vaikuttaako

mun miehellä on iso ja mielestäni äärimmäisen kaunis. tosin mielestäni hänessä kaikki on kaunista, joten eiköhän tässäkin asiassa ole kauneus katsojan silmässä ;) villiksihän tuo pimpin saa, mutta johtuuko se sitten vain koosta...enpä tiedä...
 
Varmaan makuasia.. toista kiihottaa toisenlainen ja toista toisenlainen, toiset saa sellaista kun haluaa ja toiset ei. Itse olen erittäin tyytyväinen oman mieheni pikkuveikkaan, tosin joka ei ole pienimmästä päästä, mutta myönnän kyllä, että tykkään sellaisesta isosta, ei siinä mitään vikaa :)<br><br>
 
Svante Börje
Ois muute kiva tietää et kuinkakohan moni täällä sanoo et miehen kull.i on iso vaikka tosiasiassa onkin pieni :kieh: :kieh: :kieh:
Ei varmaan kukaan kehtaa ees sanoa todellista kokoa.
Ja mihin te vertaatte että on iso? Prinssinakkiinko?
 
sarhara
voin rehellisesti häpeilemättä sanoa ettei miehelläni ole kovin iso, muttei se minua haitta...tuntuu ihanalta ja on kaunis ja saa minut kiihottumaan vaikka ei jättiläinen olekkaan..
en silti voi väittää etteikö isompi saattaisi paremmalta tuntua mutta en mieti sitä, muutenkin rakastan NIIIIN valtavasti miestäni että vehkeen koko ei ole tärkein asia suhteessamme...
ei se silti pieni ole..juuri sopiva minun reikääni.
 
Ei varmaan sanokkaan jos on pieni ja jos saa valehtelusta jotain mielihyvää..

mutta meille taas saa tulla vaikka katsomaan jos haluaa ja jos päätä vaivaa :)

Tästä voiskin sit heittää sen gallubin: että minkä kokoinen ihmisten mielestä on iso sentteinä?<br><br>
 
mun miehellä on sellanen 19-20 senttinen vähän tilanteesta riippuen ;) mun mielestä se on iso (ja mulle just täydellisen sopiva), en tosin tiedä mikä on "virallinen taulukko", eikä mulla noita vertailukohteita niin montaa ole. niin että tiedä sitten, jos noi muutamat muut joiden kanssa olen ollut on tosi pienivehkeisiä...

en tiedä onko koolla sitten yleisesti ottaen kovinkaan suurta merkitystä, koko pakettihan siinä ratkasee. itse en kuitenkaan voisi kuvitella hyppääväni sänkyyn kenenkään kanssa vain kalun koon takia. kyllä siihen aika paljon muutakin tarvitaan :D paremmalta rakastelu on mieheni kanssa tuntunut kuin kenenkään muun, mutta edelleenkään en ole varma johtuuko se pelkästään koosta...
 
Juu kyllä se iso kalu on paras. Ex:ni oli aikas pieni, hmmm, sanoisinko keskikokoinen ja seksi oli mitä oli... Mut nykyisellä iiisoo ja kaunis kalu, nam :p Kyllä mulle ainakin pitää kalussa kokoa olla, liekö tuo pimppi sitten niin löysä :LOL: :LOL:
 
foorumi turisti
Eksyin tälläiselle palstalle ja vielä tähän aiheeseen...

Mutta oma meisselini on naisen mittausten mukaan 18 cm ja omalla naisellani on mielestäni varsinainen unelmatorttu. Enemmän takapillu kuin etupillu olen muutenkin enemmän peppumiehiä kuin tissimiehiä...

Vielä kun saisin naikkosen innostumaan ja kokeilemaan peppuseksiä, sitä olisi kiva kokeilla.


T: Turo Turisti
 
vieras nyt
Kyl isompi on parempi. En oo senttejä mitannu keltään, mut ne vaan vähän sormee isomman omaavat on kyl saanu kenkää aika nopeesti. Ei siinä tekniikat paljon auta jos on ihan mikroskooppinen vehje.
 
Heippa!
Mulla tota kokemusta kerty tossa eron jälkeen sinkkuaikana jonkin verran ja sillä otoksella täytyy sanoa et se n.20cm on kaikkein paras! Tietysti täytyy muistaa et tunteistahan se naisella on paljon kiinni miltä seksi maistuu ja tuntuu mut jos nyt pelkkää kokoa ajatellaan niin tommonen se kaikkein parhaalta on tuntunu. Ja jonkin verran myös paksuutta saa olla...
Mä en tiedä mut kerran juuri tossa villinä sinkkuna satuin samaan petiin miehen kanssa jolla oli niin pieni, et mä joudun kerran katsottuani miettimään et seisooks sillä vai mitä hittoa... Se tilanne oli ihan kauhea kun en todellakaan halua olla kellekään ilkeä jonkin ulkoisen seikan tähden mutta mulla oli täysi työ olla nauramatta koko touhulle silloin. Ja mies todellakin on tosi mukava. Ehkä mun reaktio oli siitäkin johtuva et mun ex-miehellä on juuri tollanen 20cm, johon olin niin tottunu, eikä mulla ollu oikeastaan mitään muita kokemuksia ollu, joten järkyttihän se...
Nykyään onnellisesti uudelleen naimisissa, ja 20 senttisen kanssa...
 
Mom
Mun miehellä on MUN MIELESTÄ keskikokoinen n. 16-17cm. MULLE yli 18cm on iso etenkin, jos se on paksu. Ei enää tunnu hyvältä. Mieheni penis on erektiossa tosi kaunis, täydellinen. Olen sen monesti hänelle sanonutkin. On ihanaa myös kuulla, että mulla on kuulemma kaunis pi.llu (kolme lasta synnyttänyt). Molemmat siistii alapäänsä, mä olen puoliposliini.

Jännää että niin moni puhuu 5-6 sentin paksuudesta ihanteellisena ja kaikki normaalikokoiset dildot on kuitenkin keskimäärin 3,5cm paksuisia. Eli mulle taitaa sitten se 16cm pitkä ja 3,5cm paksu olla mitä parhain kombinaatio! Nam!
 
mun miehellä on mielestäni iso kun se on 20senttinen ja 4,5senttiä paksu,kun mä näin sen ekan kerran niin kyllä vähän kauhistuin sen koosta,koska aiemmin tapaamillani miehillä on ollut pienemmät vehkeet.mutta kyllä kokonaisuus ratkaisee mun mies muutenkin aivan ihana ,rakastan häntä todella paljon ja hänkin rakastaa mua ,kehuu pim ppiäni ihanaksi...
kyllä mulla kauhee himo siihen on,että en tiedä vaikuttaako koko siihen...
 
nimetön
Mun ex-miehellä oli sellainen 20 cm ja sopivan paksu, ja ehdin siihen tottua. Ja muutenkin oli hyvä mies seksissä.

Sinkkuaikana huomasin, että kyllä sillä koollakin on väliä, eli tykkään kyllä enemmän isommista, toki riippuu myös "kovuusasteesta". Nykyisellä miesystävälläni on ehkäpä vähän turhan pieni, ei himota, eikä tunnukaan ihan niin hyvältä kuin isompi. Muutenkaan ei olla ihan vielä seksiasioissa täysin samalla aaltopituudella.

Eli vaikuttaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 08:07 Suzy kirjoitti:
Ei varmaan sanokkaan jos on pieni ja jos saa valehtelusta jotain mielihyvää..

mutta meille taas saa tulla vaikka katsomaan jos haluaa ja jos päätä vaivaa :)

Tästä voiskin sit heittää sen gallubin: että minkä kokoinen ihmisten mielestä on iso sentteinä?
Mitä sä luulet sun miehes sanovan jos kaksplussan porukka ryntää teille mittoja tarkastamaa? :D

Joo, mut semmonen 18-20cm on paras, ja paksuutta pitää olla. Paksuus on mun mielestä tärkeämpää ku pituus, vaikka ei se paksuus mitään enää pelasta jos on 5cm pitkä. Se on ihan oikeesti totta et koolla on väliä. :whistle:
 
lueppa tämä
Hyvä että tää mysteeri on nyt ratkaistu.
Ja miehet jaettu kahteen kastiin eli pieniin ja suuriin.

Täytynee vielä kertoa miesnäkökulmasta tähän asiaan.

Siihen vaikuttaa myös fiilarit eli sama mies voi eri
eukon kanssa kuulua eri kastiin.

Hyvin harvoin kiinnitetään huomiota siihen että asiaan vaikutta myös
sen toisen osan koko ja tiukkuus.

Täälläkin selaa kaikenlaista kolme lasta tehty ja vielä tiukka. hah hah
:LOL: :LOL: :LOL:

Kaikki naiset ovat mielestään näissä asioissa virheettömiä ja arvostelevat miehiä. Voi kun voisitte katsoa peilii. Tuolla kaduilla hiihtelee kaikenlaista sellupeppua joka ei ole mistään paikasta tiukassa kondiksessa.
Säälittävää voi niin säälittävää.

Hommatkaa itsenne kondikseen ja lopettakaa munkinsyöminen.
Nimittäin kun ei saa itseään toimimaan on helppo
haukkua mies saman tien "pieneksi" ja unohtaa omat puutteet.

\|O
 
lueppa tämä
Hyvä että tää mysteeri on nyt ratkaistu.
Ja miehet jaettu kahteen kastiin eli pieniin ja suuriin.

Täytynee vielä kertoa miesnäkökulmasta tähän asiaan.

Siihen vaikuttaa myös fiilarit eli sama mies voi eri
eukon kanssa kuulua eri kastiin.

Hyvin harvoin kiinnitetään huomiota siihen että asiaan vaikutta myös
sen toisen osan koko ja tiukkuus.

Täälläkin selaa kaikenlaista kolme lasta tehty ja vielä tiukka. hah hah
:LOL: :LOL: :LOL:

Kaikki naiset ovat mielestään näissä asioissa virheettömiä ja arvostelevat miehiä. Voi kun voisitte katsoa peilii. Tuolla kaduilla hiihtelee kaikenlaista sellupeppua joka ei ole mistään paikasta tiukassa kondiksessa.
Säälittävää voi niin säälittävää.

Hommatkaa itsenne kondikseen ja lopettakaa munkinsyöminen.
Nimittäin kun ei saa itseään toimimaan on helppo
haukkua mies saman tien "pieneksi" ja unohtaa omat puutteet.

\|O
 
Jaaha
Joku (muka-) mies kirjoitti:
"Hyvin harvoin kiinnitetään huomiota siihen että asiaan vaikutta myös
sen toisen osan koko ja tiukkuus."

Siis että nainen ei itse osaisi arvioida, millainen k.yrpä on iso ja millainen pieni? Haa, salli mun nauraa.

"Täälläkin selaa kaikenlaista kolme lasta tehty ja vielä tiukka. hah hah
:LOL: :LOL: :LOL: "

Kokeiltu juttu. Ei mulla ainakaan paikat löystyneet kahden lapsen jälkeen. Ja arvio on puolueeton.

"Kaikki naiset ovat mielestään näissä asioissa virheettömiä ja arvostelevat miehiä."

Kuka täällä arvosteli? Kysyttiin mielipidettä ja se kerrottiin kursailematta.
Et vain taida itse kestää karua totuutta. Ja taitaa muutenkin olla pienikullisten miesten keksimä koko mokoma "koolla- ei - ole- väliä"- litania.

"Voi kun voisitte katsoa peilii. Tuolla kaduilla hiihtelee kaikenlaista sellupeppua joka ei ole mistään paikasta tiukassa kondiksessa.
Säälittävää voi niin säälittävää. "

Eiköhän ole paras, että katsot itse sinne peiliin ja muun ohessa opettelet kirjoittamaan kunnolla. Hieman alkoi muuten tuntua, ettet itse kuulu tähän 20- senttisten kastiin ja siksi siellä vikiset. Säälittävää on pelkästään tuollainen.

"Hommatkaa itsenne kondikseen ja lopettakaa munkinsyöminen.
Nimittäin kun ei saa itseään toimimaan on helppo
haukkua mies saman tien "pieneksi" ja unohtaa omat puutteet."

Heh. Kyllä nussimani miehet on pysyneet ihan samoissa mitoissa, oli oma kondikseni sitten mikä hyvänsä.

Oma mielipiteni varsinaiseen asiaan: koolla on väliä. Minäkin olen kokeillut kaikenlaista, useimmat varmaan niitä 15- 17- senttisiä. Nykyisellä miehellä on selvästi isompi, enkä kyllä enää pienempään vaihtaisi, sori vaan. Mutta sehän on MINUN mielipiteeni, enkä halua sillä halventaa heitä, joiden vehje on pienempi, korkeintaan turhanvinkujia, kuten kommentoimani tekstin kirjoittajaa.

Ja toki pitää muistaa, että Tosimies kyllä tietää, minkä kokoinen hänellä on ja osaa asian kanssa elää. Ei auta hevoskullikaan, jos jätkä on muuten viallinen ja vähän pienemmän kanssa taas voi (nainenkin) selviytyä, jos vintillä muutakin kuin pölyä.

Herää, pässi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 15:37 lueppa tämä kirjoitti:
Hyvä että tää mysteeri on nyt ratkaistu.
Ja miehet jaettu kahteen kastiin eli pieniin ja suuriin.

Täytynee vielä kertoa miesnäkökulmasta tähän asiaan.

Siihen vaikuttaa myös fiilarit eli sama mies voi eri
eukon kanssa kuulua eri kastiin.

Hyvin harvoin kiinnitetään huomiota siihen että asiaan vaikutta myös
sen toisen osan koko ja tiukkuus.

Täälläkin selaa kaikenlaista kolme lasta tehty ja vielä tiukka. hah hah
:LOL: :LOL: :LOL:

Kaikki naiset ovat mielestään näissä asioissa virheettömiä ja arvostelevat miehiä. Voi kun voisitte katsoa peilii. Tuolla kaduilla hiihtelee kaikenlaista sellupeppua joka ei ole mistään paikasta tiukassa kondiksessa.
Säälittävää voi niin säälittävää.

Hommatkaa itsenne kondikseen ja lopettakaa munkinsyöminen.
Nimittäin kun ei saa itseään toimimaan on helppo
haukkua mies saman tien "pieneksi" ja unohtaa omat puutteet.

Oliko aihe sulle noin arka, kun piti naiset haukkua maan rakoon. Mulla on kokemusta tiukasta pimpistä, viellä usean tenavan jälkeen.
\|O
 
Leenuska
Tottamar pitää iso olla, josta saa kunnolla kiinni. Sellanen 20 senttinen on hyvin käteen sopiva. Mutta myös kalun kovuus vaikuttaa kiihottavasti.
On paljon mukavampaa katella sellasta kalua, joka sojoittaa ylös, kuin roikkuvaa vehjettä. Omalla miehellä seisoo tosi hyvin ja sitä on ilo katsella.
Olen luullut että se iän myötä alkaa roikkua, mutta mitään merkkiä ei sellaisesta ole. Aviossa 25 vuotta. Ja käytössä ei ainakaan tunnu kuluvan, vaan päinvastoin, pysyy kunnossa.
 
Elämää Ison Takana
Moro,

Mielenkiinnolla sivusta keskutelua seuranneena.. Kyllä nainen nauttii enemmän isosta. Itellä on 24cm ja keskimäärin 5-6cm paksu ja ei oo valitusta naisilta kuulunut, muutaku positiivista B)


Silti en koskaan ottaisi naisekseni naista jolle merkkaisi vaan mun miehinen mitta..
 
mittarimato
pieni ja suuri on kovin suhteellista. kyllähän naisen saa hyvin onnelliseksi sormella eikä se ole kovin paksu elin.

isot munat ovat lähinnä jutun aiheita saunaillassa, ei kynnyskysymyksiä parinvalinnassa. mutta yksi asia on tosi: pienimunaiset miehet saavat parempaa suuseksiä! isoa munaa ei pysty imemään kunnolla...
 
Minä en tottapuhuen tiedä mieheni patukan mittoja, enkä kyllä kehtaisi sitä mittanauhan kanssa mennä syynäämään. Jotenkin lapsellista, eikä ole ollut tarvetta tietää. Minulla ei kauheasti edes ole vertailupohjaa, ennen miestäni olen yhtä eri munaa saanut, ja sitä en kunnolla ikinä edes katsonut... En tiedä, voi olla että mies itse on munansa mitannut ja tietää tarkan koon, mutta ei ole minulle kyllä kertonut :). Hän on itse ainakin täysin sinut elimensä kanssa, ainakin sen jälkeen ollut kun minä joskus ilmoitin hänelle, miten kaunis ja ihanan tuntuinen hänellä on. Kyllä hänellä varmaankin on sellainen yli 15 senttinen, ehkä 16-17 cm. Varmaan ei oltaisi yhdessä, jos hänellä olisi todella pieni :ashamed:
 

Yhteistyössä