Vaimot ja avovaimot, vastatkaa rehellisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus. Silloin kun itse saan orkun nopeasti ja se riittää mulle jos olen väsynyt ja haluan vaan nukahtan saatuani, ja joudun kuitenkin odottamaan miehen laukeamista. Ja se saattaa luulla että mä haluan uuden orkun niinku usein... niin silloin mä sanon että anna tulla vaan mulle riitti jo. :D

• Tykkää
Reactions: Lex
Joo tulee, kun kärsin itse noista ennenaikaisista laukeamisista. Pari voin hyvin saada, mutta kyllä sitten alkaisi riittelemään. Harvoin silti mieskään kauan kykenee pidättelemään.
Mä en pidä oikein tuosta ssarnaajasta..

• Tykkää
Olen avovaimo ja en makaa selälläni tuskin koskaan.Seksi ei kyllästytä koskaan,sen puute kyllä jäytää jatkuvasti.Olen aktiivisempi osapuoli enkä saa tarpeeksi usein seksiä.
Mies on hyvä rakastaja ja nautin joka kerta ja haluan aina vaan lisää.

• Tykkää
Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 12 vuotta, ja haluan niin paljon useammin kuin mieheni, että todellakaan ei tuollaista tule koskaan mieleeni. Pikemminkin haluaisi saada paljon useammin kuin saa.

Kyllä joskus, jos olen ollut väsynyt :D ja siis muissa asennoissa, tooodella harvoin olen alla.. Musta on vaa jotenki tyhmää keskeyttää touhuilu, jos ite lähteny alunperin mukaan yhtä innokkaana.. Pääasiassa tullaan kyllä yhtäaikaa, tai mies saa "odotella hetken" :D

Oikeasti ei, koska selällään makuu on mun orkkuasentoni =)

Sen sijaan mieheni duunaa itsensä loppuun takaapäin, ja silloin kyllä käy joskus aika pitkäksi =)

Joo tulee, kun kärsin itse noista ennenaikaisista laukeamisista. Pari voin hyvin saada, mutta kyllä sitten alkaisi riittelemään. Harvoin silti mieskään kauan kykenee pidättelemään.
Mä en pidä oikein tuosta ssarnaajasta..

Mulla sama! Eka tulee aika nopeesti, toka ja kolmaskin siinä vielä mut sitten alkaa olla niin hellänä paikat että usein sanon että annas palaa nyt Frank, emäntä hoideltu kyllä jo. Siinä kohtaa asennon vaihto ainakin toimii, jos ei muu tuota tulosta niin takaapäin lykkimisellä ei kauaa mene.. ja itekin voi innostua vielä mukaan siinä kun asento vaihtuu. ;)

• Tykkää
Mikä siinä on niin kamalaa, jos se välillä kyllästyttää, en minä sitä sille miehelle näytä. Meillä mies hoitelee mut ensin ja sitten vasta ns. pannaan. Hyvältä se tuntuu silti, mutta välillä keskittyminen herpaantuu ja that's it.

Ei.
Enemmän toivoin sinkkuaikana jonkun randompanon kanssa, et ok, annahan jo mennä. Silloin kun ei voi etukäteen tietää, millainen rakastaja mies on. Nykyään tiedän tasan tarkkaan millaisen rakastajan saan, ja se on hyvä hommassaan :)

Tottakai tulee! Eikös se ole ihan selväkin asia pitkässä parisuhteessa. Joskus tulee annettua vaikka ei yhtään itseä huvittas ja en mä ainakaan koko homman aikana pääse vauhtiin jos vaan ei kiinnosta.

Vaikka kuinka menis hyvin makuukammarin puolella niin ei mua ainakaan aina jaksa kiinnostaa. (10v ollaan oltu yhdessä)

5 vuotta ollaan oltu yhdessä ja ehkä kerran tai kaksi muistan olleen tuollainen tilanne. Silloin olen tainnut tokaista että ootko jo lähellä tms ja vaihtanut esim. asentoa ja yrittänyt nopeuttaa tilannetta.....

Rehellisesti, ei oikeestaan tule sellaista tunnetta.
Meillä kun tosiaan seksi on muutakin kuin että mie olisin alla ja mies päällä äheltää. :D
Niin ja mie tykkään ja nautin seksistä mieheni kanssa.

Meillä kun tosiaan seksi on muutakin kuin että mie olisin alla ja mies päällä äheltää. :D
Niin ja mie tykkään ja nautin seksistä mieheni kanssa.

No eiköhän suurimmalla osalla vastaajista ole niin, vaikka joskus (huom! Siis joskus, ei aina!) se toisenlainen ajatus mukaan eksyykin. Katsos kun jotkut meistä ovat ihan tavallisia kuolevaisia, jotka ovat joskus väsyneitä tai jostain muusta syystä vähemmän virittyneitä siinä seksin harrastamistilanteessa. Hienoa, jos teillä jollain se on aina ihan superia ilotulitusta! :D

Yhteistyössä