Vaikuttaako iltalukio työttömyysturvaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
4 krt vko klo 15-19. Yksittäisten oppiaineiden opiskelu maksaa vain 20 euroa/opintojakso. Erä oppikirjoja on lainattavissa maksuttomasti opintojen ajaksi.

Mieluummin tietoa kuin arvailua.
 
vierailija
4 krt vko klo 15-19. Yksittäisten oppiaineiden opiskelu maksaa vain 20 euroa/opintojakso. Erä oppikirjoja on lainattavissa maksuttomasti opintojen ajaksi.

Mieluummin tietoa kuin arvailua.
Minulla ei vaikuttanut mutta kävin iltalukion 1983-86. 5 iltaa viikko, päivällä olin työssä joskus, yleensä työttömänä. 1.tunti alkoi tosin vasta klo.16. toivottavasti saat täältä ajanmukaisempaa tietoa. Kaikkea hyvää sinulle.
 
vierailija
Minulla ei vaikuttanut mutta kävin iltalukion 1983-86. 5 iltaa viikko, päivällä olin työssä joskus, yleensä työttömänä. 1.tunti alkoi tosin vasta klo.16. toivottavasti saat täältä ajanmukaisempaa tietoa. Kaikkea hyvää sinulle.
Ja oli ilmaista. Kirjat piti hankkia sieltä mistä sai. Ylioppilaskirjoitukset maksoi vähän. Tämä lisäyksenä
 
vierailija
Jos olet päivällä työmarkkinain käytettävissä päivällä niin ei vaikuta. Tuo klo 15 on kyllä aikaista jos oot työssä 8-16.
No eihän sitä kokopäivätyötä kuitenkaan ole tarjolla. Suomen työllisyys noin 150 000 työpaikkaa takamatkalla hallitusohjelman kirjauksesta ja väli venyy. Työttömyys noussut vuodessa EU:n kolmanneksi pahimmaksi Espanjan ja Kreikan jälkeen sekä kasvaa toisiksi nopeiten Liettuan ohella. Laaja työttömyysaste jo 15%.
 

Yhteistyössä