Vaimo huijaa mut isäksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikäväähän tuollainen on, varsinkin viattoman lapsen kannalta.. Mutta..
Olisit ottanut sterilisaation jo heti alussa, jos kerran on selvää ettet halua lapsia koskaan, olisit säästynyt monelta murheelta ja vitutukselta. Miksi ette tajua että mieskin voi asiaan edelleenkin vaikuttaa...

Ai jokaisen jätkän kannattaisi ottaa steri siinä 16-vuotiaana, kun alkaa naisten kanssa vehtaamaan, varmuuden vuoksi?

Ehkä jotain vastuuta pitäisi olla meillä naisillakin?! Uskomatonta, oikein kerjätään sitä että päätyy yh:ksi! Itsekästä toimintaa. Hyi.

Viimeksi muokattu:
Nyt on selvinnyt aika paljon.

Viikonloppuna oltiin mun vanhempien kanssa mökillä, ja saunassa. Vaimoni ja äitini siis samassa saunassa kahden. Olen varmasti kiero mies mutta (myös mulla on äitiini erittäin lämpimät välit) kerroin huolestani viikolla äidilleni, hän keksi jos kysyisi "naisten kesken" lauteilla asiaa vaimoltani.

näin kävi, äitini kysyi ollaanko lapsia suunniteltu jossain kohdin. Vaimo vastasi että oikeastaan yritetään kokoajan, ja typerä nauru päälle. Äiti ei fiksuna ihmisenä tietenkään sanonut mitään erikoista. Vaimoni siis luulee että hän menee mun edelle mitä tulee äitiini. Äitini siis kertoi mulle tuon mitä osasin jo epäillä. Eilen oli vaimon kanssa tuskallinen keskustelu ja taitaa tässä ero olla paras vaihteohto. En ole asiaan valmis ja nyt vielä alkoi etomaan kun nainen on huijannut mua tollasessa asiassa. Nyt on sänkypuuhat siis jäissä luonnollisesti kun vahinkoa ei ole vielä päässyt tapahtumaan. Vaimo jopa tunnusti että lapsi on nro1, mies vasta 2, siksi tämä toiminta.

Kai se nyt päivänselvä asia on, että mitä todennäköisemmin vaimo alkaa haluamaan lasta.

Ja kun hän sitä pyytää, niin jokin hyvä syy pitäisi olla ettei sitä iloa hänelle soisi.

Ennenkuin se menee siihen pisteeseen, että vaimo haluaa sen lapsen vaikka väkisin.
Siis käyttäen joitakin kepulikonsteja.

Kai se nyt päivänselvä asia on, että mitä todennäköisemmin vaimo alkaa haluamaan lasta.

Ja kun hän sitä pyytää, niin jokin hyvä syy pitäisi olla ettei sitä iloa hänelle soisi.

Ennenkuin se menee siihen pisteeseen, että vaimo haluaa sen lapsen vaikka väkisin.
Siis käyttäen joitakin kepulikonsteja.

"Nainen ALKAA HALUAMAAN. Hän PYYTÄÄ... ettei sitä iloa HÄNELLE SOISI.
Vaimo HALUAA SEN LAPSEN VAIKKA VÄKISIN. KÄYTTÄEN KEPULIKONSTEJA. "

Jopas on kypsän naisen toimintaa. Vieläkö joku kehtaa vihjata että velat olisi itsekkäitä? Itsekkäitä, ketä kohtaan, toisin kuin tällainen nainen joka HALUAA.

Minäminäminä, ei niin miehestä väliä.

Viimeksi muokattu:
Teidän kannattaa erota. Olisi lapsen kannalta todella kamalaa jos se syntyisi teidän perheeseen. Todennäkäisesti vihaisit sitä elämäsi loppuun saakka ja se olisi puolustuskyvytöntä lasta kohtaan väärin.

Miksi ylipäätänsä menitte naimisiin jos olet ollut noin kova lapsivihaaja?

Muista myös se että pilleritkään ei ole koskaan täysin 100% luotettavia vaan niihinkin liittyy aina pienenpieni raskauden mahdollisuus, vaikka niitä ottaisi täysin ohjeiden mukaisesti. Riski on pieni, mutta mahdollinen.

Oletko varma ettei seuraava naisystäväsi jossain vaiheessa halua lasta? Mitä sitten aiot tehdä? Tai jos löydät mukavan ihmisen mutta hänellä on jo lapsi entisestä suhteesta?

On ihan normaalia että nainen suhtautuu lapseensa siten että se on ykkössijalla. Lapsesta pitää huolehtia joka asiassa mutta aikuisen ihmisen oletetaan pärjäävän itsekin.

Suosittelen sinulle poikamieselämää mutta muista pitää kumit mukana aina.

Nyt on selvinnyt aika paljon.

Viikonloppuna oltiin mun vanhempien kanssa mökillä, ja saunassa. Vaimoni ja äitini siis samassa saunassa kahden. Olen varmasti kiero mies mutta (myös mulla on äitiini erittäin lämpimät välit) kerroin huolestani viikolla äidilleni, hän keksi jos kysyisi "naisten kesken" lauteilla asiaa vaimoltani.

näin kävi, äitini kysyi ollaanko lapsia suunniteltu jossain kohdin. Vaimo vastasi että oikeastaan yritetään kokoajan, ja typerä nauru päälle. Äiti ei fiksuna ihmisenä tietenkään sanonut mitään erikoista. Vaimoni siis luulee että hän menee mun edelle mitä tulee äitiini. Äitini siis kertoi mulle tuon mitä osasin jo epäillä. Eilen oli vaimon kanssa tuskallinen keskustelu ja taitaa tässä ero olla paras vaihteohto. En ole asiaan valmis ja nyt vielä alkoi etomaan kun nainen on huijannut mua tollasessa asiassa. Nyt on sänkypuuhat siis jäissä luonnollisesti kun vahinkoa ei ole vielä päässyt tapahtumaan. Vaimo jopa tunnusti että lapsi on nro1, mies vasta 2, siksi tämä toiminta.

Hieno juttu että otit asiasta selvää. Aiheesta keskustelu ei varmasti ollut helppoa vaimon kanssa, mutta hyvä puhua asioista nyt eikä vasta sitten kun lapsi on tulossa. Toivottavasti saatte asiat hoidettua kuntoon, jatkoitte sitten erikseen tai yhdessä.

Viimeksi muokattu:
Teidän kannattaa erota. Olisi lapsen kannalta todella kamalaa jos se syntyisi teidän perheeseen. Todennäkäisesti vihaisit sitä elämäsi loppuun saakka ja se olisi puolustuskyvytöntä lasta kohtaan väärin.

Miksi ylipäätänsä menitte naimisiin jos olet ollut noin kova lapsivihaaja?

Muista myös se että pilleritkään ei ole koskaan täysin 100% luotettavia vaan niihinkin liittyy aina pienenpieni raskauden mahdollisuus, vaikka niitä ottaisi täysin ohjeiden mukaisesti. Riski on pieni, mutta mahdollinen.

Oletko varma ettei seuraava naisystäväsi jossain vaiheessa halua lasta? Mitä sitten aiot tehdä? Tai jos löydät mukavan ihmisen mutta hänellä on jo lapsi entisestä suhteesta?

On ihan normaalia että nainen suhtautuu lapseensa siten että se on ykkössijalla. Lapsesta pitää huolehtia joka asiassa mutta aikuisen ihmisen oletetaan pärjäävän itsekin.

Suosittelen sinulle poikamieselämää mutta muista pitää kumit mukana aina.

Miksi olet noin agressiivinen ja vihainen? Todennäköisesti eroammekin, ei tästä voi tulla enää mitään. Olen liian nuorena sitoutunut väärän tyyppiseen ihmiseen.

En ole lapsivihaaja, loukkaannuin kun tollasta väität. Missä kohdin sanoin että vihaan lapsia? Olen siskoni pojan kummi jota näen säännöllisesti ja meillä on kivaa.

Kyllä mulle ottajia on, halusin lapsia tai en. En voi olla varma onko tuleva naisystäväni sellainen jolla on lapsia, jos on, asia ok, jos asia on ok. Kokonaisuus ratkaisee, mutta toivoisin että hän olisi sinut itsensä kanssa eikä sellainen pissistyyppinen ja lapsellinen kuten nykyiseni on. Mutta oma moka, kakarana yksiin, tässä tulos.

Viimeksi muokattu:
Hyvä että pääsit tilanteesta, ennen kuin vahinko ehti tapahtua! Mieti, miten likellä se oli! Huh.

Hyvä, että otit asian ihan suoraan puheeksi vaimosi kanssa. Se oli fiksusti tehty. Totuus paljastui, ja nyt voit tehdä ratkaisusi tältä pohjalta. Onnea jatkoon.

sulla menee äiti vaimon edelle.. no jokaisellahan on se tärkein ihminen elämässä.
Minä en kenenkään toisen puheisiin luottaisi, koskaan, en omaan äitiinikään, VAAN KÄVISIN NÄMÄ PARISUHTEEN KESKUSTELUT VAIN JA AINOASTAAN SEN PUOLISONI KANSSA.

Yli 50 vuotiaana sanon sulle yhden elämänohjeen....
Opettele nuori mies keskustelemaan ensin vaimosi kanssa täysin rehellisesti ja ennenkaikkea kuuntele mitä se vaimosi sinulle puhuu ja mitkä ovat hänen toiveensa yhteiselämästä.

Tiesit varmasti avioon mennessäsi, että vaimosi haluaa lapsia jossain vaiheessa, vai mitä?
En kertakaikkiaan ymmärrä mikset voinut kysyä vaimolta seuraavia yksinkertaisia kysymyksiä heti kun epäilyksesi heräsivät.
1. kuinka kovasti hän lasta haluaa aikuisten oikeasti juuri nyt tällä hetkellä
2. miksi hän nimenomaan juuri tässä elämänvaiheessa sen lapsen haluaisi saada
3. voisiko ajatella, että tekisitte sen lapsen vasta esim. pari vuoden kuluttua.
Jos tämä positio ei olisi sinusta ollut mahdollista, eli et todellakaan halua niitä lapsia...
4. kertonut vaimolle, että itse et ole varma lapsien hankinnasta nyt tai siitä haluatko niitä koskaan.
5. käynyt jatkokeskusteluja asiasta niin kauan, että molempien kanta olisi täysin selvillä kummallekin. Sen jälkeen voisit puhua pettämisestä, jos vaimo tekee ehkäisyssä ehdoin tahdoin vastoin sun tahtoasi.

Olisit kuunnellut vaimosti toiveita lapsien hankinnasta. Hän on puhunut niistä jo 2 vuotta Sinulle.
Varmaan vaan olkiasi kohauttelit ja sanoit, ei nyt kultaseni, sitten joskus myöhemmin ja tyhjensit lastisi sisään niinkuin aina. Annoit vaimon olla niissä turhissa toiveissa lapsen hankinnasta panokerrasta toiseen. Naiselle kun se yhdyntä voi joskus olla jotain muutakin kuin seksuaalisten halujen tyydyttämistä. Se voi olla rakkautta. Sitähän sinä et ymmärrä lainkaan.

Nyt tulet tänne elleihin itkemään miten sua huijataan isäksi. Etkä osaa vieläkään itse ehkäisystä lainkaan huolehtia. Vaimon asiahan se nyt vaan on. Epäilet ettei vaimo ei syö pillereitä.. mutta suoraankaan et voinut häneltä kysyä. Siementen tyhjennyspaikkahan voisi mennä muualle tai tehdä lakon.

Sinun käytöksesi on keskenkasvuisen ihmisen, kehittymätöntä typerää käytöstä.
Eroat äitisi puheiden perusteella. Ja kommenttisi...ottajia löytyy... Ihan kuin vaimollasi ei olisi mitään väliä. Et ilmeisesti rakasta vaimoasi lainkaan kun et kunnioita hänen toiveitaan etkä pysty hänen kanssaan puhumaan asioista. Ihan niinkuin naiset olisivat vaan panopuita, sun seksiviettisi tyydyttäjiä. Jos vaimolle tulee 5 vuoden suhteen aikana halu saada lapsia ja hän niistä monta vuotta puhuu, etkä sinä ole valmis omaa kantaasi tuomaan esiin, et ole mies etkä mikään.

Et näe oman käytöksesi takana mitään väärää. Vaimo sen sijaan, sehän se on iso pettäjä.
Jos minä olisin sinun vaimosi (tosin olen mies) en edes vaivautuisi kanssasi lapsia saamaan. Et ole valmis isäksi etkä aviopuolisoksi. Et pysty edes oman vaimosi kanssa puhumaan suoraan teille tärkeimmistä asioista vaan tuot ne mieluummin tänne elleihin ja kyselyt kierrätät äidiin kautta. Komenttisi "ja typerät naurut päälle" oliko tuo lause äitisi suusta???? Jos oli se kertoo myös äitisi arvostuksesta vaimoasi kohtaan. Eli millainen äiti sellainen poika.
Jos se oli taas sun kommentti, se kertoo taas siitä kuinka vähän vaimoasi arvostat.

sulla menee äiti vaimon edelle.. no jokaisellahan on se tärkein ihminen elämässä.
Minä en kenenkään toisen puheisiin luottaisi, koskaan, en omaan äitiinikään, VAAN KÄVISIN NÄMÄ PARISUHTEEN KESKUSTELUT VAIN JA AINOASTAAN SEN PUOLISONI KANSSA.

Yli 50 vuotiaana sanon sulle yhden elämänohjeen....
Opettele nuori mies keskustelemaan ensin vaimosi kanssa täysin rehellisesti ja ennenkaikkea kuuntele mitä se vaimosi sinulle puhuu ja mitkä ovat hänen toiveensa yhteiselämästä.

Tiesit varmasti avioon mennessäsi, että vaimosi haluaa lapsia jossain vaiheessa, vai mitä?
En kertakaikkiaan ymmärrä mikset voinut kysyä vaimolta seuraavia yksinkertaisia kysymyksiä heti kun epäilyksesi heräsivät.
1. kuinka kovasti hän lasta haluaa aikuisten oikeasti juuri nyt tällä hetkellä
2. miksi hän nimenomaan juuri tässä elämänvaiheessa sen lapsen haluaisi saada
3. voisiko ajatella, että tekisitte sen lapsen vasta esim. pari vuoden kuluttua.
Jos tämä positio ei olisi sinusta ollut mahdollista, eli et todellakaan halua niitä lapsia...
4. kertonut vaimolle, että itse et ole varma lapsien hankinnasta nyt tai siitä haluatko niitä koskaan.
5. käynyt jatkokeskusteluja asiasta niin kauan, että molempien kanta olisi täysin selvillä kummallekin. Sen jälkeen voisit puhua pettämisestä, jos vaimo tekee ehkäisyssä ehdoin tahdoin vastoin sun tahtoasi.

Olisit kuunnellut vaimosti toiveita lapsien hankinnasta. Hän on puhunut niistä jo 2 vuotta Sinulle.
Varmaan vaan olkiasi kohauttelit ja sanoit, ei nyt kultaseni, sitten joskus myöhemmin ja tyhjensit lastisi sisään niinkuin aina. Annoit vaimon olla niissä turhissa toiveissa lapsen hankinnasta panokerrasta toiseen. Naiselle kun se yhdyntä voi joskus olla jotain muutakin kuin seksuaalisten halujen tyydyttämistä. Se voi olla rakkautta. Sitähän sinä et ymmärrä lainkaan.

Nyt tulet tänne elleihin itkemään miten sua huijataan isäksi. Etkä osaa vieläkään itse ehkäisystä lainkaan huolehtia. Vaimon asiahan se nyt vaan on. Epäilet ettei vaimo ei syö pillereitä.. mutta suoraankaan et voinut häneltä kysyä. Siementen tyhjennyspaikkahan voisi mennä muualle tai tehdä lakon.

Sinun käytöksesi on keskenkasvuisen ihmisen, kehittymätöntä typerää käytöstä.
Eroat äitisi puheiden perusteella. Ja kommenttisi...ottajia löytyy... Ihan kuin vaimollasi ei olisi mitään väliä. Et ilmeisesti rakasta vaimoasi lainkaan kun et kunnioita hänen toiveitaan etkä pysty hänen kanssaan puhumaan asioista. Ihan niinkuin naiset olisivat vaan panopuita, sun seksiviettisi tyydyttäjiä. Jos vaimolle tulee 5 vuoden suhteen aikana halu saada lapsia ja hän niistä monta vuotta puhuu, etkä sinä ole valmis omaa kantaasi tuomaan esiin, et ole mies etkä mikään.

Et näe oman käytöksesi takana mitään väärää. Vaimo sen sijaan, sehän se on iso pettäjä.
Jos minä olisin sinun vaimosi (tosin olen mies) en edes vaivautuisi kanssasi lapsia saamaan. Et ole valmis isäksi etkä aviopuolisoksi. Et pysty edes oman vaimosi kanssa puhumaan suoraan teille tärkeimmistä asioista vaan tuot ne mieluummin tänne elleihin ja kyselyt kierrätät äidiin kautta. Komenttisi "ja typerät naurut päälle" oliko tuo lause äitisi suusta???? Jos oli se kertoo myös äitisi arvostuksesta vaimoasi kohtaan. Eli millainen äiti sellainen poika.
Jos se oli taas sun kommentti, se kertoo taas siitä kuinka vähän vaimoasi arvostat.

Pitäisikö itkeä vai nauraa, ei Tsiisus sentään mitä tekstiä suollat...... :o ??

Viimeksi muokattu:
Oli siinä ihan hyviä pointteja, nimenomaan siitä, miten tärkeää on keskustella asiat auki. Ilmeisesti tässä suhteessa on kommunikaatio ollut aika vajaata puolin ja toisin.

Silti, ap:n nimittely keskenkasvuiseksi ei minusta ole reilua. Hänen vaimonsahan tässä oli hankkiutumassa salaa raskaaksi!
Ap ei tehnyt mitään väärää, paitsi oli haluamatta lapsia, ja siinähän ei tietääkseni ole mitään väärää? Sen sijaan raskaaksi hankkiutuminen vailla toisen suostumusta... noh, mielestäni se on todella oksettavaa.
Mielestäni hän on syystäkin tuohtunut. Vaimo tunnusti epärehellisen suunnitelmansa anopille, onneksi. Muuten katastrofi olisi käynyt toteen.

Mielestäni se, että ei halua lapsia, ei tee kenestäkään keskenkasvuista. Siihen vaikuttaa ihan muut asiat. Kaikilla vaan ei ole sitä hoivaviettiä.

Mielestäni se, että ei halua lapsia, ei tee kenestäkään keskenkasvuista. Siihen vaikuttaa ihan muut asiat. Kaikilla vaan ei ole sitä hoivaviettiä.

Ei niin. Mutta minustakin aloittaja vaikuttaa muuten keskenkasvuiselta. Vaikkapa nyt pistämällä äitinsä asialle ja muutenkin. Aikuinen kesksutelisi vaimonsa kanssa, ei ellien... voi jösses.

Aikuisten oikeasti alkaa kuulostaa keksityltä koko tarina. Mutta voihan tätä kuviota silti teorian tasolla pyöritellä ja pohtia :-)

Viimeksi muokattu:
^ Näinpä. Ja ainakin minulle tuli sellainen kuva että AP nimenomaan on se, joka on asiasta yrittänyt keskustella - vaimo sen sijaan on vain puuhaillut selän takana, koska HÄN haluaa lapsen. Kyllä salaa raskaaksi hankkiutuminen on huomattavasti suurempi lapsellisuuden osoitus kuin se, ettei halua (ainakaan tällä hetkellä) lapsia, ja isompi kuin sekin, että sanoo haluavansa niitä ehkä joskus vaikka sisimmässään tietää ettei ehkä halua niitä ikinä.

Tsemppiä ap:lle, onneksi sait moisen itsekkään huuhkajan aikeet selville ajoissa ja pääset nyt hankkiutumaan hänestä eroon. Rehellisyys on parisuhteen perusta, ja sen vaimosi rikkoi pahimmalla mahdollisella tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja minäminäminä;10602046:
^ Näinpä. QUOTE]
Tämä siis oli ainokaisen kommenttiin, eräsperäs kerkesi väliin.

Miksi muka ap on keskenkasvuinen kun ei saanut vaimostaan totuutta esiin, mutta VAIMO ei ole keskenkasvuinen, vaikka yritti HUIJATA ap:ta ISÄKSI?! Kyllä herraisä sentään tuo on paljon pahempaa, kun kärsijäksi tulee viaton lapsikin!

jos anoppi kysyisi minulta koska niitä lapsia nyt aiotaan hankkia.. sanoisin väkinäisesti naurahtaen että koko aikahan niitä yritetään.
Sellaisen vastauksen minä antaisin vanhakantaiselle anopilleni.

Eikös tuota apn vaimon typerää naurahdusta voisi tulkita niinkin, että hän vaivaantui anopin kyselyistä ja vastasi sen mitä oletti anopin haluavan kuulla ja naurahti typerästi päälle.
Pissiskin kun apn mielestä se vaimo on. Ja nehän eivät järjen lahjoiltaan kovinkaan suuresti ole varustettuja. Apn kirjoitukset vaimosta osoittavat erittäin hyvin sen ettei hän arvosta vaimoaan yhtään, ei ole koskaan arvostanut.

On aika kornia täällä jauhaa tuollaisista asioista. Keskustelisivat keskenään. Mutta siihen ao pn liian lapsi.
Menee eteenpäin elämänsä tärkeimmässä suhteessa omilla olettamisisillaan ja äitinsä sanomisien perusteella. No, voihan sitä elää vaikka koko elämänsä kuulo- ja luulopuheiden varassa. Ja sen näköinen on sitten elämäkin.

jos anoppi kysyisi minulta koska niitä lapsia nyt aiotaan hankkia.. sanoisin väkinäisesti naurahtaen että koko aikahan niitä yritetään.
Sellaisen vastauksen minä antaisin vanhakantaiselle anopilleni.

Eikös tuota apn vaimon typerää naurahdusta voisi tulkita niinkin, että hän vaivaantui anopin kyselyistä ja vastasi sen mitä oletti anopin haluavan kuulla ja naurahti typerästi päälle.
Pissiskin kun apn mielestä se vaimo on. Ja nehän eivät järjen lahjoiltaan kovinkaan suuresti ole varustettuja. Apn kirjoitukset vaimosta osoittavat erittäin hyvin sen ettei hän arvosta vaimoaan yhtään, ei ole koskaan arvostanut.

On aika kornia täällä jauhaa tuollaisista asioista. Keskustelisivat keskenään. Mutta siihen ao pn liian lapsi.
Menee eteenpäin elämänsä tärkeimmässä suhteessa omilla olettamisisillaan ja äitinsä sanomisien perusteella. No, voihan sitä elää vaikka koko elämänsä kuulo- ja luulopuheiden varassa. Ja sen näköinen on sitten elämäkin.

Olihan ap saanut vaimostaan puserrettua totuuden, ei ollut pelkkää akkojen saunahörinää.

Joku epäilii että provo, no tällaisiahan kantturoita on Suomi pullollaan.

Viimeksi muokattu:
No olihan tuo ehkä vähän tyhmä tapa ottaa asiasta selko, että ap pisti oman äitinsä asialle. Minä olisin puhunut vaimon kanssa suoraan ja pistänyt hänet selkä seinää vasten. Mutta pääasia, että asiaan tuli selvyys. Ja vaimokin siis lopulta myönsi, että asia oli juuri niin kuin ap oli epäillytkin.

Minusta on surkeata että ap. luokittelemaan toisen valehtelun vuoksi keskenkasvuiseksi.

Miksi miehellä ei olisi oikeutta suunnitella elämää ja ajankohtaa jolloin voi antaa kaikkensa sitten sille tulevalle lapselleen ja äidille. On ihan oikein että vain itseään ajattelevasta vaimosta pääsi ONNEKSI ,.NÄIN EROON.
Järkyttävän typerää naiselta kun lapsen kasvatus ja elättäminen todella maksaa paljon nykyään on sen suunnittelukin ihan järkevää.
Järetöntä on järjestää itsensä taloudelllisesti liriin esim.suurella asuntolainalla jos on vain tilapäistöitä. Vähän samaan kastiin luen tämänkin vaimon pissimäisyyden. Mun on saatava kun muillakin on.
Ihanaa että on hyvät välit noin vanhempiin . eikä se luulisi olevan miehen vika jos kommunikointi ei onnistu täysin kieron naisen kanssa, vai onko ??
Miksi olet noin agressiivinen ja vihainen? Todennäköisesti eroammekin, ei tästä voi tulla enää mitään. Olen liian nuorena sitoutunut väärän tyyppiseen ihmiseen.

En ole lapsivihaaja, loukkaannuin kun tollasta väität. Missä kohdin sanoin että vihaan lapsia? Olen siskoni pojan kummi jota näen säännöllisesti ja meillä on kivaa.

Kyllä mulle ottajia on, halusin lapsia tai en. En voi olla varma onko tuleva naisystäväni sellainen jolla on lapsia, jos on, asia ok, jos asia on ok. Kokonaisuus ratkaisee, mutta toivoisin että hän olisi sinut itsensä kanssa eikä sellainen pissistyyppinen ja lapsellinen kuten nykyiseni on. Mutta oma moka, kakarana yksiin, tässä tulos.

Viimeksi muokattu:
missä se AP sanoi, että vaimo tunnusti?
Hän sanoi että oli tuskallinen keskustelu ja vaimo jopa myösi, että lapsi on hänelle nro 1, mies/puoliso vasta nro 2. Niinhän sen pitäisi jokaiselle äidille ja isälle (tulevallekin) olla, ainakin niin kauan kuin lapsi tarvitsee vanhemmiltaan huolenpitoa joka hetki. Mutta sehän joillekin on paha asia. Vaimo kun vaan on sitä miestä ja miehen tarpeita varten.

Ap ei kysynyt asiaa vaimoltaan, vaan hän "arveli" asiaa ensin kaverinsa kanssa ja sen jälkeen keskusteli äitinsä kanssa. Aikuisen, aviossa olevan miehen käytöstähän tuollainen on, vai mitä?

Mutta tämähän onkin velanaisen kirjoittama provo. Ei näet näytä ollenkaan aikuisen miehen tekstiltä. Eikä kyllä aikuisen naisenkaan tekstiltä. Ei siis 25 vuotiaan tai 30 vuotiaan ihmisen hengen tuotoksilta. Lapsellisia sanontoja, kuka sanoo omasta vaimostaan "pissis", ei kukaan.

Mitä minuun tulee, minä en voi saada lapsia vaikka haluaisinkin. Lapsettomuus tai lapsien hankinta on siitä huolimatta mieheni ja minun välinen asia, eikä kuulu anopille, ei minun omalle äidillenikään. Mieheni on tiennyt tästä "viastani" jo toisesta seurusteluviikosta alkaen. Yhdessä ollaan oltu siitä huolimatta 15 vuotta. Joten minä en ainakaan ole se sinun mainitsemasi kanttura joka miehen selän takana tehtailee muksuja kondomeja puhkomalla tai pillerit pois jättämällä. Meidän ei näet tarvitse ehkäistä lainkaan. Ihme siittiöt miehellä olisi jos perille pääsivät sellaisia munatorvia pitkin joita ei ole koskaan ollutkaan.

Mutta ei mun tarvitse toitottaa lapsettomuuttani tai lapsen hankkimista pitkin kyliä. Jos meistä jompi kumpi joskus haluaa lapsen, asiasta keskustellaan heti. Erotaan tai adoptoidaan, se riippuu siitä mitä haluaa. Näin on sovittu. Eikä mieheni mene hyppäämään toisen naisen sänkyyn lasta hankkimaan mun selkäni takana. Hän näet pääsee sinne ihan luvan kanssa heti kun halustaan mulle kertoo.

Näin se käy parisuhteessa tämä keskusteluyhteys suoraan puolisoiden välillä.
Ei tarvitse kysellä kavereilta eikä kummankaan äidiltä. Kuten tuolla joku sanoi luulo- ja kuulopuheet, nehän ne ovat se totuus ja fakta parisuhteessa, joillakin.

Mulla on kaksi poikaa (25 ja 20 v) ja jos jompikumpi pyytäisi minulta moista palvelusta toisen selän takana, en suostuisi. Sanoisin, että mitäpä jos keskustelisitte asiat ihan keskenänne.

Yhteistyössä