Vaikka kuinka avoimien mielin yritin katsoa noita Lassien rytkyjä,

  • Viestiketjun aloittaja l-tek
  • Ensimmäinen viesti
Ai niin, millainen asiantuntija ap onkaan vaatealalla, jos hän ei ikinä osta Lassien tuotteita, mutta silti tietää niiden olevan huonolaatuisia?
Ps. Mun mielestä pipo saakin olla paksu, että se on lämmin. Kevääksi lassiekin myy ohuempaakin pipoa...
 
Meillä ollut pojalla aina lassie toppahaalari ja 3 haalari menossa,koskaan ei ole hajonnut/mennyt puhki,pitää lämpimänä juuri sopivasti,ollaan oltu todella tyytyväisiä!

Värikin on "ihanankamala" retro tummanvihr.ruskea;eipähän tule toista heti vastaan-en ainakaan ole nähnyt... :D

En ole ikinä ymmärtänyt vouhkaamista lasten vaatteista,miltä ne näyttää tai mikä väri on...pääasia on että tuntuvat hyvältä lapsesta ja kestävät kulutusta.Itse en raaskisi ostaa mitään 80-100 e maksavaa pukua kun on päällä niin lyhyen aikaakin! vaatteet ostetaan millon mistäkin;prismasta,cittarista,h&m:stä,lindeksiltä...anoppi ostelee välillä merkkivaatteita pojalle,erikoisliikkeistä ja jos ostaisi pojalle kalliin puvun,toki käyttäisin mutta itse en raaskisi...toki olen kokeillut myös tosi halpaa esim.ciraf (vai miten se kirjotetaan) eikä ollut hyvä,päästi veden heti läpi ja meni polvista puhki-jollekkin voi sopia silti tämäkin merkki.Ja joku inhoaa lassieta-semmosta se on vaan!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Täyttä rautaa:
Ai niin, millainen asiantuntija ap onkaan vaatealalla, jos hän ei ikinä osta Lassien tuotteita, mutta silti tietää niiden olevan huonolaatuisia?
Ps. Mun mielestä pipo saakin olla paksu, että se on lämmin. Kevääksi lassiekin myy ohuempaakin pipoa...
Haalareiden kohdalla puhun lähinnä ulkonäöstä, kankaan jäykkyydestä yms. ja asusteet ovat huonolaatuisen oloisia. Kyllä neulepiposta jo kaupassa näkee millainen se tulee käytössä olemaan ilman suurta asiantuntemustakin,
 
Mun lapsilla on muutama Lassien vaate: Lassieteciä lähinnä (haalarit, hanskat, kengät), pojalla myös Lassie supratech-haalarit sekä Lassie suprafill-haalari.

Ei valittamista. Ne, jotka on vedenpitäviä, pitää vettä aivan yhtä hyvin kuin kalliimmatkin kosteussuojavaatteet. Ne, joiden ei ole tarkoituskaan olla vedenpitäviä, eivät tietenkään vettä pidä... :whistle: . Käytössä ovat olleet kestäviä. Ja eivät ne jäykkiä ole, meidän lapsilla on lisäksi mm. Reimateciä, Remua, Jonathania, Everestiä ja Ticketiä eikä materiaalit ole sen notkeampia kuin Lassien. Mitään muutakaan eroa en ole huomannut käytössä.

Mitä ulkonäköön tulee, niin meillä nuo haalarit ja ulkoilupuvut ovat nimenomaan ulkoiluvaatteita, eli kotipihaa ja päiväkodin pihaa varten. Kaupungille ja muualle on sitten ihan erilaiset vaatteet =). Pihassa ominaisuudet ovat tärkeintä, ulkonäkö on sivuseikka. Ns. paremmissa vaatteissa taas ominaisuuksilla ei ole niin väliä, koska ei kaupoissa ja kyläillessä kaivata kosteussuojaa, tuulenpitävyyttä tai kestävyyttä. Eikä nuo meidän lasten Lassie-vaatteet ole mun mielestä pahan näköisiä. Pojan musta-turkoosi talviasu on vallan pirteä ja sporttinen (profiilissa näkyy vilaus) =)
 

Yhteistyössä