Itse jouduin vilauttelun pauloihin nuorena tyttönä , poikaystäväni Harrin usein leikkimielisesti esitellessä sulojani kavereilleen. En alkujaan ollut asiasta niin ihastunut, mutta pikkuhiljaa tuntui mukavalta kun Harri availi paitapuserostani pari nappia saadakseen tissivakoni näkymään paremmin. Hameen helmankin hän nosti niin että pakarat pulpahtivat esiin, ja iatuessani jalat ristissä hän yritti saada pienet pillunpulleat pöksyni vilkkumaan reiden alta. Totuttuani hänen tapoihinsa aloin olla mukana, luopumalla rintaliiveistä ja siirtymällä käyttämään aivan pieniä pöksyjä. Oli oikeastaan upean kiihottavaa kun "paikkani" näkyivät hänen kavereilleen.
Erään kerran olimme olleet kimpassa paikallisessa ja lähdimme jatkoille Kalen kämpälle. Harrin ehdotuksesta päätimme nelistään pelata räsypokkaa, Harri, Kale, Eki ja minä ainoana naisena. No, pojat järjestelivät asian niin että minä hävisin ensimmäisenä, mutta pelasimme kunnes kaikki olivat alasti. Pullo oli siinä vaiheessa kiertänyt pöytää niin että Harri sanoi menevänsä toiseen huoneeseen hetkeksi lepäämään. Kale ja Eki jäivät seurakseni ja Kale laittoi hidasta tanssimusiikkia soimaan, himmensi huoneen valojakin. "Mehän voimme varmaan tanssia hitaita?" hän kysyi Harrilta. Vastausta ei kuulunut, mitä pojat pitivät myöntymisen merkkinä.
Olin likimain kauhusta jäykkänä kun Kale otti minut otteeseensa. "Älä jännitä, en minä mitään pahaa tee", hän rauhoitteli. Katsoin varovasti vartaloidemme väliin ja näin sen mitä pelkäsinkin, Kalen penis oli jäykkänä pystyssä vasten vatsaani. Tahtomattani huomasin jalkovälini kostuvan ja painautuvani voimakkaammin Kalea vasten. Eki istui sohvalla, katseli meitä ja runkkasi, koittaen peitellä sitä.
Viina humahti tanssiessa päähäni ja aloin olla melkoisen halukas, Kalen suudellessa kaulaani ja imutellessa kohti tissejäni. kokeilin Kalen penistä, se oli isompi kuin Harrilla ja malliltaan kaunis. Tanssimme iskelmän toisensa jälkeen ja hyväilimme toisiamme varovasti. Ihaninta oli kiimaisena päästää mies taakseni tanssimaan, penis pakaroitani vasten ja kädet leipoivat rintojani, joissa nännit suorastaan huusivat imijää. Kalen jäykkä penis lipsahti takaapäin häpyhuulieni sisäpuolelle, hän työnsi musiikin tahdissa kerran ja kaksi liukkailla, mutta sen enempää emme uskaltaneet hämärässäkään naida paljastumisen pelossa. Hengitykseni oli aivan salpautunut kiimasta ja jännityksestä. Hapuilin kädellä pyllyni alle saadakseni jälleen koskea hänen kyrpäänsä. Ihana kuuma jäykkä elin oli liukas minun pillunesteistäni ja tein muutaman runkkausliikkeen sen vartta pitkin. Samassa se alkoi sykkiä ja Kale laukesi pyllylleni.
"Anne, tuletko tänne" kuului Harrin huuto toisesta huoneesta. Pyyhin nopeasti spermat pyllyni päältä ja kiiruhdin Harrin luo toiseen huoneeseen. Harri makasi sängyllä kyrpä kattoa kohti ja vinkkasi minut päällensä. "Onpa liukas" hän totesi solahtaessaan läpimärkään pilluuni. Siitä tuli yksi parhaista naimiskerroistamme.
Luulen nykyisin että koko tapahtuma oli Harrin etukäteen suunnittelema. Hän sai kuitenkin minut vapautumaan estoistani, ja vaikka emme ole kahteenkymmeneen vuoteen nähneetkään, olen saanut elämyksellistä seksiä, vilauttelun kautta koko aikuisikäni.