Vaimon suutelut siskonsa poikaystävän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiilenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miten sen ottaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Palstalla on päivittäin kirjoituksia siitä kun on menty harrastamaan seksiä vieraan miehen kanssa. Tässä on sentään vielä kyse vähemmästä. Tsemppiä ap:lle ja rohkeutta kohdata tilanne ilman selittelyjen nielemistä. Aina on kyse jostain ihmisen epävarmuudesta oman elämänsä suhteen, mutta sille on hyvä löytää rajat. En jaksa uskoa, että siskon mies olisi vaimon "se oikea", vaan pikemminkin kännissä vastaanotettava huomionantaja. Vettä on lyöty myllyyn tässä maailmassa niin paljon, että tilastot huutaa lapsiperheiden eroista ihan tarpeeksi. Ihminen tarvitsee kumppanin ja tasapainoisen perhe-elämän voidakseen hyvin. Ja siihen kannattaa panostaa. Nim. merk. yksin elävä 30+ -v.

Pahempi on minun mielestä se, että mennään imuttelemaan ja pidetään peliä siskon miehen kanssa, kuin että mentäis tuntemattoman kanssa sänkyyn. Tuo kun kertoo jo todella löyhästä moraalista, jos ollaan siskon miehen kanssa.

Loppupelissä kyse on siitä, kuka on tavoitettavissa. Kännissä ja epävarmana lähin vaihtoehto on todellisin. Kaikki eivät (ja tässä tapauksessa onneksi) ole niin pitkällä, että suunnitelmallisesti lähdettäisi radalle iskemään eteen sattuvaa kumppania..

Alkuperäinen kirjoittaja hiilenä:
Tämä myös siellä päin. Mutta vaimo ei suutelua pidä tosiaan niin vakavana, eikä itse asiassa siskonsakaan (kunhan eivät nussineet, niin ok). Kumminkin "läheisen" ihmisen kanssa suudellut, joten side sitä kautta tiiviimpi kuin tuntemattoman kanssa. Ei nyt tarvitsisi eroottisessa mielessä sitä sidettä olla tietenkään...

eikö henkinen suhde ja kiinnostus ole pahempi kuin mekaaninen suoritus. tuli nyt mieleen, että ootko itse pikkaisen kiinnostunut esim. vaimon siskosta tai jostain muusta kun ymmärrät noin hyvin.

Juuri näin ensimmäiseen. Huorathan välttävät sitä suutelua juurikin sen takia. Ja en todellakaan ole kiintostunut vaimon siskosta enkä muista. Yritän vain itselleni selittää miksi näin päässyt tapahtumaan, eli toisin sanoa helpottamaan oloani. Sisko 6/ Vaimo 10. Eli ei todellakaan ole käynyt edes mielessä Ikinä, eikä kukaan muukaan. Sehän tässä kanssa kyrsii niin vitusti, ei edes unissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
Mun mielpiteeni tulee tässä: Vaimo on päästäny asiat mun mielestä liian pitkälle, toisin sanoen olisi voinut tehdä touhulle stopin jo aikasemmin, vaikka tietysti usein jos osapuolet ovat läheisiä/sukulaisia kynnys voi olla iso koska voi pelätä välien menetystä ym. samankaltaista.. Ja tuo siskon mies saisi kyllä olla siskon ex-mies! Kai nyt vaan yritätte puhua asiasta ja ehkä päästä sen yli :|

Näinhän se on tehtävä. Arvostan todella postaustasi, asian ytimessä, koska tällä mennään tällä hetkellä. Ei se helppoa ole, mutta niinhän ne sanoo elämästä.

Mä en ymmärrä miksi sä selittelet täällä etkä pistä vaimoasi piharuokintaan? Kokemuksesta tiedän että jos on taipumusta tuollaiseen kännipussutteluun, ei se noin vain lopu. Kohde vain voi vaihtua.

Minustakin on erittäin tuomittavaa että oman siskon miehen kanssa on näin tehnyt. Kun itse ajattelen samanlaista kuviota niin ei helvetti, en pystyis millään tai tapahtuneen jälkeen enää katsomaan siskoani silmiin. Kuvottavaa!

Otat aika lungisti tämän. Ehkä olet jo käsitellyt asiaa en tiedä. Jotenkin oon ajatellut että miehet kokee rajummin tällaiset petokset, tyyliin menee juttelemaan "kuin mies miehelle" tms. En tiedä onko tämä nyt sun edun mukaista vai ei, toisaalta sä sen päätät minkä asian kanssa voit elää.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Mä en ymmärrä miksi sä selittelet täällä etkä pistä vaimoasi piharuokintaan? Kokemuksesta tiedän että jos on taipumusta tuollaiseen kännipussutteluun, ei se noin vain lopu. Kohde vain voi vaihtua.

Minustakin on erittäin tuomittavaa että oman siskon miehen kanssa on näin tehnyt. Kun itse ajattelen samanlaista kuviota niin ei helvetti, en pystyis millään tai tapahtuneen jälkeen enää katsomaan siskoani silmiin. Kuvottavaa!

Niin ja mitä ihmettelen, että kun tuo kyseinen vaimo ei edes pidä tekojaan kovin pahana. Että siskon miehen suutelu ei sitten kovin paha juttu ole. Huh. Jos mulla olis tuollainen sisko niin kyllä en olis enää tollasen kans tekemisissä. Ja kun vaimo ei koe tehneensä mitään pahaa niin tottahan hän tulee tuota jatkamaan. Kohde voi vaihtua, mutta sama peli jatkuu.

Luin ketjun. Mikä pisti silmään oli ap:n sovitteleva asenne. Ethän ole ovimattona siellä vaimosi kanssa? Vaimosi pääsee kyllä todella helpolla nyt. Tässähän on erittäin painava seikka tuo että on OMAN SISKONSA miehen kanssa vehtaillut. Se jos mikä kertoo vaimosi moraalista. Yleensä tuollaiset flirttijutut pyritään hakemaan hieman kauempaa kuin lähisuvusta. Ja vaimosi sisko, onko hänellä kaikki ihan kotona nyt? Taitaa hänkin olla aika surkea tapaus jos ei pidä minään miehensä vehtaamista oman siskon kanssa.

Ihan ihme Adams family olette. Veikkaan että tämän jälkeen kaikki ei suinkaan ole ohi vaan tulevaisuudessa panette kaikki toisianne jonainn jussina saunan takana.

Asia on vielä sinulle niin tuore, ettet tietenkään pysty antamaan vielä vaimollesi anteeksi. Vaimosi on kuitenkin osoittanut katuvaisuutta ja on pelännyt kertoa sinulle, koska ajatteli siitä seuraavan todennäköisesti avioeron. Jos ja kun annat vaimollesi oikeasti anteeksi, tulet huomaamaan, että hän on kiitollinen ja palkitsee sinut rakkaudella. On aivan luonnollista tuntea vihaa sitä siskon miestä kohtaan ja se helpottaa omaa oloasi. Ei hänelle ole mitään syytä antaa anteeksi pitkään aikaan - joskus tulevaisuudessa; ehkä itsesi takia, ettei sinun enää tarvitse ajatella tapahtunutta.

Vaimon siskon kanssa juteltu joo. Reaktiota ei juuri ollenkaan. Jalan nyhjäykset sun muut näköjään muistuu kun tarpeeksi pitää asiaa tapetilla eikä lakaise maton alle heti koko paskaa.

Aika mitätöntä hommaa. Eikös tuollainen nyhjääminen ole aika normihommaa? Tuo siskon mies koittaa kepillä jäätä, eikös kaikki miehet koita jos tilaisuus on?

Mutta miten tapahtuneen voi muka unohtaa kun sukulaisiaan on pakko nähdä kuitenkin? Onhan tuo oman vaimon sisko kuitenkin niin läheinen ettei voi kai ihan lopettaa näkemistä. En pystyisi kuvittelemaan tilanteita kun kaikki neljä tietää mitä on tapahtunut.. Onko ehkä kiusallista.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen76:
Vaimon siskon kanssa juteltu joo. Reaktiota ei juuri ollenkaan. Jalan nyhjäykset sun muut näköjään muistuu kun tarpeeksi pitää asiaa tapetilla eikä lakaise maton alle heti koko paskaa.

Aika mitätöntä hommaa. Eikös tuollainen nyhjääminen ole aika normihommaa? Tuo siskon mies koittaa kepillä jäätä, eikös kaikki miehet koita jos tilaisuus on?

Saako lähdetiedot tuolle että kaikki miehet on valmiita pettämään jos tilaisuus tulee?

Pääsee helpolla? Mitäköhän tässä pitäisi mielestäsi tehdä, kun huomioidaan kaikka seikat. Se on toden totta että nyt on menty metsään ja pahasti, mutta lapset ja kaikki eikä tuon "pahempaa" ole tapahtunut. Vituttaahan se ihan sikana, mutta jos erottaisiin mitä se auttaisi? Itsellä varmaan maailman tappiin asia mielessä kävi niin tai näin. Voittajia aika vaikea löytää, ehkä sitten vaimo saanut jännitystä elämään ja helpottaa häntä, ken ties. Ja vaimon siskolla menee paremmin kuin ikinä. Eli summa summarum ovimattona ollaan ja näin.

Ei tuossa ole kuin häviäjiä. Sinä ja tämä pettäjämiehen vaimo olette suurimmat häviäjät.

Hienoa jos jaksat jatkaa. Meillä päättyisi eroon kyllä koska luottamus kun sen kerran menettää niin ei sitä takaisin saa.

Alkuperäinen kirjoittaja 1111:

Saako lähdetiedot tuolle että kaikki miehet on valmiita pettämään jos tilaisuus tulee?

Pitkä ja laaja kokemus.

Pitkä ja laaja kokemus.

Mutta ei sentään kaikista miehistä:) Harmi kun sinun kohdallesi on osunut vain pettäjiä.

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Pitkä ja laaja kokemus.

Mutta ei sentään kaikista miehistä:) Harmi kun sinun kohdallesi on osunut vain pettäjiä.

Harmi että vaaleanpunaiset lasit vielä on silmillä. Ihminen on biologinen olento, halu paritella viehättävien ihmisten kanssa on tarve ja luonnollinen sellainen. Ei sen hyväksyminen tee ihmisestä muita huonompaa, eri asia on miten asian hoitaa ja mitä käytännössä tekee. Pikkusieluinen nipottaminen ja toisen kyttääminen pilaa suhteen. Aikuinen itsetunto ja hyvä seksuaalinen itseluottamus sallii toisen olla sellainen kun on ilman pakkoa.

"eri asia on miten asian hoitaa ja mitä käytännössä tekee".

Eli on vaihtoehto olla tekemättä mitään. Sitähän lauseesi tarkoittaa. Hieman on ristiriidassa edellisen kommenttisi kanssa "kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen".

Ja koskeehan tuo biologia myös naisia. Kuten tiedämme naiset pettävät yhä enemmän nykyisin. Mitä jos ei liitetä pettämistä vain miessukupuoleen vaan puhutaan ihmisistä yleensä.

Saako lähdetiedot tuolle että kaikki miehet on valmiita pettämään jos tilaisuus tulee?[/quote]

Eikoinen kommenti oli minustakin, ihan samoin voi sanoa, että niin on kaikki naisetkin ja kuitenkin esim. minä tiedän ettei niin ole. Ja varmasti moni mies tietää ettei niin ole:) Taitaa kirjoittaja itse olla pettäjämies tai pettävän miehen puoliso.

Joillakin meistä on moraali, joillakin ei. Niin se on. Kun eihän se, että ajattelee jotain johda tekoihin ellei itse niin anna tapahtua.