Nolona
Illalla askareiden jälkeen mentiinsänkyyn ja tarkoitus, ainakin osaltani, oli mennä nukkumaan. Vaimo kuitenkin tuli väkisin päälleni ja halusi seksiä kourien muniani vaativasti, vaikka sanoin etten nyt jaksa (ihan oikeasti en fyysisesti jaksanut). Vaikka vastustelin niin suostuin lopulta, koska en uskaltanut ja jaksanut enää vastustaa. Seksi tuntui pelkältä suorittamiselta enkä tuntenut halua enkä mielihyvää. Vaimo kyllä ratsasti minulla kiivaasti, hieroi itseään ja sai nopeasti orgasminsa.
Olen järkyttynyt. Olemme olleet naimisissa 12 vuotta ja ei minua koskaan ole tuolla tavalla kohdeltu sängyssä. Mitä minun pitäisi tehdä? Teenkä poliisille ilmoituksen? Mitä hän aiheesta ajattelee, arvauksia? Ylireagoinko? Oliko vaimo vain niin halukas ettei ajatellut tunteitani vaan raiskasi? Rakastan häntä enkä halua hänelle pahaa, mutta oloni on häväisty.
Olen järkyttynyt. Olemme olleet naimisissa 12 vuotta ja ei minua koskaan ole tuolla tavalla kohdeltu sängyssä. Mitä minun pitäisi tehdä? Teenkä poliisille ilmoituksen? Mitä hän aiheesta ajattelee, arvauksia? Ylireagoinko? Oliko vaimo vain niin halukas ettei ajatellut tunteitani vaan raiskasi? Rakastan häntä enkä halua hänelle pahaa, mutta oloni on häväisty.