tosiaan asia riippuu täysin lapsesta! jos hän on kuten minun esikoinen,niin en todellakaan saanut tehtyä hänen kanssaan mitään, en edes hänenn ollessa 4vuotias..nytkin kohta 9v iässä tarvitsee koulussa ja kotona koko ajan valvontaa,etenkin ulkona ja siirtymissä.
2v iässä tätä lasta piti pitää koko ajan silmällä..kiipes vaan ja kiipes ja kiipes ja kiipes..joka paikkaan koko ajan..ihän päättömästi.. ei mitään vaarantajua tai muutakaan tajua..meni vaan!
jos mun mies olis alkanu räyhää mulle että mun olis tarttenu siivoo..niin minäkin olisin räjähtänyt sille! olisin sen sileän tien marssinut viikoksi ulos ovesta ja herra olis saanu itte hoitaa hommat.
mun sisko joskus natisi siitä kun ei oo tiskattu ja plaa plaa plaa. no mä kävelin ovesta ulos,tulin illalla ja sisko totes että ei saanu oikeen tiskattua.. heh
toka lapsi oli myös vahdittava...mutta ei läheskään niin hankala kuin eka..silloin mies oli kotona 1v työttömänä.. kun sitte tuli puhetta näistä jotka kuvittelee kotona olon olevan kattoon sylkemistä niin mies nauro!
sitten on joo niitä lapsia jotka on vaan äitin helmoissa eikä koskaan kiipee ja möllöttää tyytyväisinä.. no helppoohan sillä äitillä sitten on!