Vaikun poistajaa korvasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja earit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt tuli lapselle taas tukkoon. Koitin nuppineulalla saada syvällä olevaa vaikkua pois mutta siinä kävikin sitten huonosti, nyt ei lapsi kuule enää toisella korvalla mitään. Ja kaiken lisäksi vaikku on vieläkin siellä. En suosittele muille nuppineulan käyttöä, mutta ainakaan pahoinvointia siitä ei seurannut. Mutta virheistä oppii, ja nyt toisen korvan aion puhdistaa varovaisemmin.
Ei ole rahaa ostaa Audisprayta, mutta eikös audispray koostu pelkästä merivedestä, jolloin voin itse sitä valmistaa lisäämällä suolaa naapuruston uima-altaasta otettuun veteen ?
Uima altaan vesihän on desinfioitua jolloin ei pääse pöpöjä korvaan.

Törmäsin tähän ketjuun googlen kautta ja pakko kommentoida tuohon edelliseen viestiin, että toivottavasti kukaan ei oo menny työntämään nuppineulaa lapsen tai omaankaan korvaan!! Meillä putsaillaan pumpulipuikolla varovasti, mutta käydään myös säännöllisin väliajoin korvalääkärillä puhdistuskäynneillä, jossa imuroidaan kertynyt vaikku pois. Nyt kesällä käyntejä on taas tihuvammin, koska lämmin ilma lisää tuota vaikkua ja toki uiminen edesauttaa myös sen syntyä. Lisäksi käytetään Otiborin-tippoja.

Viimeksi muokattu:
Tietääkö kukaan onko apteekissa myytävänä korvasuihkeita (tai jotain vastaavaa), jolla saisi vaikun pois lapsen korvasta ja jota saisi käyttää vajaa kolme vuotiaalle??
kokeile hakia remowax korvatippoja mulla ittellä ne ainaki auttaa kertyy vaikkua korviin niin joutuu tippoja tiputtelemaan omiin korviin olen aikuinen toinen vaihto ehto on menet lapsen kanssa lääkäriin ne imee vaikut sielä itseltäni on vaikkua korvasta lapsena imetty

Viimeksi muokattu:
Tietääkö kukaan onko apteekissa myytävänä korvasuihkeita (tai jotain vastaavaa), jolla saisi vaikun pois lapsen korvasta ja jota saisi käyttää vajaa kolme vuotiaalle??
tierän joo apteekista saa vaikun poistoon remo fax korvatippoja itse oon niitä silloin tällöin käyttäny ja toimii tipat tiputan korvaani annan vaikuttaa 20-60 min tai yön yli ja aamulla huuhtelen korva pumpulla kun en lääkärissä jaksa käyrä että imisivät vaikut suosittelen hakemaan remo faxia sillä lähtee

Viimeksi muokattu:
mä käytän remo wax korvatippoja korvien puhdistamiseen ne pitää korvat puhtaina mä pyydän emännän tiputtamaan tipat korvaani ja annan niitten vaikuttaa yön yli tai sen 20-60 min ja korvat puhdistuu suosittelen kokeilemaan

Kauhistus. Meille ei ole koskaan sanottu mitään tuosta huuhtelemisesta. Toivottavasti ei ole lapsen korvalle käynyt mitään. Miten se huuhtelu käytännössä tapahtuu? Ihan jatkoa ajatellen. Onneksi ei ole montaa kertaa tarvinnut kyseistä ainetta laittaa. Haisee ihan kauheelle.
multa imi lääkäri vaikut korvasta ja nyt oon käyttäny remo wax korvatippoja ne irroittaa vaikun korvasta ja kun antaa vaikuttaa noin 20 min tai yön yli suosittelen

Viimeksi muokattu:
on han niitä apteekissa myynnissä mä tilasin verrkosivuapteekista mä saan lasteni ja omasta korvistani vaikun pois remo wax korvatipoilla se sisältää korvapumpun annan vaikuttaa tippojen noin 20-60 min tai yön yli ja aamulla huuhdon omat ja lasteni korvat korvapumpulla vaikut pysyy poissa suosittelen

Viimeksi muokattu:
tiedän osta remo wax nimisiä korvatippoja ne irroittaa vaikkua tehokkaasti itse kokeiluna tiedän koska korviini kertyy vaikkua muutaman kerran myös lääkäri on vaikkua imeny korvistani remowax korvatippojen mukana tuloo korvapumppu jolla voi puhdistaa korvat eli imiä kärenlämpöistä vettä pumppuun se korva käytävään ja vaikut tuloo pois suosittelen

Viimeksi muokattu:
on korkvasuihkeita ja on myös apteekista saatavana sellaisia korvatippoja vaikun poistoon kun remo wax kokeile niitä mä käyn lääkärillä että se imee vaikut korvastani mutta toki remo wax myös putsaa korvat

Viimeksi muokattu:
jep on myitävänä kokeileppa hakia apteekista sellaita kun remo wax korvatippoja poistaa korva vaikun tosi hyvin mukana tulee korva pumppu itseäni tuo on ainaki auttanu sitä kun tiputtaa tipat korviin illalla ja aamulla huuhtelee korva pumpulla kyllä vaikut lähtee

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä