Vaikka kuinka avoimien mielin yritin katsoa noita Lassien rytkyjä,

  • Viestiketjun aloittaja l-tek
  • Ensimmäinen viesti
l-tek
niin yhtä hirveiltä ne eilen Cittarissa näyttivät kuin ennenkin. Myös päähineet ja rukkaset olivat tosi hirveitä, pipot huonolaatuisia paksuja, epämääräisen muotoisia.

Edelleen ihmettelen millä silmällä niitä katsotte, jos ostamaan päädytte??
 
*
Ai, minusta niillä on välillä todella ihania värejä ollut! Ja itsekin katselin mammuttimarkkinoilla niitä hanskoja ja pipoja ( 2paria/15e ) ja mietin, et pitäiskö ostaa. Ei tainneet vaan vedenpitävät ne hanskat olla ja pipo oli kivan värinen, mut nyt oon löytänyt kyllä paljon kivammat reimalta ja kivatilta..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Ai, minusta niillä on välillä todella ihania värejä ollut! Ja itsekin katselin mammuttimarkkinoilla niitä hanskoja ja pipoja ( 2paria/15e ) ja mietin, et pitäiskö ostaa. Ei tainneet vaan vedenpitävät ne hanskat olla ja pipo oli kivan värinen, mut nyt oon löytänyt kyllä paljon kivammat reimalta ja kivatilta..
Kyllä väreissä voi jotain kohtuullisia joskus olla, mutta sitten niissä on jotain muuta vikaa, malli, laatu tms. En oikeasti koskaan vielä ole löytänyt ostokelpoista niistä, vaikka kuinka yritän etsiä - kenties jonain päivänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Reima ihannointia:
Mitäs jos tekisitte haalarit ihan itse. Ei tulisi jokapojalla ja tytöllä samanlaisia vastaan tässä ylettömässä Reima-maailmassa-
Mä olen itseasiassa miettinyt että jos mä sen lapsen saan niin hän tulee kulkemaan Silvia tecissä.

:saint:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Katsos makuja on monia.
Ei ole. Ap:n vaatemaku on se ainoa oikea. =) Minä tyhmä ostin Lassien haalarin poikaraukalle. Hyvä, että ap on olemassa! Poltan ostamani haalarin ja ostan uuden, vaikka talvi onkin tässä loppumassa. Ap, kerro ihmeessä, mitä ostan, ettei vain tule ostettua enää kamalia rytkyjä. Pitääkö mun heittää myös tytön Lassien haalari pois, vaikka se onkin siskoltani lainaan saatu? Entä kaikki meidän Lassien hanskat ja kengät? Kalliiksi tulee, mutta pääasia, että ei ole niitä hirveitä rytkyjä enää meillä. :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Katsos makuja on monia.
Ei ole. Ap:n vaatemaku on se ainoa oikea. =) Minä tyhmä ostin Lassien haalarin poikaraukalle. Hyvä, että ap on olemassa! Poltan ostamani haalarin ja ostan uuden, vaikka talvi onkin tässä loppumassa. Ap, kerro ihmeessä, mitä ostan, ettei vain tule ostettua enää kamalia rytkyjä. Pitääkö mun heittää myös tytön Lassien haalari pois, vaikka se onkin siskoltani lainaan saatu? Entä kaikki meidän Lassien hanskat ja kengät? Kalliiksi tulee, mutta pääasia, että ei ole niitä hirveitä rytkyjä enää meillä. :saint:
Onko niillä kenkiäkin?? Joudut tekemään ison rovion, jonka jälkeen ostat Lennen, Legon tai ReimaTecin vaatteita ja sävy sävyyn of course :)
 
vieras
Jospa katselisit niitä muualta kuin sittarista, siellä oli kumman huono valikoima tänä vuonna. Se on ihan onnen kauppaa, milloin sattuu olemaan juuri itseä miellyttävää. Olen onnistunut löytämään hyvät rukkaset, nuorimmaisen suuret suosikit. Haalarinkin, mikä ei enää taida mahtua tänä keväänä oli todella hyvän näköinen, eikä sitä kumma kyllä ole tullut täällä mistään vastaan. Tehtaanmyymälän löytöjä oli ja voitti siellä samaan aikaan myytävät Reimatecit näöltään mennen tullen. Ja on voittanut liansiedossa nuo meidän Reimatecit. Ovat muuten ihan saman puljun tuotteita.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä ostin jotkut lassie hanskat just jossain ihme mielenhäiriössä kuopukselle, ku ajattelin et ovat niin halvat.. ja voi luoja, ei ne tosiaan pidä yhtään vettä, mitä niillä on missään virkaa ?? :kieh:
Täältä löytyy näkyy järkeviäkin ihmisiä. :)
 
merkitön...
Alkuperäinen kirjoittaja l-tek:
niin yhtä hirveiltä ne eilen Cittarissa näyttivät kuin ennenkin. Myös päähineet ja rukkaset olivat tosi hirveitä, pipot huonolaatuisia paksuja, epämääräisen muotoisia.

Edelleen ihmettelen millä silmällä niitä katsotte, jos ostamaan päädytte??
onko ihan oikeasti nykyäideillä noin suuri merkitys siitä mitä merkkiä osta lapselleen? mulle on ainakin ihan sama minkämerkkisiä vaatteita ostan, kuhan ovat kivannäköisiä ja kestävät sen yhden tlven. meillä ainakin on kestänyt "ns" halpisvaatteetkin sen ajan mitä niitä tarvitaan. reimaa meillä ei ikinä ole ollutkaan, lassielta olen löytänyt kivoja ja edullisia haalareita ja tuulipukuja, kyllä ne vaatteet kestää kun niitä oikein huoltaa, ja jos ulkona on kurakeli, tai loskakeli niin laitetaan kurahousut jalkaan että pysyy vaattet kuivina.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Katsos makuja on monia.
Ei ole. Ap:n vaatemaku on se ainoa oikea. =) Minä tyhmä ostin Lassien haalarin poikaraukalle. Hyvä, että ap on olemassa! Poltan ostamani haalarin ja ostan uuden, vaikka talvi onkin tässä loppumassa. Ap, kerro ihmeessä, mitä ostan, ettei vain tule ostettua enää kamalia rytkyjä. Pitääkö mun heittää myös tytön Lassien haalari pois, vaikka se onkin siskoltani lainaan saatu? Entä kaikki meidän Lassien hanskat ja kengät? Kalliiksi tulee, mutta pääasia, että ei ole niitä hirveitä rytkyjä enää meillä. :saint:
Onko niillä kenkiäkin?? Joudut tekemään ison rovion, jonka jälkeen ostat Lennen, Legon tai ReimaTecin vaatteita ja sävy sävyyn of course :)
On kenkiäkin. Voi hitto, tytölläki niin nätit violetit kengät ja violetti haalari. Ai Reimatec kelpaa? Ei tarvi Dioria ostaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä ostin jotkut lassie hanskat just jossain ihme mielenhäiriössä kuopukselle, ku ajattelin et ovat niin halvat.. ja voi luoja, ei ne tosiaan pidä yhtään vettä, mitä niillä on missään virkaa ?? :kieh:
Jospa ihan hanskoina :D Halvalla ei hyviä vedenpitäviä saa, Reimatecitkään eivät kestä yhtä kautta kauempaa, jos sitäkään... Gore-tex rukkaset on ainoat, jotka ovat pitäneet oikeasti vettä, vanhimmat käytössä olevat ovat jo 7 vuoden takaa, eivätkä vuoda, rähjäiset kyllä alkavat olla ulkonäöltään. Kurarukkasistakin peukalonpäät kuluvat kummasti rikki.
 
jeesustelua
mun mielestä on kamalaa kun lähes joka lapsella joka vastaan tulee on reimatecin ruskea/vaaleanpunainen tai ruskea/vaaleansinen haalari... onneksi meidän lapset kulkee ihanissa väreissä..
 
Lassie-fani
No, en tietenkään kaikista malleista ja väreistä, mutta ei kai kukaan Reimankaan kaikista malleista tykkää... Jakyllä Reimallakin on joitain kivan näköisiä vaatteita, mutta hinta/laatu-suhde on minusta huono, siksi ostan Lassieta ennemmin. Saman firman vaatteitahan ne ovat, toisessa vaan se Reima-merkki maksaa. Molemmilla on vedenpitäviä ulkovaatteita, eikä kumpikaan kestä vedenpitävänä edes toiselle lapselle asti (paitsi Lassien Suprafill-haalarit ovat kestäneet monella lapsella ja niitä voi korjata, jos hajoavat). Reimatecillehän ei oikein mitään voi tehdä, jos vaikka takamuksesta ratkeaa.

Varsinkin kurakelillä haalarin tärkein ominaisuus on vedenpitävyys ja helppohoitoisuus, aika samantekevää miltä se haalari siellä kurakerroksen alla alunperin näytti. Kunhan lapsi pysyy kuivana eikä uusia vaatteita tarvitse vähän väliä ostaa. Ja Lassien haalari on ainoa, joka meillä on tähän tarkoitukseen sopinut. Juhlavaatteet tietysti sitten erikseen :)
 
munaaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä ostin jotkut lassie hanskat just jossain ihme mielenhäiriössä kuopukselle, ku ajattelin et ovat niin halvat.. ja voi luoja, ei ne tosiaan pidä yhtään vettä, mitä niillä on missään virkaa ?? :kieh:
Jospa ihan hanskoina :D Halvalla ei hyviä vedenpitäviä saa, Reimatecitkään eivät kestä yhtä kautta kauempaa, jos sitäkään... Gore-tex rukkaset on ainoat, jotka ovat pitäneet oikeasti vettä, vanhimmat käytössä olevat ovat jo 7 vuoden takaa, eivätkä vuoda, rähjäiset kyllä alkavat olla ulkonäöltään. Kurarukkasistakin peukalonpäät kuluvat kummasti rikki.
jospa laittaisitte niille lapsillenne ne kurakintaat käteen niin ei kastu sormet, ihan sama mitkä rähinät siellä alla on..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gultsu:
On niitä muitakin kuin Lassie,Reimatec +jotkut kalliit vaatteet. :whistle:
Jos palstaa on uskominen, niin muita vaihtoehtoja ei juurikaan ole. :D
no onneksi meidän lapset kulkee sitten "oudoissa" vaatteissa kun kaikilla tuntuu noita reimoja,lennejä sun muita tusinatuotteita olevan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä ostin jotkut lassie hanskat just jossain ihme mielenhäiriössä kuopukselle, ku ajattelin et ovat niin halvat.. ja voi luoja, ei ne tosiaan pidä yhtään vettä, mitä niillä on missään virkaa ?? :kieh:
Jos ne eivät olleet lassieTECiä??
Ei tavallinen lassie pidäkään vettä, pitää olla tec.
Meillä on kaikki lassietecit olleet vedenpitäviä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Katsos makuja on monia.
Ei ole. Ap:n vaatemaku on se ainoa oikea. =) Minä tyhmä ostin Lassien haalarin poikaraukalle. Hyvä, että ap on olemassa! Poltan ostamani haalarin ja ostan uuden, vaikka talvi onkin tässä loppumassa. Ap, kerro ihmeessä, mitä ostan, ettei vain tule ostettua enää kamalia rytkyjä. Pitääkö mun heittää myös tytön Lassien haalari pois, vaikka se onkin siskoltani lainaan saatu? Entä kaikki meidän Lassien hanskat ja kengät? Kalliiksi tulee, mutta pääasia, että ei ole niitä hirveitä rytkyjä enää meillä. :saint:
Onko niillä kenkiäkin?? Joudut tekemään ison rovion, jonka jälkeen ostat Lennen, Legon tai ReimaTecin vaatteita ja sävy sävyyn of course :)
On kenkiäkin. Voi hitto, tytölläki niin nätit violetit kengät ja violetti haalari. Ai Reimatec kelpaa? Ei tarvi Dioria ostaa?
Muista ilmoittaa pelastuslaitokselle sun pääsiäiskokosta.

:whistle:
 

Yhteistyössä