Vaimo ei suostu peppuseksiin - ERO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen mies

Vieras
Olen miettinyt avioeroa, kun vaimo on niin nihkeä toteuttamaan fantasioitani. Ollaan puhuttu kohta parikymmentä vuotta tuosta peppuseksiasiasta, mutta ei tunnu pehmenevän, ei. Muuten seksielämä on ihan ok ja vaimo rakastaa minua yli kaiken, mutta tuo asia rassaa niin paljon, ettei siitä pääse yli eikä ympäri. Kerran "vahingossa liukastuin" yhdynnän aikana peppureikään, ja vaimo suuttui niin että uhkaili erolla ym. naurettavaa. Avioliittomme on muuten ollut hyvä ja toimiva, mutta olen silti alkanut tosissani harkita eroa, koska asia on ruvennut olemaan mielessä joka päivä ja sängyssä joka kerta menee sen vuoksi tappeluksi. Lapset vähän surettavat; vain vanhin poika on jo sen ikäinen, että varmasti ymmärtää kun kerron eron syyt.

[keskustelu siirretty]

No eikös tuo ole aika pikkujuttu jos muuten kaikki on kunnossa? Ei toista ihmistä saa painostaa johonkin mitä hän ei halua, miten ylipäätään olet jaksanut/viitsinyt/kehdannut kinuta noin kauan? Ja olisiko sitä sitten kiva tehdä jos vaimo suostuu hammasta purren vain siksi, ettet jättäisi häntä? Jos 20 vuotta olet selvinnyt hengissä ilman B-rappua niin etköhän selviä jatkossakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen mies:
Olen miettinyt avioeroa, kun vaimo on niin nihkeä toteuttamaan fantasioitani. Ollaan puhuttu kohta parikymmentä vuotta tuosta peppuseksiasiasta, mutta ei tunnu pehmenevän, ei. Muuten seksielämä on ihan ok ja vaimo rakastaa minua yli kaiken, mutta tuo asia rassaa niin paljon, ettei siitä pääse yli eikä ympäri. Kerran "vahingossa liukastuin" yhdynnän aikana peppureikään, ja vaimo suuttui niin että uhkaili erolla ym. naurettavaa. Avioliittomme on muuten ollut hyvä ja toimiva, mutta olen silti alkanut tosissani harkita eroa, koska asia on ruvennut olemaan mielessä joka päivä ja sängyssä joka kerta menee sen vuoksi tappeluksi. Lapset vähän surettavat; vain vanhin poika on jo sen ikäinen, että varmasti ymmärtää kun kerron eron syyt.

Tyhmä provo!

P-reikä, valitettavasti en ole provo.

Daphnia, ei se ole pikkujuttu siinä mielessä, että se vaivaa. En usko, että vaimo enää siihen suostuu, kyllä tätä on vatvottu niin kauan. En haluaisi loukata vaimoa mutta minullakin on tarpeeni, kuten kaikilla miehillä! Vaimo on myös tällä toiminnallaan pakottanut minut käymään vieraissa aikoinaan, ei kylläkään enää nykyvuosina. Myönnytyksiähän molemmat osapuolet joutuvat liitossa tekemään, olen minäkin hoitanut lapsia kun olivat pieniä että vaimo on saanut harrastaa! Lisäksi olen pitänyt itseni fyysisesti hyvässä kunnossa enkä ole yhtään kertaa valittanut vaikka vaimo on lihonut melkoisesti lapset saatuaan.

Minunkin tekisi nyt mieli pieraista..se ei ole ollenkaan pikujuttu ja se vaivaa minua.
Silti en tee sitä!
Näin jään nautinnosta vaille..minkähänlaisia traumoja siitä saankaan.

Ehkä olisi sittenkin parasta erota puolisosta..voisin rupsutella ja tuhnutella mielin määrin.
Juu, niin minä teen..ainakin koirani ymmärtää asian.

jätä vaimosi. voimme välttää ainakin yhden surullisen naisen olemassaolon. teet vaimosi iloiseksi sinä päivänä, kun olet hänen ex-miehensä. loppu tuo lapsellinen kinuaminen.

Taidat oikeasti olla vaan provo. mutta,jos et ole provo niin mun mielestä olet egoisti.toivon että vaimosi jättää sut! mutta,ennen tätä vaimosi hoksaa työntää sun perseeseen vähän sellaisen ison kurkun syvälle kunnolla tai jotakin muuta isoa vastaavaa,saat kokea ennen lähtöä tekeekeö se MUKA niin hyvää.

anusreikä on tarkoitettu paskalle eikä naimiseen.

Miten ihmeessä peppuseksi voi olla sinulle noin maailman tärkein asia? Ymmärtäisin eron harkitsemisen, jos et saisi vaimolta minkäänlaista seksiä. Mutta annat ymmärtää, että muuten teillä kyllä on seksiä ja muutkin asiat ihan ok. Kuulostaa aika pakkomielteiseltä tuo touhusi.

Tiesitkö muuten, että monille naisille peppuseksi on kivuliasta? Ilmeisesti vaimosikin kuuluu tähän porukkaan. Tyhmää painostaa toista noin.

Jos sä et ole provo, niin sä olet henkisesti sairas. Käy juttelemassa psykologin kanssa. Joskus ajatukset vaan jäävät kiertämään kehää ja niistä tulee pakkomielteitä, joista ei millään pääse eroon. Se on yksi psyykkisen sairauden merkki.

Ota hk:n sininen, pyydä vaimoasi työntämään sitä perseeseesi ja nauti. Kun vaimosi näkee miten paljon nautit, hänkin saattaa haluta kokeilla.

On elämä teitä hyvin kohdellut. Jos tuollaisesta asiasta tulee eroon johtava ongelma, on teillä asiat hyvin olleet. Jos ja kun tulee oikeita ongelmia, asiat useimmin loksahtavat oikeisiin tärkeysjärjestyksiin.

Onko miehelle jokin myönnytys jos hoitaa omia lapsiaan, outs. Kyllä siitä hyvästä pitääkin vaimon jo suostua toteuttamaan toisen fantasioita vastentahtoisesti. Voi elämän kevät..

No provohan tämä on mutta samapa tuo. Vastaillahan voi silti.

Iso_Arska ja surullinen mies olisivat toisilleen oiva pari. saisivat sitä takaporttia niiiin paljon kuin haluisivat, eihän miehen ja naisen perseissä eroa ole, reikä kuin reikä, siis persereikä ;)

Etkö voisi edes joskus kokeilla, edes kerran...?? ja anna vaimosi työntää kuivahkon kurkun persreikääsi..huudatko nautinnosta vai kivusta....))))Mutta en usko, että oma mieheni antaisi panna tai mitä sillä väliä, kun olen pakkomielteinen.Tai ehkä rasvaan pikkasen päältä ja tungen kurkun suoraan persereikään...aah..ei voi enää perääntyä ja jos oikein kauniisti pyydän!!Suostuisiko, jos sanon että haluan tehdä sen sitten jonkun toisen kanssa tai pyydän eroa..)))))

Surullinen mies toivottavasti tämä on provo, eikä noin tyhmää miestä voi olla olemassakaan, jos on totta, niin hae ero ja vedä sen jälkeen ihan rauhassa käteesi ja haaveile peppuseksistä. Olen sen jälkeen onnellinen vaimosi puolesta kun pääsi sinusta eroon. En ikinä vonkaisi vaimolta mitään, mistä hän ei pidä...

saisitko sitten erottuas pyllyreikää ihan mielin määrin jostain? Varmista se ennen kuin eroat tai muuten sulle käy niin, ettet saa pyllyä, etkä enää pilluakaan :)

Minä kanssa käsitin että ennen sai peppua salaa joskus nykyään ei niin vaimon on nyt sitten uhrauduttava. Kalju punainen himmee silmä- ukkomies ei enää kiehdo ketään ?? .. kuule vaimo ostaa ison kurkun tai ostaa sellasen dildon tai nuken aikuisten kaupasta. Mielellän miespuolinen niin on vaimollakin kivaa ??
Minulta ei tulis sitä pesää eikä peetä jos ukko vinkuu kun intiaani eikä tee mitään minulle !

Kerro sitten pojallesi erottuanne, äitisi ei antanut persreikää, erosimme sen takia. Kuulostaa kamalalta ja etovalta! Sotkea asiaan oma lapsenne, vaikka jo aikuinen mies olisikin. Oksennan!

Luojan kiitos mulla on fiksumpi mies kuin ap. Muutaman kerran ollaan vuosien varrella kokeiltu peppuseksiä, miehen toiveesta. Ei ollu nautinto. Tuntui kuin olisi paskalla ollut ja kipeääkin teki liukkaudesta huolimatta. Mieskin totesi, että pimppi on parempi, eikä ole vuosiin enää halunnut kokeilla. Kumpikaan ei tykätä leffoissakaan ainaisesta perseeseen nainnista. Ja ihmettelen miksi mies haluaa panna perseeseen, sama kuin panisi perseeseen toista miestä, sama aukko löytyy heiltäkin. NAisessahan parasta on juuri pimppi. Vai oletko piilohomo? Ihme pakkomielle sulla. Vaan siitä se varmaan johtuu kun et ole päässyt kokeilemaan juttua. Etkö voi tyytyä vain fantasioimaan asiasta, jos muuten kaikki ok? Katsele leffoista sitä perspanoa, pitäisi riittää. Minäkin joskus fantasioin useammasta miehestä panemassa joka reikään, mutta en oikeasti sitä tekisi enkä perspanosta haaveile todellisuudessa. Antaisitko oman vaimosi panna sua dildolla perseeseen? Jos et ja vaimolla tästä pakkomielle, olisiko oikein että vaimo jättäisi sut sen vuoksi? Järki käteen!

Alkuperäinen kirjoittaja persereikä:
Minunkin tekisi nyt mieli pieraista..se ei ole ollenkaan pikujuttu ja se vaivaa minua.
Silti en tee sitä!
Näin jään nautinnosta vaille..minkähänlaisia traumoja siitä saankaan.

Ehkä olisi sittenkin parasta erota puolisosta..voisin rupsutella ja tuhnutella mielin määrin.
Juu, niin minä teen..ainakin koirani ymmärtää asian.

Kunnon vastaus homolle

Yhteistyössä