Vaimolleni joka lukee palstaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isä ikävissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin mietin:
pitäsköhän munkin lähteä kun mies sano eilen ettei tiedä miks se mua oikeesti enää kattelis?kun en kuulema hoida hommaani eli kotia(lue: pidä siistinä)...

nuo ärsyttävät hymiöt hyppii minne sattuu...ei siis todellakaan naurata.sano se muutaki tosi paskaa,en vaan viiti tässä niitä kirjottaa.ehkä joskus tulee piste vastaan vaikka aikaa myöten kovettuukin eikä saa kaikella mua lyötyä henkisesti enää maahan.

Alkuperäinen kirjoittaja isä ikävissään:
Kyllä minä voin muuttua jos niin päätän. Olen valmis jättämään työni. Vaimo toivoi vuosi sitten uutta vauvaa. voisimme tehdä sen ja minä voisin jäädä koti-isäksi. Kyllä minä olen jo kerinnyt työelämää nähdä. Vaimon elämästä en todella taida tietää vielä yhtään mitään. Kamala tapa avata silmät. Vaimo voisi jatkaa kouluttautumistaan, koska on siitä puhunut. Kyllä meillä olisi varaa. En minä mitään tee meidän säästöillä jos hän jättää minut. Voisin viimein viedä vaimon häämatkalle joka on peruuntunut jo vuosia.

No niin nyt kirjettä kirjoittamaan...siinä sulla aiheita vaikka muille jakaa.

Kuule, tuossa vaiheessa vaimo on jo eron päässään prosessoinut-varsinkin jos hänellä on jo toinen mies. Nyt sun kannattaa keskittyä lapsiin ja isänä olemiseen. Pidä ex-vaimoon asialliset välit, kerro tunteistasi, mutta älä vonkaa. Katso eteenpäin, älä haikaile mennyttä ja ollutta. Elämällä on sulle varmasti tarjottavaa. Maailma on naisia täynnä :) Tsepmppiä uuteen elämään!
Selviät kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja mai:
Ei nyt korjattu mutta ainakin kerrottu miltä tuntuu ja mitä on valmis tekemään suhteen eteen jatkossa jos palaa kotiin.

Kannattaisi ehkä kertoa henkilökohtaisesti. Ai niin: suomalainen mies ei puhu eikä pussaa! Jotenkin vaan tuntuu säälittävältä ruinaamiselta. Aika läheltä saanut kerran katsoa samanlaista. Kun ei ota ajoissa puolisoa/perhettä huomioon niin lähteehän ne!

Alkuperäinen kirjoittaja järjen ääni:
Kuule, tuossa vaiheessa vaimo on jo eron päässään prosessoinut-varsinkin jos hänellä on jo toinen mies. Nyt sun kannattaa keskittyä lapsiin ja isänä olemiseen. Pidä ex-vaimoon asialliset välit, kerro tunteistasi, mutta älä vonkaa. Katso eteenpäin, älä haikaile mennyttä ja ollutta. Elämällä on sulle varmasti tarjottavaa. Maailma on naisia täynnä :) Tsepmppiä uuteen elämään!
Selviät kyllä!

Täys peesi!

7viikoa sitten melkein lähdin mieheni luota.oli asunto valmiina.lupausten jälkeen unohdin eron ja onkin ollut raitis-nyt vaan viimeisen viikon aikana olen kuulut joka päivä että tekis mieli radalle.. eli max 3kk kesti lupaukset meillä,on vaan ajan kysymys milloin baari voittaa

Alkuperäinen kirjoittaja Ziggy:
Selviät kyllä!

Täys peesi!

Onhan se maailma täys naisia, mut mitäs jos rakastaa vaan sitä yhtä ja ainoaa. Ei se siitä niin äkkiä muutu. Pahimmassa tapauksessa ei koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ziggy:
Selviät kyllä!

Täys peesi!

Onhan se maailma täys naisia, mut mitäs jos rakastaa vaan sitä yhtä ja ainoaa. Ei se siitä niin äkkiä muutu. Pahimmassa tapauksessa ei koskaan.

Mä en usko siihen, että voi rakastaa vain yhtä ja ainoaa.

Kuulostaa siltä, että se eukko on löytänyt uuden miehen ja on nyt niin umpihuumassa ihastunut kuin vain suhteen alussa voi olla. Saa kaipaamaansa ihailua siltä uudelta äijältä. Mutta ei vaan kehtaa sanoa oikeaa syytä, että hän on pettänyt ja kävikin niin hullusti, että meni tunteella mukaan ja antoi uuden miehen lipevien sanojen vietellä.

Nyt hän ei halua tunnustaa omaa syntiään, vaan yrittää (onnistuneesti) syyllistää tunnollista miestään tilanteestaan. Käyttää hyväksi tuota, minkä tietää osuvan miehen syyllistyydentunteisiin.

Törkeä eukko!!!

Jos on noin kiinni toisessa ihmisessä niin sehän alkaa mennä sairauden puolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Jos on noin kiinni toisessa ihmisessä niin sehän alkaa mennä sairauden puolelle.

Täys peesi!

Ööh - sitä kutsutaan sitoutumiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa siltä, että se eukko on löytänyt uuden miehen ja on nyt niin umpihuumassa ihastunut kuin vain suhteen alussa voi olla. Saa kaipaamaansa ihailua siltä uudelta äijältä. Mutta ei vaan kehtaa sanoa oikeaa syytä, että hän on pettänyt ja kävikin niin hullusti, että meni tunteella mukaan ja antoi uuden miehen lipevien sanojen vietellä.

Nyt hän ei halua tunnustaa omaa syntiään, vaan yrittää (onnistuneesti) syyllistää tunnollista miestään tilanteestaan. Käyttää hyväksi tuota, minkä tietää osuvan miehen syyllistyydentunteisiin.

Törkeä eukko!!!

Siis nainenhan oli uhkaillut jo monesti aikaisemminkin lähtevänsä mutta tallukka ei ollut uskonut! Eli työ meni perheen edelle ja nyt sitä perhettä ei enää ole!

Törkeä eukko!!!

Siis nainenhan oli uhkaillut jo monesti aikaisemminkin lähtevänsä mutta tallukka ei ollut uskonut! Eli työ meni perheen edelle ja nyt sitä perhettä ei enää ole!

Jos minulla olisi sivusuhde, niin varmastikin (jo saadakseni lapset ja omaisuuden erossa itselleni) en kertoisi tästä tilanteesta mitään, vaan yrittäisin keksiä miehestä sen syyn, miksi minun itse asiassa on pakko erota. Ainahan näitä syitä keksii: toinen tekee liikaa töitä, makaa liikaa sohvalla, on liian väsynyt, on kiukkuinen, on liikaa poissa, makaa liikaa kotona jne. Aina voi syyn vierittää halutessaan toiselle. Ja olla itse "viaton uhri"... joka kokoaa sympatiat itselleen.

Ööh - sitä kutsutaan sitoutumiseksi.

Tarvii myös ymmärtää, koska on aika päästää irti.

Yhteistyössä