppi, jolle joku tekee kaiken valmiiksi, ja vielä kaiken lisäksi sovinistin...
No, mieli on kyllä muuttunu!

• Tykkää
Reactions: Minuli
Mullon vähän kans sama fiilis ollu, et olen kuvitellu sen olevan joku tähdenlento ja tyyppi, jolle joku tekee kaiken valmiiksi, ja vielä kaiken lisäksi sovinistin...
No, mieli on kyllä muuttunu!

Jep. Ei se olekaan mikään jääkuutio isolla egolla ja hienolla autolla. Se onkin aika herkkä mies, jonka korvat punottaa, jota välillä jännittää, joka voi takellella ja olla levoton tuhkimokin joskus. (Vaikka muusikko saakin aina.)

• Tykkää
Reactions: Minuli
Tykkään aivan hirveästi tuosta ohjelmasta. Suosikkini on cheek, koska versiot on niin erilaisia. Erin on myös yksi suosikkini. Odotan kovasti aina seuraavaa jaksoa. Perjantaina onkin vuorossa ihana Kaija koo!

Yhteistyössä