P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei hitto teidän kanssanne :O kaikki tuet HETI KAIKKI MULLE NYT mutta eihän tämä tuki syö toista tukea EIHÄN?
ei hitto teidän kanssanne :O kaikki tuet HETI KAIKKI MULLE NYT mutta eihän tämä tuki syö toista tukea EIHÄN?[/QUOTE
Totta hitossa mietitttää!! Me saatiin päätös että saadaan vammaistukea 84e kk + puolenvuoden takautuva maksu. Tuki myönnetään koska lapsesta tulee kuluja ja enemmän "vaivaa" kun normaalista terveestä lapsesta. saadaan toimeentulotukea kk 100e. Totta kai mietityttä meneekö tämä nyt + -0. Olisi tosi kiva tuo raha lapseen. kun se käytännnössä on siihen tarkoitettukin. Niihin ylimääräisiin menoihin mitä meillä tulee lapsesta mitä sossu ei ota huomioon.
Mulla on edelleen hoitotuki ja on ollut vammaistuki ennen kuin vaihtui nykyiseen. Oon myös ollut sossussa mm. suurten lääkemenojen vuoksi. Silti koskaan vammais- saati hoitotukeen ei ole kajottu kun omillani olen asunut. Ei vaikka takuulla kela yhtenä perusteena tuon tuen saamiselle on pitänyt ylimääräisiä kustannuksia. Ja kahdessa kaupungissa olen asunut tällöin, eli ei ihan ummikoita sossutätejä.
Vammais- ja hoitotuen alimman määrän voi saada pelkillä suurilla kustannuksilla, mutta korotettuun ja ylimpään vaaditaan aina avuntarve. Niissä ei suurilla kustannuksilla ole mitään merkitystä. Pelkillä suurilla kustannuksilla voi siis saada vain alimman tuen.
ei hitto teidän kanssanne :O kaikki tuet HETI KAIKKI MULLE NYT mutta eihän tämä tuki syö toista tukea EIHÄN?
Jos ne ottaa sen sossussa tulona huomioon niin ne perii sen teiltä luultavasti takaustuvasti kun ovat takautuvasti kelasta myöntäneet. :/ Kirjoita tt-tuki hakemuksen laitaan huomautus siitä, etä vammaistukea ei saa huomioida tulona. Eli osoita että tiedät..eivät ainakaan yritä kusettaa sua tietämättömyytesi takia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perskärpänen.;24869257:Ja tosiaan käyn töissä. Mutta työ on sellaista että joka kk sitä ei vaan ole. ja työlläkin tienaan vain vähän yli sen mitä toimeentulotuki on. Eli teen sitä pelkästään itseni takia. Mutta mietin että ne kk kun menee vajeelle. otetaanko tämä lapselle saatu vammaistuki + jälkikäteen maksetut tuet huomioon.