F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:muakin ärsytti ennen, nykyään ei enää kovin paljon, (tosin se antaa työelämässä ihmisestä hieman vähemmän lukeneen vaikutelman) ja varsinkaan ne ei ärsytä täällä palstalla kun tämä on niitä täynnä.
Alkuperäinen kirjoittaja f:enkä täydellinen ole itsekään..
niin yhdys_sana_virheet ärsyttävät suunnattomasti
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:muakin ärsytti ennen, nykyään ei enää kovin paljon, (tosin se antaa työelämässä ihmisestä hieman vähemmän lukeneen vaikutelman) ja varsinkaan ne ei ärsytä täällä palstalla kun tämä on niitä täynnä.
Minua taas enemmän häiritsee nämä pilkkuvirheet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:muakin ärsytti ennen, nykyään ei enää kovin paljon, (tosin se antaa työelämässä ihmisestä hieman vähemmän lukeneen vaikutelman) ja varsinkaan ne ei ärsytä täällä palstalla kun tämä on niitä täynnä.
Minua taas enemmän häiritsee nämä pilkkuvirheet.
Juu, minä kans liputan pilkun käyttöä, lauserakenne tulee paljon selvemmäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja df:vihreitä täynä mämä lauseet,
Alkuperäinen kirjoittaja Et ole yksin:muakin ärsyttää yhdyssana virheet pilkku , virheet ja se kun jotkut laittaa väli lyönnin aina ennen väli merkkiä . ja sekin ärsyttää jos lause aloitetaan pienellä alku kirjaimella siihen tulee iso kirjain !
Alkuperäinen kirjoittaja f:enkä täydellinen ole itsekään..
niin yhdys_sana_virheet ärsyttävät suunnattomasti
Alkuperäinen kirjoittaja viares:Sun ei sitte kannata avata Ewin ketjujavoi nousta verenpaineet uusiin ulottuvuuksiin
![]()