Mies kosi mua tossa muutama tunti sitten!!!! :heart: :heart: :heart: Aivan uskomattoman ihanalla sormuksella :heart: Olin osannut odottaa jonkin verran kun mulla on keskiviikkona synttärit mutta silti en olin todella yllättynyt :heart: :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kade.Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhh:lässynlässynläählääh
eiks niin että ootte jo pitkään asunu yhessä ja lapsiakin on?? joo, onpas hienoa. päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhh:lässynlässynläählääh
eiks niin että ootte jo pitkään asunu yhessä ja lapsiakin on?? joo, onpas hienoa. päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja .:mites tämä tapahtui? Onneksi olkoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja asd:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhh:lässynlässynläählääh
niinpä, tosi romanttista ja sillai
Alkuperäinen kirjoittaja asd:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhh:lässynlässynläählääh
Alkuperäinen kirjoittaja ..:ihanan romanttistaomalla ainutlaatuisella tavallaan.. paitsi jos mies alkais huutamaan mäjäytyksestä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja asd:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhh:lässynlässynläählääh
Että paistaa kateus
Onnea ap!!
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja .:mites tämä tapahtui? Onneksi olkoon![]()
No teidän pettymykseksi mies ei suorittanut mitään virallista polvistumista vaan mä istuin tässä koneella ja voivotin huonovointisuuttani niin mies tuli taakseni,ojensi sormuksen ja sanoi : helpottaisko tämä sun oloa? =) Mä pomppasin pystyyn ja mäjäytin vahingossa miestä huuleen josta alko vuotaa verta:headwall: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja asd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja asd:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhh:lässynlässynläählääh
Että paistaa kateus
Onnea ap!!
Mistä pitäisi olla kateellinen? Sainhan unelmasormuksen, unelmamiehen ja unelmahäät ennen perheen perustamista, ei siis ollut ns. velvollisuusnaiminen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja ..:ihanan romanttistaomalla ainutlaatuisella tavallaan.. paitsi jos mies alkais huutamaan mäjäytyksestä
![]()
Ei alkanu,päinvastoin yritti peitellä tuskiaan koska se ilmeisesti sattuiVasta kun olin lopettanut nyyhkimisen ja tasajalkaa hyppimisen niin sitten mä kysyin että ´mikä sulla tohon huuleen sattui?´
![]()
varmaan kauniiden ja rohkeiden tapaanAlkuperäinen kirjoittaja annamunkaikkikestää:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja ..:ihanan romanttistaomalla ainutlaatuisella tavallaan.. paitsi jos mies alkais huutamaan mäjäytyksestä
![]()
Ei alkanu,päinvastoin yritti peitellä tuskiaan koska se ilmeisesti sattuiVasta kun olin lopettanut nyyhkimisen ja tasajalkaa hyppimisen niin sitten mä kysyin että ´mikä sulla tohon huuleen sattui?´
![]()
voi että ihan nyyhkimisen ja hyppimisen![]()
![]()