Vaimo raiskasi, teenkö ilmoituksen poliisille?

• Viestiketjun aloittaja Nolona
  • Ensimmäinen viesti
Nolona
Illalla askareiden jälkeen mentiinsänkyyn ja tarkoitus, ainakin osaltani, oli mennä nukkumaan. Vaimo kuitenkin tuli väkisin päälleni ja halusi seksiä kourien muniani vaativasti, vaikka sanoin etten nyt jaksa (ihan oikeasti en fyysisesti jaksanut). Vaikka vastustelin niin suostuin lopulta, koska en uskaltanut ja jaksanut enää vastustaa. Seksi tuntui pelkältä suorittamiselta enkä tuntenut halua enkä mielihyvää. Vaimo kyllä ratsasti minulla kiivaasti, hieroi itseään ja sai nopeasti orgasminsa.

Olen järkyttynyt. Olemme olleet naimisissa 12 vuotta ja ei minua koskaan ole tuolla tavalla kohdeltu sängyssä. Mitä minun pitäisi tehdä? Teenkä poliisille ilmoituksen? Mitä hän aiheesta ajattelee, arvauksia? Ylireagoinko? Oliko vaimo vain niin halukas ettei ajatellut tunteitani vaan raiskasi? Rakastan häntä enkä halua hänelle pahaa, mutta oloni on häväisty.

ihmeissään
[QUOTE="a p";30308996]Miten olisin voinut kun olin aivan lamaantunut ja peloissa päällekäyvän ja pakottavan vaimon alla?[/QUOTE]

Ymmärtäisin, jos "raiskaaja" olisi joku vieras ihminen, mutta tuollaista lamaantumista on vaikeaa ymmärtää, jos kyseessä on oma puoliso. Kerran jos toisenkin avioliitossa tulee "annettua" vaikka itseä ei huvita pätkän vertaa ja väsyttää kamalasti. Ei tulisi kyllä mieleenkään lähteä poliisilaitokselle asiasta.

"a p"
[QUOTE="jemina";30309056]Oletko harkinnut millaisessa yöpuvussa nukut, sillä olisit ehkä voinut ehkäistä raiskauksen.[/QUOTE]

En ole harkinnut. Koetko sinä, että sinut voisi raiskata jos nukut löysässä yöpaitulissa joka on helppo nykiä ylös?

ei tietenkään
[QUOTE="jemina";30309056]Oletko harkinnut millaisessa yöpuvussa nukut, sillä olisit ehkä voinut ehkäistä raiskauksen.[/QUOTE]

Olen palstan aiemmista raiskauskeskusteluista oppinut sen, että vaikka aapee olisi asettunut sinne sänkyyn alasti ja hyväillyt huokaillen kaluaan siinä unta odotellessaan, ei tällä saa olla mitään vaikutusta siihen kumppaniin. Jokaisella on oikeus omaan koskemattomuuteensa ja tätä oikeutta ei pukeutuminen ja oma toiminta heikennä millään tavalla.

"rrr"
No ilmeisesti tämä nyt on trolli, mutta joo.

En tiedä poliisin suhtautumisesta. Eivät aina kaiketi ota raiskattuja naisiakaan tosissaan, ja raiskattu/hyväksikäytetty mies on yhteiskunnassamme ikävä kyllä tabu. Soita kuitenkin rohkeasti.

Joka tapauksessa vaimosi teki aivan helvetin väärin. Niin naisella ja miehelläkin kuuluu olla itsemääräämisoikeus, ja ei on aina ei. En tiedä tapauksen rikosnimikettä, mutta ei sinun tarvitse tuollaista sietää.

Onko sulla ketään ystävää tms luottohenkilöä jolle voit puhua tästä? Auttavia numeroitakin on.
En suosittele jäämään tuollaiseen liittoon, tai ainakin pitää saada vaimo ymmärtämään että tuo ei ole ok, ja tapaus ei saa toistua.

"Orvokki"
Kai sä nyt tajusit jo mennessäsi naimisiin suomalaisen naisen kanssa, että sillä on vain seksi mielessä? Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen suomalainen lortto, joka häpäisee miehensä.

"Mauri"
Vastaavan tilanteen varalle itse aina laitan teräviä lasinsiruja esinahan alle, loppuu naisen innostus parin työnnön jälkeen. Toinen hiukan miedonpi on nämä chili-pinnoitetut jekkukondomit, alkaa kohtuu nopeasti muija kiljumaan siihen malliin että saa pari päivää olla ihan rauhassa.

Kerran sekoitin liukkariin tabascoa kun en muuta keksinyt.

Yhteistyössä