Vaimon täyshoito?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija15
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija15

Vieras
Noniin heittäkääpä kehiin ideoita. Tarkoitus olisi laittaa vaimo huippukuosiin max n. tunnin kestävässä hoidossa.

Alustavasti ainakin:
Kasvonaamio,
Sheivaus,
Kynsien leikkaus ja lakkaus...

Laittakaa ideoita kehiin!

No jos haluat tarjota rentouttavan hemmotteluhetken, niin ihan ensimmäiseksi unohdat ne partaterät, kynsisakset ja muut terävät esineet.

Varsinainen hemmottelu tosiaan olisi tarkoitus tehdä eri setissä ja siihen löytyy paljonkin eri variaatioita. Nyt olisi tarkoitus vain tehdä tunnin kauneudenhoitosessio eli puuhailla vaimon parissa hieman eri teemalla, ja jotenkin ideat on vähissä/tavanomaisen koettuja. (Olen siis kaikkia noita joskus tehnyt erikseen, ja niistä on tykätty)

Sori, pitää tarkentaa, tarkoitus olisi siis tehdä nuo kaikki itse. Ja haen ideoita enemmän kauneudenhoitoon liittyen, hieronnat tulee sitten toiseen settiin.
Okei. Sitten mahdutetaan tuntiin myös kynsien hoito. Voit joko leikkailla kynnet tai sitten käyttää viilaa. Riippuu vaimosi kynsistä. Tee ennen sitä käsien sokerihunaja-kuorinta, eli tee itse sokerihunajavettä, anna vaikuttaa jossain kipossa ja sitten jokin hyvä rasva. Neste voi olla mitä vain, mikä pehmentää kivasti. Siihen voi laittaa pumpulihanskat. Saman voi tehdä jaloille. Tähän yhteyteen voi laittaa sen sheevauksenkin?

Samalla, kun vaimosi on kädetön, ja mahdollisesti jalaton, voit laittaa sen kasvonaamio-ruljanssin pyörimään, eli puhdistus, kuorinta ja kosteuttava. Tämän voi tehdä aivan rintakehän yläosaan asti, tulee luxuksempaa. Myös huulille on olemassa kuorintoja tai senkin voi tehdä sokerihumajalla. Aina kosteutus kuorinnan jälkeen.

Kun vaimosi ei näekkään mitään, olisiko päänahkahieronta + hiusnaamio, kuten Ros ehdotti. Jos osaat nyppiä kulmakarvat, se kannattaa tehdä, kun vaimo ei tosissaan näe :D

Kauneudenhoitoon voi liittää myös selluliittikuorinnan takapuolesta, mutta se saattaa mennä hieronnankin piikkiin.. Mutta muuta en enää keksi.

Varsinainen hemmottelu tosiaan olisi tarkoitus tehdä eri setissä ja siihen löytyy paljonkin eri variaatioita. Nyt olisi tarkoitus vain tehdä tunnin kauneudenhoitosessio eli puuhailla vaimon parissa hieman eri teemalla, ja jotenkin ideat on vähissä/tavanomaisen koettuja. (Olen siis kaikkia noita joskus tehnyt erikseen, ja niistä on tykätty)
Oletko tehnyt kuorinnat yleensä valmiilla aineilla, uutta voisi olla luomukuorinnat, mitkä tehdään elintarvikkeilla?

Ajatus siitä että mies i t s e tekisi kauneudenhoitoja naiselleen on näin naisena jotenkin hellyttävä...mutta myös aivan kauhistuttava! Jos multa kysyttäis niin mieluummin lahjakortti ammattilaiselle. Mutta laitapa kylkeen vielä iso ja laadukas pullo shampanjaa, niin ei todellakaan haittaisi epäonnistumiset (y).

Jes! Kiitoksia, nyt alko tulemaan oikeanlaisia vinkkejä... Tossa oli jo niin valmis setti että ei tarvis enää kun tehdä! :)
Juh, ihan rauhassa, eka meidän täytyy haukkua sun ideat, sitten haukkua sut ja sit kaikki miehet.. Sit me voidaan hetki keskustella asiasta, ennenkuin aletaan haukkumaan toistemme ideat ja sitten toisemme...

Tee kaikki rentouttavan musiikin kera. Itse tykkäisin kunnon selkäpesusta keskikarhealla sienellä ja runsaalla saippuavaahdolla.

:D ei voi mies tehdä noita naiselleen. Kynsien lakkaus? Hohohooo

Kasvohieronta kyllä.
Kaunistava puhdistava kasvonaamio ei.

Käsihieronta kyllä.
Manikyyri ei.

Jalkahieronta kyllä.
Pedikyyri ei.

Sheivaus? Siis minkä paikan sheivaus? En keksi mitään paikkaa mihin olis ok, ellei pyseessä joku erikoinen esileikki?

:D ei voi mies tehdä noita naiselleen. Kynsien lakkaus? Hohohooo

Kasvohieronta kyllä.
Kaunistava puhdistava kasvonaamio ei.

Käsihieronta kyllä.
Manikyyri ei.

Jalkahieronta kyllä.
Pedikyyri ei.

Sheivaus? Siis minkä paikan sheivaus? En keksi mitään paikkaa mihin olis ok, ellei pyseessä joku erikoinen esileikki?
Miksei mies voi tehdä noita? (Olen nainen, mutta en ymmärrä) Vaaditaanko noihin nyt jotain taitoja, mitä miesaivot ei käsittele? heh.
Mulla mies sheivasi joskus sääriä pari kertaa. Aivan ihanaa, kun ei tarvitse kuin seisoskella suihkussa/ lauteilla ja toinen tekee työn. Tuli tarkkaa jälkeä eikä haavoja.
Valitettavasti se ei ikinä oppinu lakkaamaan kynsiä oikein..