Vaimon suutelut siskonsa poikaystävän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiilenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
jaaha... olisko keskustelu vaimokullan kanssa myös paikallaan...? Mitä on pettäminen sinulle?

Vaimon kanssa kyllä keskusteltu aika läpikotoisin koko paska.

Suutelu todellakin riittää pettämiseksi + tässä vielä salailtu asiaa noinkin kauan ja itse joutunut olemaan tekemisissä tämän mulkun kanssa.

Kyllä toin kantani todella selväksi sen ensimmäisen hairahduksen jälkeen joten kyllä vaimo ollut tietoinen asenteestani.

Tiiätkö ap, mä säälin kaikista eniten sitä sun vaimosi siskoa. On kivaa, kun on läpi..ska mies, eikä oma siskokaan ole sen parempi. Jos sun vaimosi olisi halunnut pistää stopin asialle, se olisi sen hyvin selväsanaisesti tehnyt jo "ekan kerran" yhteydessä. Että eipä se sinun vaimosikaan mikään viaton uhri tässä jutussa ole.

Sepä se. Mutta häntä ei tunnu haittaavan sen enempää/olankohautuksella mennään. Sanoipa jopa että nyt heillä menee paremmin kuin koskaan. Katsotaan kun arki taas koittaa ja mulkku ei enää hyvittelekään tekojaan. Ilmeisesti omat luurangot kaapissa tai jotain.

No jotkut ovat niin flirttejä, et tollaset hiplailut kuuluu asiaan. Mut toi työpaikalle seuraaminen kuulostaa aika orvolta.

Yhtään en ymmärrä noita, jotka sanovat et oma äijä menis ja vetäis lättyyn. Onneksi mun mies ei tekisi niin, en haluaisi olla naimisissa väkivaltaisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hiilenä:
Nyhjäämisestähän se kaikki on lähtenyt liikkeelle. Utelin tosiaan aika tarkkaan kaikki koska mielessä oli että mulkulla oli vähän pidemmän tähtäimen suunnitelmat ollut mielessään. Kyllähän tuo siihen viittaa aika pahasti.

Kuule, sun vaimos on nyt puhunut asian itseelleen mahdollisimman edullisesti tietenkin. Sun vaimosi on pettänyt sua, tuo mies on vain ollut tyhmä, kun on ollut varatun naisen kanssa, mutta tuo mies ei ole sua pettänyt. Vaimos on sun kohdalla se pettäjä ja petturi.

Kun taas sun vaimos on pettänyt sekä sut että siskonsa. Se on monta kertaa pahempi petos kuin tuon miehen teko. Tuo mies petti omaa vaimoaan ja on vastuullinen hänelle.

Mutta mieti nyt oikeesti mitä sun vaimos on tehnyt. Pettänyt sekä omaa siskoaan (todella moraalitonta) sekä sua (moraalitonta).

Tää siis mun mielipide.

Tuon miehen olin mieltänyt ystäväkseni. Kaverin muija ja näin. Ja sitähän olen juuri miettinyt kun kahta pettänyt samaan aikaan, seurauksista viis. Ja vielä sekin miten suku suhtautuu jos asia joskus paljastuu. Vaimolla aika ankeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soitappa sille äijälle ite ja kysy mitä oikein meinaat????????Sanot että etkö tajua jätä rauhaan jo.....

Joo, yritetty on. Nyt sieltä löytyy kumminkin selkärangan tapaista, koska häntä on kielletty olemaan missään tekemisissä kanssamme, joten ei vastaa puheluihin. Eli suomeksi vastuun pakoilu saatu "hienosti" naamioitua. Vaimon siskon kautta pitäisi kuulemma välittää viestit, sanoi itse sisko. He ovat kuulemma asian jo käsitelleet, joten eikö voisi antaa olla. Vihta mitä paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soitappa sille äijälle ite ja kysy mitä oikein meinaat????????Sanot että etkö tajua jätä rauhaan jo.....

Joo, yritetty on. Nyt sieltä löytyy kumminkin selkärangan tapaista, koska häntä on kielletty olemaan missään tekemisissä kanssamme, joten ei vastaa puheluihin. Eli suomeksi vastuun pakoilu saatu "hienosti" naamioitua. Vaimon siskon kautta pitäisi kuulemma välittää viestit, sanoi itse sisko. He ovat kuulemma asian jo käsitelleet, joten eikö voisi antaa olla. Vihta mitä paskaa.

No eihän se sitten vaimon siskollekaan ihan ok ole, jos on miestään kieltänyt olemasta siskon perheeseen yhteydessä. Eli ehkä sisko ei vaan "julkisesti" halua käsitellä perheriitojaan ja myöntää olevansa se petetty.

Tuosta alkuviestistäsi sen verran että sinun vaimosi on usempaan otteeseen pussaillut ja nyhjäillyt toisen miehen kanssa. Se on ihan sama oliko aloite miehen vai ei, vaimosi olisi jo siinä jalan hinkkailussa voinut pistää stopin asialle napakasti. Vaimosi on itse antanut saman pelin jatkua vuosikausia, ja tällä käytöksellään antanut siskon miehen ymmärtää että on ihan ok.

Ja humala ei ole mikään tekosyy. Varsinkin jos toistuvasti joutuu noihin tilanteisiin, niin sitten sitä viinaa ei oteta jos ei humalassa osaa olla nuolematta muita.

Ei vaimon sisko ole sitä kieltänyt olemaan yhteydessä, vaan vaimo asian tunnustettuaan kielsi yhteydenpidot tältä torakalta. Ja nyt on sovittu että vaimo ei lähde enää kupittelemaan. No, raaka kohtalo, mutta itsepä aiheuttanut.

Joka ainoa normaali parisuhde kokee tuon saman. Älä sulje vaimoasi neljän seinän sisälle - suhteenne tulee kärsimään siitä entistä kovemmin. Siskon ja hänen miehensä kanssa kupittelu kannattaa toki karsia. Jokainen aikuinen nainen ja mies kaipaa pitkän parisuhteen aikana ulkopuolista huomiota itsetunnon vahvistamiseksi. Oletko huomioinut vaimoasi riittävästi? Loppupelissä muuten kärsii kaikki lapset, joten kannattaisi varmaan istua vaimon kanssa pöydän ääreen ja puhua asia halki. Siskon mies voi olla parantumaton häntäheikki:).

Vaikuttaa melko asialliselta tuo vaimosi toiminta jos kaikki on totta. Parhaansa mukaan yrittänyt laittaa hanttiin. Tietysti olisi voinut sanoa suorat sanat sille miehelle ja kertoa sinulle jo aiemmin. Itse en kannata väkivaltaa, mutta ainakin menisin kertomaan sille idiootille, mitä mieltä hänestä olen. Vaimosi siskokaan tuskin kovin ilahtuu kun kerrot hänelle...

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Tuosta alkuviestistäsi sen verran että sinun vaimosi on usempaan otteeseen pussaillut ja nyhjäillyt toisen miehen kanssa. Se on ihan sama oliko aloite miehen vai ei, vaimosi olisi jo siinä jalan hinkkailussa voinut pistää stopin asialle napakasti. Vaimosi on itse antanut saman pelin jatkua vuosikausia, ja tällä käytöksellään antanut siskon miehen ymmärtää että on ihan ok.

Ja humala ei ole mikään tekosyy. Varsinkin jos toistuvasti joutuu noihin tilanteisiin, niin sitten sitä viinaa ei oteta jos ei humalassa osaa olla nuolematta muita.

Samaa mieltä olen. Ja vaimo on vähintäänkin antanut kyllä tuolle miehelle toivoa ja flirttaillut hänen kanssaan.

Kyllä se naisen käytöksessä usein on se joku juttu, miksi tietynlaiset miehet häntä lähestyy. Vaikka olis yhtä kiinnostavia ja upeita ilmestyksiä, mutta jos mies kokee ettei joltakin saa vastakaikua niin jättää kylä rauhaan, kun taas toinen nainen flirttaa jne. ja sitä mies tietty sitten yrittää. Ihan selvä peli. Mulla yks ystävä, joka muka ihmettelee miksi hänen joidenkin tuttujensa miehet häntä yritää. Kun katson hänen käytöstään en yhtään ihmettele ja tiedän kyllä hänen itsensäkin tajuavan miksi näin on. Hän tekee tuon flirttailun salaa mieheltään ja tietysti näiltä tutuiltaan.

Ja tuollainen ulkopuolinen huomiointi parantaa myös minun itsetuntoani? Eiköhän siihen jotain muuta voisi keksiä.

Eihän se tietenkään sinun asemaa paranna, mutta kannattaisi nostaa kissa pöydälle ja keskustella asiasta. Voithan sinäkin sanoa, että pitääkö etsiä joku nainen jalkaa hinkkaamaan vai mitenkä sitä suhteessa edetään. Ole suoraselkäinen ja ilmaise luottamuksesi vaimoosi. Jos homma ei ala toimimaan niin sitten on esillä eri tiet. Ja luulisin vaimosikin haluavan panostaa perheeseenne eikä tuottavan pettymystä. Onko teillä molemmilla muuta elämää, josta saada vahvistusta itsetunnolle ilman toisen sukupuolen huomiota?

Ap. ihan oikeastiko uskot noi vaimosi selittelyt? Asia voi olla oikeasti ihan toinen kuin mitä vaimosi viattomana antaa ymmärtää ja toisekseen minkälainen ihminen sekoilee siskonsa miehen kanssa? Pitää olla tosi moraaliton ja itsekäs ihminen, että omalle siskolleen haluaa tuollaista mielipahaa tuottaa. Kaksinkertainen petturi.

Alkuperäinen kirjoittaja hannu:
Vaikuttaa melko asialliselta tuo vaimosi toiminta jos kaikki on totta. Parhaansa mukaan yrittänyt laittaa hanttiin. Tietysti olisi voinut sanoa suorat sanat sille miehelle ja kertoa sinulle jo aiemmin. Itse en kannata väkivaltaa, mutta ainakin menisin kertomaan sille idiootille, mitä mieltä hänestä olen. Vaimosi siskokaan tuskin kovin ilahtuu kun kerrot hänelle...

Moneen kertaan päästänyt sen äijän suutelemaan? Mennyt vapaaehtoisesti sen kaa saunaan (vaikka sitten uimapuku päällä )?

Ihme muija, jos ei yhtään yritä tyrkkiä äijää tuossa tilanteessa poispäin (paitsi, jos itsekin haluaa imutella)..

Miten sinisilmäisiä ihmiset ovat. Kyllä se nyt on selvää, että jos vaimo olisi laittanut oikeasti hanttiin, niin olisi ekan kerran jälkeen tuo mies jättänyt hänet rauhaan. Ja kuinka monen muun kanssa vaimo on imutellut. Vai onko kiinnostunut ainoastaan tuosta siskon miehestä?

Alkuperäinen kirjoittaja mieti ap:
Ap. ihan oikeastiko uskot noi vaimosi selittelyt? Asia voi olla oikeasti ihan toinen kuin mitä vaimosi viattomana antaa ymmärtää ja toisekseen minkälainen ihminen sekoilee siskonsa miehen kanssa? Pitää olla tosi moraaliton ja itsekäs ihminen, että omalle siskolleen haluaa tuollaista mielipahaa tuottaa. Kaksinkertainen petturi.

Palstalla on päivittäin kirjoituksia siitä kun on menty harrastamaan seksiä vieraan miehen kanssa. Tässä on sentään vielä kyse vähemmästä. Tsemppiä ap:lle ja rohkeutta kohdata tilanne ilman selittelyjen nielemistä. Aina on kyse jostain ihmisen epävarmuudesta oman elämänsä suhteen, mutta sille on hyvä löytää rajat. En jaksa uskoa, että siskon mies olisi vaimon "se oikea", vaan pikemminkin kännissä vastaanotettava huomionantaja. Vettä on lyöty myllyyn tässä maailmassa niin paljon, että tilastot huutaa lapsiperheiden eroista ihan tarpeeksi. Ihminen tarvitsee kumppanin ja tasapainoisen perhe-elämän voidakseen hyvin. Ja siihen kannattaa panostaa. Nim. merk. yksin elävä 30+ -v.

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Palstalla on päivittäin kirjoituksia siitä kun on menty harrastamaan seksiä vieraan miehen kanssa. Tässä on sentään vielä kyse vähemmästä. Tsemppiä ap:lle ja rohkeutta kohdata tilanne ilman selittelyjen nielemistä. Aina on kyse jostain ihmisen epävarmuudesta oman elämänsä suhteen, mutta sille on hyvä löytää rajat. En jaksa uskoa, että siskon mies olisi vaimon "se oikea", vaan pikemminkin kännissä vastaanotettava huomionantaja. Vettä on lyöty myllyyn tässä maailmassa niin paljon, että tilastot huutaa lapsiperheiden eroista ihan tarpeeksi. Ihminen tarvitsee kumppanin ja tasapainoisen perhe-elämän voidakseen hyvin. Ja siihen kannattaa panostaa. Nim. merk. yksin elävä 30+ -v.

Pahempi on minun mielestä se, että mennään imuttelemaan ja pidetään peliä siskon miehen kanssa, kuin että mentäis tuntemattoman kanssa sänkyyn. Tuo kun kertoo jo todella löyhästä moraalista, jos ollaan siskon miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mieti ap:

Kyllä uskon. Vaikka todella koville ottaa. Tietää suhtautumiseni tuollaiseen joten varmasti jännittänyt kertoa. Pelissä kumminkin ihan vitusti. Kun kertoi asiasta, sanoi ensimmäisenä että nyt haluat avioeron. Hän itse ei näe suutelua niin pahana, mutta kun ajattelee asiaa minun kannaltani niin aika rikki hän on. En tosin varmasti voi sanoa ettei muuta ole tapahtunut, mutta voisin panna vaikka pääni pantiksi että totuus tullut jo ilmi.

Hän itse ei näe suutelua niin pahana, mutta kun ajattelee asiaa minun kannaltani niin aika rikki hän on. En tosin varmasti voi sanoa ettei muuta ole tapahtunut, mutta voisin panna vaikka pääni pantiksi että totuus tullut jo ilmi.

eikö ajattele asiaa siskonsa kannalta. sisko sai varmasti pahimman trauman.

Alkuperäinen kirjoittaja miten sen ottaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:

Pahempi on minun mielestä se, että mennään imuttelemaan ja pidetään peliä siskon miehen kanssa, kuin että mentäis tuntemattoman kanssa sänkyyn. Tuo kun kertoo jo todella löyhästä moraalista, jos ollaan siskon miehen kanssa.

Tämä myös siellä päin. Mutta vaimo ei suutelua pidä tosiaan niin vakavana, eikä itse asiassa siskonsakaan (kunhan eivät nussineet, niin ok). Kumminkin "läheisen" ihmisen kanssa suudellut, joten side sitä kautta tiiviimpi kuin tuntemattoman kanssa. Ei nyt tarvitsisi eroottisessa mielessä sitä sidettä olla tietenkään...