Mulla on vähän kiirettä töissä, siis teen ihan oikeita töitä, jotka on saatava valmiiksi ennen kuin vuosi vaihtuu. Uudeksi vuodeksi mennään yhen tuttu pariskunnan luokse...toivottavasti ei mennä turhaan.
No, hyvä on. Kerran me oltiin mun mieheni kanssa uimastaidionilla. Oli kesä ja kuuma päivä. Olin tyylini mukaan pukeutunut hameeseen ja kuten aina (vaikka kuuma päivä olikin) stay-uppeihin. Mieheni muuten haluaa, että käytän niitä aina! Tietysti noin 10cm korolliset sandaalit. Päästiin uimastadikan nurmikolle ja minä otin hameen, kengät ja stay-up:it pois päältä. Alla oli stringiuikkarit ja pikkuliivit
Laitoin korkkarisandaalit kuitenkin takaisin jalkaani, koska mieheni on aika friikki niiden perään. Mieheni loikoili nurmikolla ja kääntyi mahalleen, piti veitikkansa piilossa. Minä lähdin pikkusen kävelemään ja sanoin meneväni ostamaan jäätelöä.
Niinpä, kävelin korkkareissa ja katselin paljaita uroskroppia, pikkuisen alkoi pöksyissä kostumaan, siis pikkusen lisää. Mieheni ei kyllä tällä kerralla tiennyt, että olin pyytänyt uimastadionille yhden tuttuni. En normaalisti keräile miesten yhteystietoja, mutta aina pitää pari olla varalla, että saa kun tarvitsee. Lähetin siis tälle ""tutulle"" miehelle tekstarin, että nähdäänkö jäätelökiskalla...arvatkaa näimmekö?
Pakko tehdä duunia nyt, sorry!
Tanya, tai joku jolla on jotain järkevää sanottavaa voi meilata mulle: vaimo_vm71@hotmail.com