Vaimot ja avovaimot, vastatkaa rehellisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Eikö teitä KOSKAAN kyllästytä maata selällään, kun ukkonne puhisee ja hikoilee päällänne?

Tiedän ettei tule yhtään myöntävää vastausta, kaikki vastaukset on tyyliin:
"Ei kyllästytä, päinvastoin!"
"Ukkoni ei hikoile seksin aikana!"
"Meillä osataan sekstata muissakin asennoissa, joten ei todellakaan kyllästytä!"
"Ei tietenkään kyllästytä, seksi on ihanaa ja haluaisin sitä lisää!"
"Minä olen nelinkontin, sori vaan ja ei kyllästytä!"
"Oletko vähän pimee?"
"Oletko katkera, vähän sä oot nolo. Kannattas sunkin naida joskus!"
"Etkö oo saanut munaa pubiruusu, eikö pera ja jore työntäny melaa mekkoon eilen baarin vessassa?"
jne jne.

Mutta miettikää nyt oikeesti, eikö koskaan käy mielessä "Laukeaisi jo, että tää on typerää vatkausta!" Tms ajatusta?

s030.gif

• Tykkää
Reactions: erinys
Rehellisesti sanottuna tuollaista tulee toisinaan mieleen.
Yhdessä miehen kanssa 15 vuotta ja on ollut muutamia kertoja, kun olen miettinyt ukon jyystäessä seuraavan päivän kauppalistaa tai ajatellut, että tulis jo, että pääsisin nukkumaan. :D

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Joskus, kieltämättä. Miehen lähentelyiden aikana olen ajatellut, että menkööt jos on ihan pakko...

Mutta myönnän myös, että omat ajatukseni ovat valitettavasti toisessa :ashamed:

Ei koska mieheni tulee lähes aina liian nopeesti......

Joskus harvoin kun se kestää pidempään ja mulla ei ole oikeaa fiilistä niin kyllä, odotan että tuuuuuuu jooo!!!!!!!

[QUOTE="jooh";26276087]Joskus, kieltämättä. Miehen lähentelyiden aikana olen ajatellut, että menkööt jos on ihan pakko...

Mutta myönnän myös, että omat ajatukseni ovat valitettavasti toisessa :ashamed:[/QUOTE]

sama juttu mulla... Ajatukset toisessa. Täydellisesti. Nytkin.

No olen kyllä kuullut muutaman kerran siitä että voisi jo laueta. Onneksi siitä on jo aikaa, se kun ei välttämättä ole kohteliaisuus niinkuin joku nuorpoikonen voisi luulla.

Ikävä tuottaa pertymys, ei kyllästytä. Miksi suostuisin koko hommaan, jos en pitäisi siitä? Haluan seksiä siksi, että haluan saada lopulta orgasmin. Joskus todella harvoin, ehkä kerran vuodessa, jos ei tunnu, että laukeaisin, pyydän miestä lopettamaan ja se lopettaa.

Mites sulla, onko useinkin noin, että makaat alla ja sun päällä on joku hikinen ukko, joka ei edes osaa suorittaa?

Ei se mun päällä kauaa puhise, ei oo koskaan ehtiny kyllästyttää ja 16 vuotta ollaan oltu naimisissa... mutta suihin ottaessa ja runkatessa melkein aina ehdin ajatella että tulis nyt jo s*'''na. Ja sit se yleensä tuleekin.

kyllähän se aina silloin tällöin on sitäkin, siis että itseä ei nyt niin kauheasti jaksais innostaa mutta suostuu kun toinen niin kovasti haluaa ja kyllä silloin suoraan sanottuna käy vituttamaan jos toinen meinaa pitkän kaavan mukaan nautiskella.. tekee mieli sanoa että voitko nyt jo saada homman valmiiksi tai haittaako jos luen samalla kirjaa.. :D
oon mä joskus sanonutkin että sopii suorittaa pikaiset että pääsen nukkumaan

Ei oikeastaan kyllästytä.

Mutta harvemmin sitä tulee selällään lahnana maattuakaan.

Sitä en kiellä, etteikö vuosien varrella olisi aika ajoin käynyt mielessä kielletyn hedelmän himo. Jos eroaisimme, niin kyllä mä varmaan pystyisin ihan ilman sen suurempia ongelmia muidenkin kanssa makaamaan (näin naimisissa ollessa sellainen ei ole nääs soveliasta :attn: ). En ole luonnostani yksiavioinen, kuten jotkut naiset kuulemma ovat. Mutta kun kerran on tullut otettua aviomies, niin näillä mennään eikä auta valittaa, pitää ottaa ilo irti siitä mitä on. Ja olen mä ottanutkin :)

Ei oikeastaan kyllästytä.

Mutta harvemmin sitä tulee selällään lahnana maattuakaan.

Sitä en kiellä, etteikö vuosien varrella olisi aika ajoin käynyt mielessä kielletyn hedelmän himo. Jos eroaisimme, niin kyllä mä varmaan pystyisin ihan ilman sen suurempia ongelmia muidenkin kanssa makaamaan (näin naimisissa ollessa sellainen ei ole nääs soveliasta :attn: ). En ole luonnostani yksiavioinen, kuten jotkut naiset kuulemma ovat. Mutta kun kerran on tullut otettua aviomies, niin näillä mennään eikä auta valittaa, pitää ottaa ilo irti siitä mitä on. Ja olen mä ottanutkin :)

Tietääkö muslimi-miehes nää ajatuksesi? Tää on kuin myrkkyä muslimin korviin. Ilmankos ne raiskaa meitä!

Seksimessut toinen asia, järkyttävää touhua, ilmankos muslimit raiskaa suomessa kun täällä järjestetään tollasia messujakin.

Jos se kestää ja kestää niin kyllä, toivon hartaasti pään sisällä, että tulis jo. Joskus on pakko keskeyttää homma kun paikat puutuu. Mutta en mä miestä siinä inhoa tai häneen ole kyllästynyt.

Toisinaan ei niin itseä nappaa ja silti tulee kuitenkin "annettua".
Silloin saattaa käydä mielessä että tulis jo ja pääsis esim. nukkumaan.

Mutta mies on rakas ja meillä on hyvä seksielämä. Kolmen lapsen
äitinä sanon että jos aina jäis oottelee sitä hetkeä että itseä panettaa
niin ei meillä varmaan seksiä olisi ollenkaan. Sillon se on naitava
kun on mahdollisuus. Ja toki haluan miehelle tuottaa nautintoa.

Ei. Ihan rehellisesti. Ei koskaan. Syitä mm. se, että mä olen meistä se aktiivisempi ja haluan enemmän ja useammin kuin mies. Meillä on tosiaan aika vaihtelevaa asentojen suhteen ja jos mies on päällä, liki 100% se menee siten, että hän keskittyy tyydyttämään minua ja siinä ei paljon käy mielessä että lopettaisi jo. Jos mies joskus haluaa pikaiset tai mua ei just sillä hetkellä seksi nappaa, mä yleensä ehdotan että "vetäse takaapäin" koska tiedän että mies laukeaa siinä asennossa alle minuutissa niin halutessaan. Siistiä ja mukavaa näin, mies saa paineet purettua ja toimitus on niin nopea, että mä en ehdi sen aikana kiihottua ja alkaa haluta pidemmän kaavan mukaan sekstailua. ;)

Rehellisesti sanottuna tuollaista tulee toisinaan mieleen.
Yhdessä miehen kanssa 15 vuotta ja on ollut muutamia kertoja, kun olen miettinyt ukon jyystäessä seuraavan päivän kauppalistaa tai ajatellut, että tulis jo, että pääsisin nukkumaan. :D

Peesi :D tosin yhdessä 12 vuotta. useimmin tällaisessa tilanteessa annan miehen panna takaa päin, tulee silloin nopeammin :p

Yhteistyössä