vaikka mä kuinka olen yrittänyt olla ärsyyntymättä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja f
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
muakin ärsytti ennen, nykyään ei enää kovin paljon, (tosin se antaa työelämässä ihmisestä hieman vähemmän lukeneen vaikutelman) ja varsinkaan ne ei ärsytä täällä palstalla kun tämä on niitä täynnä.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
muakin ärsytti ennen, nykyään ei enää kovin paljon, (tosin se antaa työelämässä ihmisestä hieman vähemmän lukeneen vaikutelman) ja varsinkaan ne ei ärsytä täällä palstalla kun tämä on niitä täynnä.

Minua taas enemmän häiritsee nämä pilkkuvirheet.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Juu, minä kans liputan pilkun käyttöä, lauserakenne tulee paljon selvemmäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Juu, minä kans liputan pilkun käyttöä, lauserakenne tulee paljon selvemmäksi.

juu, pitäisi käyttää. jätän käyttämättä lähes aina :ashamed: (en töissä)

muakin ärsyttää yhdyssana virheet pilkku , virheet ja se kun jotkut laittaa väli lyönnin aina ennen väli merkkiä . ja sekin ärsyttää jos lause aloitetaan pienellä alku kirjaimella siihen tulee iso kirjain !

Alkuperäinen kirjoittaja Et ole yksin:
muakin ärsyttää yhdyssana virheet pilkku , virheet ja se kun jotkut laittaa väli lyönnin aina ennen väli merkkiä . ja sekin ärsyttää jos lause aloitetaan pienellä alku kirjaimella siihen tulee iso kirjain !

:D

Nuo ei kovin pahasti haittaa lukemista, mutta puolen sivun mittaiseen tekstiin joka on kirjoitettu vailla mitään kappalejakoja on oikeasti hieman vaikea syventyä ajatuksella :/ Kohtasin moisen ihmeen aiemmassa uskontokeskustelussa :)