Vailla vinkkejä vaihtelevammasta virtuaaliolohuoneesta.

Netti lie pullollaan erilaisia keskusteluforumeita, itse olen vuosia ollut jämähtäneenä tänne. Mutta ehkä olisi aika jo kokeilla muitakin. Kaipaisin sellaista kepeää, kypsää?, keskutelupalstaa, jossa voisi nimimerkin takaa jutella monenlaisista elämän osa-alueista. Ei yksin äitiydestä, lapsista vaan pikemminkin elämän koko kirjosta. ( en etsi deittiseuraa)

vinkkejä kenelläkään?? Kiitos.=)
 
"vieras"
Laita hakukoneeseen keskustelu tai keskustelupalsta, niin löytyy. Seuraavassa muutamia, joilla erilaisia keskusteluita: plaza, suomi24, Kauppalehti, pallontallaajat jne. Osa vaatii rekisteröitymisen, osa ei.
 
[QUOTE="vieras";26048636]Laita hakukoneeseen keskustelu tai keskustelupalsta, niin löytyy. Seuraavassa muutamia, joilla erilaisia keskusteluita: plaza, suomi24, Kauppalehti, pallontallaajat jne. Osa vaatii rekisteröitymisen, osa ei.[/QUOTE]

kiitos. =) Kaipaisin vaan jonkun omakohtaisia kokemuksia.
 
kiitos. =) Kaipaisin vaan jonkun omakohtaisia kokemuksia.
Voimahalia olen joskus taustalta seuraillut, mutten oikein päässyt sisään juttuihin. Se lie myös hieman hiljentynyt, mutta siellä ainakin on varsin kattava otanta keskustelijoissa ja aiheissa.
Voimahali

Hevostalli.netin sennupalsta oli joskus varsin monipuolinen, vaikka hevospainotteinen toki. Nykyään kai lähinnä 18-25 vuotiaiden varhaisaikuisten vallassa.
Hevostalli.netin foorumi - Seniorit

Lemmikkipalstojen Päivän Peili (köhän se oli?), yleisten asioiden höpinäfoorumi oli joskus myös ihan mielenkiintoinen, vaikka kutakuinkin samantyyppistä veetuilua ja mollaamista kuin täällä Mitäsnytillä. Miinuksena/plussana? vahva koirapainotteisuus.
Lemmikkipalstat
 

Yhteistyössä