Vaimot ja avovaimot, vastatkaa rehellisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heh";26277946]No eiköhän suurimmalla osalla vastaajista ole niin, vaikka joskus (huom! Siis joskus, ei aina!) se toisenlainen ajatus mukaan eksyykin. Katsos kun jotkut meistä ovat ihan tavallisia kuolevaisia, jotka ovat joskus väsyneitä tai jostain muusta syystä vähemmän virittyneitä siinä seksin harrastamistilanteessa. Hienoa, jos teillä jollain se on aina ihan superia ilotulitusta! :D[/QUOTE]

Ei ehkä aina superia ilotulitusta, mutta ei kuitenkaan ole tullut kyllästymistä tai sellaista ajatusta että tulis jo tai lopettais jo.
Ehkä mie ajattelen sitä nautintoa enemmän ku jotain muuta.

[QUOTE="heh";26277946]No eiköhän suurimmalla osalla vastaajista ole niin, vaikka joskus (huom! Siis joskus, ei aina!) se toisenlainen ajatus mukaan eksyykin. Katsos kun jotkut meistä ovat ihan tavallisia kuolevaisia, jotka ovat joskus väsyneitä tai jostain muusta syystä vähemmän virittyneitä siinä seksin harrastamistilanteessa. Hienoa, jos teillä jollain se on aina ihan superia ilotulitusta! :D[/QUOTE]

:D Jos seksi ei ole superia ilotulitusta se on kyllästynyttä vispaamista? Meillä taitaa löytyä jotakin välimuotojakin :D

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Ei ehkä aina superia ilotulitusta, mutta ei kuitenkaan ole tullut kyllästymistä tai sellaista ajatusta että tulis jo tai lopettais jo.

jaa, kyllä mäkin siitä seksistä noin pääsääntöisesti nautin hyvinkin paljon, mutta silti tulee hetkiä että ajatus karkaa ja fiilis katoaa jolloin toivois että mies olis nopeasti valmis.. tai sitten jos mä olen todella väsynyt mutta työkuvioiden takia ei olla ehditty seksiä harrastaa viikkoon niin kyllä mä siihen suostun vaikka itseä ei huvita yhtään ja silloin kehoitankin pikaiseen suoritukseen :D
ei noita kovin usein ole mutta kuitenkin

Turhake kysymys kun kaiketi kaikki joskus jossain tilanteessa kokevat tätä. Samaten varmaan ne armaat ukkelitkin joskus ajattelet että kumpa tämä saamarin jyystämin jo loppuisi. Tulis siltä jo että pääsis nukkumaan.

Mullä on niin, että jos oon oikein väsynyt, niin mulla ei jotenkin ajatukset välttämättä pysy kasassa (siis siinä nautinnossa) ja sitten mä alan miettiä niitä kauppalistoja tai toivoa sitä, että mies jo tulisi. Mä en itse silloin pysy kiihottuneena, vaikka mies tekisi mitä. Onneksi tuollaista tapahtuu tooosi harvoin, mutta joskus kuitenkin.

Ei, koska;

"Ei kyllästytä, päinvastoin!"
"Ukkoni ei hikoile seksin aikana!"
"Meillä osataan sekstata muissakin asennoissa, joten ei todellakaan kyllästytä!"
"Ei tietenkään kyllästytä, seksi on ihanaa ja haluaisin sitä lisää!"
"Minä olen nelinkontin, sori vaan ja ei kyllästytä!"

Eikö teitä KOSKAAN kyllästytä maata selällään, kun ukkonne puhisee ja hikoilee päällänne?

Tiedän ettei tule yhtään myöntävää vastausta, kaikki vastaukset on tyyliin:
"Ei kyllästytä, päinvastoin!"
"Ukkoni ei hikoile seksin aikana!"
"Meillä osataan sekstata muissakin asennoissa, joten ei todellakaan kyllästytä!"
"Ei tietenkään kyllästytä, seksi on ihanaa ja haluaisin sitä lisää!"
"Minä olen nelinkontin, sori vaan ja ei kyllästytä!"
"Oletko vähän pimee?"
"Oletko katkera, vähän sä oot nolo. Kannattas sunkin naida joskus!"
"Etkö oo saanut munaa pubiruusu, eikö pera ja jore työntäny melaa mekkoon eilen baarin vessassa?"
jne jne.

Mutta miettikää nyt oikeesti, eikö koskaan käy mielessä "Laukeaisi jo, että tää on typerää vatkausta!" Tms ajatusta?

s030.gif

Ei käy.
:D

Yhteistyössä