V
valivalivali
Vieras
Poika näkee siis mummiaan n. 2 kertaa kuukaudessa (mummi asuu yhden km päässä). Poika on vaativa, ei viihdy yksin, tempparamenttinen,koko ajan vaatii jotain yms niin mummi on täysin väsynyt vajaassa tunnissa. Alkaa sitten tiuskia ja komentaa poikaa ulos (yksin) leikkimään. käskee mennä huoneeseensa tms. tää loukkaa mua ihan kauheesti vaikka oon ite ihan piipussa ton lapsen kanssa ja lisäksi on vauva. Mut oon ite ollut yötä päivää yli kolme vuotta enkä oo saanut pojasta lepoa kuin synnärillä 2 päivää kun kuopus syntyi.