Vaimolleni joka lukee palstaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isä ikävissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaimo meni äitinsä luo lasten kanssa mutta oli hän jo hommannut asunnonkin, kaikessa hiljaisuudessa. Ei vaan vielä päässyt muuttamaan. Olin ihan puulla päähän lyöty.

tiedän että on tavannut töissä jonkun toisen miehen, en tiedä miten vakavaa se on. Vaimoni on kunnian nainen, ollut aina. En usko että ovat vielä muuta kuin tapailleet. ette usko miten pahalta tuntuu. Vaimo ei vastaa puheluihin ja oven taakse en mene. Enhän voi tunkeilla toisten kotiin.

Tää kuullostaa nyt aika pahalta ap:n kannalta. Jos vaimo on menny noin pitkälle irtiotossaan voi olla keinot vähissä, jos ei jopa lopussa. Luultavasti tähän pätee sanonta "on turha parkua kun paskat on jo housuissa". Että tulevaa varten ap ottaa nyt opikseen, pikkusen pitää ajatella muitakin kuin omaa napaa !!!

Anna sen mennä. Mä toivon joka päivä et mieheni ei olisi saanut ylipuhuttua mua palaamaan. Elämämme on yhtä helvettiä mutta en enää kehtaa toista kertaa erota kun ekalla kerralla kaikki jo varoitti et älä palaa, ei se muutu. Mä tyhmä uskoin mieheni lupauksia. Siirry eteenpäin, jatka elämääsi. Olette molemmat varmasti onnellisempia tulevaisuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Lähetä iso kimppu ruusuja.

Ei toimis ainakaan muhun.

Muhun toimis.

Niin ehkä minuunki :heart: Tietenkin jos takana on jo useampi uudelleen yritys jne. Jossain kai se tulee raja vastaan.

Tollanen toimis muhun vaan aina. :ashamed:

Kyllä minä voin muuttua jos niin päätän. Olen valmis jättämään työni. Vaimo toivoi vuosi sitten uutta vauvaa. voisimme tehdä sen ja minä voisin jäädä koti-isäksi. Kyllä minä olen jo kerinnyt työelämää nähdä. Vaimon elämästä en todella taida tietää vielä yhtään mitään. Kamala tapa avata silmät. Vaimo voisi jatkaa kouluttautumistaan, koska on siitä puhunut. Kyllä meillä olisi varaa. En minä mitään tee meidän säästöillä jos hän jättää minut. Voisin viimein viedä vaimon häämatkalle joka on peruuntunut jo vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Lähetä iso kimppu ruusuja.

Ei toimis ainakaan muhun.

Muhun toimis.

Niin ehkä minuunki :heart: Tietenkin jos takana on jo useampi uudelleen yritys jne. Jossain kai se tulee raja vastaan.

Tollanen toimis muhun vaan aina. :ashamed:

Tiedän, että jokaiseen toimii eri jutut, mutta miten joku rehupuska muuttaa asioita? Sitä, että mies on aina poissa ja vaimo ehkä useaan kertaan varoittanut ja kun lopulta saa tarpeekseen ja häipyy niin kukkapuska auttaa muka unohtamaan kaiken ja palaamaan kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja isä ikävissään:
Kyllä minä voin muuttua jos niin päätän. Olen valmis jättämään työni. Vaimo toivoi vuosi sitten uutta vauvaa. voisimme tehdä sen ja minä voisin jäädä koti-isäksi. Kyllä minä olen jo kerinnyt työelämää nähdä. Vaimon elämästä en todella taida tietää vielä yhtään mitään. Kamala tapa avata silmät. Vaimo voisi jatkaa kouluttautumistaan, koska on siitä puhunut. Kyllä meillä olisi varaa. En minä mitään tee meidän säästöillä jos hän jättää minut. Voisin viimein viedä vaimon häämatkalle joka on peruuntunut jo vuosia.

No niin, kerro toi vaimolles. Niiden kukkien kera tietty, älä nyt rupea hannaamaan äläkä nyt vaan jätät tätä nettiin kirjottelua vikaksi yritykseksesi.

Usi vauva ei pelasta suhdetta. Uhohda se. Ja anna vaimon rauhassa kokeilla voiko sinuun luottaa jos hän palaa. Älä painosta ja ole liian innokas.

Onko kaikki äijät noin saappaita, että tajuaa mitä menettää vasta kun sen todella menettää??? Varoituksista ei älytä mitään. Toivottavasti naisesi ei tule takaisin, tolkuttomasti mahdollisuuksia ei tarvitse kenenkään toiselle tarjota, ellei se niistä mitään älyä.

Juu et tiedä vaimon elämästä mitään. Jos olet tähän asti antanu viamon hoitaa kodin ja lapset yksin, en ihmettele yhtään. Mut uskotko kun sanon, se on RASKASTA. Jos sä lupaat jäädä kotiin kun vaimo lähtee opiskelemaan, niin sä et todella pääse helpolla. Siis jos nyt edes saat häntä takaisin. Helppo luvata kuu taivaalta, lupauksen lunastaminen eri juttu. Aika vahvaa näyttöä saat antaa ennenkuin vaimo uskoo muutokseen.

Jos vaimosi täällä ei huomaa tätä tekstiä, niin suosittelisin kirjoittamaan peperille kaiken tämän ja toimittamaan sen hänelle, hän saisi rauhassa lukea ja miettiä.. älä vaadi vastausta heti, anna vaimollesi nyt aikaa..

En ole juoppo enkä ole koskaan lyönyt. En vain ole ollut paikalla.

Pilkatkaa vaan, tämä on viimeinen epätoivoinen yritykseni. en osaa tehdä enää muuta.

:hug: toivottavasti vaimosi lukee tämän ja tulee kotiin.

Pidetäänkö tätä ylhäällä, jos vaimo vaikka sattuisi näkemään.. Minä ainakin toivon, että perheet saisivat sovittua välinä ja ihmiset osaisivat muuttua, liikaa on muutenkin maailmassa surua ja murhetta..

Niin ja vielä, jos ei vaimo täältä tätä löydä, niin kirjoita hänelle käsin oikea kirje ja lähetä / anna se hänelle henkilökohtaisesti. Tai edes sähköpostilla. :)

Toivottavasti vaimosi näkee tämän! Mun mielestä on lähes typerää käytöstä jättää vastaamatta toisen puheluihin. Teillä on kuitenkin yhteisiä lapsia ja he ovat yhtä lailla sinun kuin vaimosi. Edes heidän takiaan tulisi teidän olla puheväleissä.
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

Minäkin suosittaisin kirjoittamaan kirjeen ihan käsin vaimolle kukkapuskan kera. Kuulostaa niin tutulle tuo lähtötilanne, meilläkin kriisivaihetta kestäny jo ainakin vuoden jos ei kauemmin. Tilanne ei tunnu muuttuvan millään, mutta nostan kyllä Sulle hattua että olet viimein ymmärtänyt mikä on tärkeää elämässäsi! Toivottavasti saatte puhuttua asioista vaimosi kanssa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja toivo:
Pidetäänkö tätä ylhäällä, jos vaimo vaikka sattuisi näkemään.. Minä ainakin toivon, että perheet saisivat sovittua välinä ja ihmiset osaisivat muuttua, liikaa on muutenkin maailmassa surua ja murhetta..

....ja liikaa isättömiä lapsia!!

Alkuperäinen kirjoittaja *sateenvarjo auki*:
Alkuperäinen kirjoittaja toivo:

....ja liikaa isättömiä lapsia!!

Ero ei tee lapsista isättömiä!!toi on ärsyttävintä mitä tiedän,,vaikka vanhemmat ei asu saman katon alla voi asiat järjestää niin että kumpikin vanhempi on tasalla mukana lasten arjessa,,,ihan vanhemmista kiinni, erityisesti isien aktiivisuudesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pitäsköhän munkin lähteä kun mies sano eilen ettei tiedä miks se mua oikeesti enää kattelis?kun en kuulema hoida hommaani eli kotia(lue: pidä siistinä)...

Yhteistyössä