Vaikka mulla on ykätauti,tää on mun elämäni onnellisin päivä!!!<3<3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Mies kosi mua tossa muutama tunti sitten!!!! :heart: :heart: :heart: Aivan uskomattoman ihanalla sormuksella :heart: Olin osannut odottaa jonkin verran kun mulla on keskiviikkona synttärit mutta silti en olin todella yllättynyt :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mites tämä tapahtui? Onneksi olkoon :)

No teidän pettymykseksi mies ei suorittanut mitään virallista polvistumista vaan mä istuin tässä koneella ja voivotin huonovointisuuttani niin mies tuli taakseni,ojensi sormuksen ja sanoi : helpottaisko tämä sun oloa? =) Mä pomppasin pystyyn ja mäjäytin vahingossa miestä huuleen josta alko vuotaa verta :laugh: :headwall: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ihanan romanttista :) omalla ainutlaatuisella tavallaan.. paitsi jos mies alkais huutamaan mäjäytyksestä :(

Ei alkanu,päinvastoin yritti peitellä tuskiaan koska se ilmeisesti sattui :whistle: Vasta kun olin lopettanut nyyhkimisen ja tasajalkaa hyppimisen niin sitten mä kysyin että ´mikä sulla tohon huuleen sattui?´ :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhh:
lässynlässynläählääh
eiks niin että ootte jo pitkään asunu yhessä ja lapsiakin on?? joo, onpas hienoa. päinvastoin.

niinpä, tosi romanttista ja sillai

Että paistaa kateus :D

Onnea ap!!

Mistä pitäisi olla kateellinen? Sainhan unelmasormuksen, unelmamiehen ja unelmahäät ennen perheen perustamista, ei siis ollut ns. velvollisuusnaiminen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mites tämä tapahtui? Onneksi olkoon :)

No teidän pettymykseksi mies ei suorittanut mitään virallista polvistumista vaan mä istuin tässä koneella ja voivotin huonovointisuuttani niin mies tuli taakseni,ojensi sormuksen ja sanoi : helpottaisko tämä sun oloa? =) Mä pomppasin pystyyn ja mäjäytin vahingossa miestä huuleen josta alko vuotaa verta :laugh: :headwall: :ashamed:

Olipa todella mukava yllätys! Onnea kovasti ap!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lässynlässynläählääh
eiks niin että ootte jo pitkään asunu yhessä ja lapsiakin on?? joo, onpas hienoa. päinvastoin.

niinpä, tosi romanttista ja sillai

Että paistaa kateus :D

Onnea ap!!

Mistä pitäisi olla kateellinen? Sainhan unelmasormuksen, unelmamiehen ja unelmahäät ennen perheen perustamista, ei siis ollut ns. velvollisuusnaiminen =)

Ei hitto! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Et sitten ole kuullut, että voi mennä naimisiin rakkaudesta ja lapsia voi tehdä ennen avioliittoa. :whistle: :hug:

Onnea ap:lle! =) :flower:

lässynlässynläählääh

KADE??? :D
rouva jo 12v ja toimittu asioissa OIKEIN. tommosesta muusta on romantiikka ja kunnia kaukana

ihanan romanttista :) omalla ainutlaatuisella tavallaan.. paitsi jos mies alkais huutamaan mäjäytyksestä :(

Ei alkanu,päinvastoin yritti peitellä tuskiaan koska se ilmeisesti sattui :whistle: Vasta kun olin lopettanut nyyhkimisen ja tasajalkaa hyppimisen niin sitten mä kysyin että ´mikä sulla tohon huuleen sattui?´ :D

voi että ihan nyyhkimisen ja hyppimisen :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja annamunkaikkikestää:

voi että ihan nyyhkimisen ja hyppimisen :D :D
varmaan kauniiden ja rohkeiden tapaan :D

Uusimmat

Yhteistyössä