Joku (muka-) mies kirjoitti:
"Hyvin harvoin kiinnitetään huomiota siihen että asiaan vaikutta myös
sen toisen osan koko ja tiukkuus."
Siis että nainen ei itse osaisi arvioida, millainen k.yrpä on iso ja millainen pieni? Haa, salli mun nauraa.
"Täälläkin selaa kaikenlaista kolme lasta tehty ja vielä tiukka. hah hah
"
Kokeiltu juttu. Ei mulla ainakaan paikat löystyneet kahden lapsen jälkeen. Ja arvio on puolueeton.
"Kaikki naiset ovat mielestään näissä asioissa virheettömiä ja arvostelevat miehiä."
Kuka täällä arvosteli? Kysyttiin mielipidettä ja se kerrottiin kursailematta.
Et vain taida itse kestää karua totuutta. Ja taitaa muutenkin olla pienikullisten miesten keksimä koko mokoma "koolla- ei - ole- väliä"- litania.
"Voi kun voisitte katsoa peilii. Tuolla kaduilla hiihtelee kaikenlaista sellupeppua joka ei ole mistään paikasta tiukassa kondiksessa.
Säälittävää voi niin säälittävää. "
Eiköhän ole paras, että katsot itse sinne peiliin ja muun ohessa opettelet kirjoittamaan kunnolla. Hieman alkoi muuten tuntua, ettet itse kuulu tähän 20- senttisten kastiin ja siksi siellä vikiset. Säälittävää on pelkästään tuollainen.
"Hommatkaa itsenne kondikseen ja lopettakaa munkinsyöminen.
Nimittäin kun ei saa itseään toimimaan on helppo
haukkua mies saman tien "pieneksi" ja unohtaa omat puutteet."
Heh. Kyllä nussimani miehet on pysyneet ihan samoissa mitoissa, oli oma kondikseni sitten mikä hyvänsä.
Oma mielipiteni varsinaiseen asiaan: koolla on väliä. Minäkin olen kokeillut kaikenlaista, useimmat varmaan niitä 15- 17- senttisiä. Nykyisellä miehellä on selvästi isompi, enkä kyllä enää pienempään vaihtaisi, sori vaan. Mutta sehän on MINUN mielipiteeni, enkä halua sillä halventaa heitä, joiden vehje on pienempi, korkeintaan turhanvinkujia, kuten kommentoimani tekstin kirjoittajaa.
Ja toki pitää muistaa, että Tosimies kyllä tietää, minkä kokoinen hänellä on ja osaa asian kanssa elää. Ei auta hevoskullikaan, jos jätkä on muuten viallinen ja vähän pienemmän kanssa taas voi (nainenkin) selviytyä, jos vintillä muutakin kuin pölyä.
Herää, pässi.