Vaikeuksien kautta voittoon, onko kellään kokemusta? (Parisuhde)

  • Viestiketjun aloittaja Selviytyminen
  • Ensimmäinen viesti
Selviytyminen
Minulla ja miehelläni on useita yhteisiä vuosia takana, ja vasta nyt alkaa helpottaa. Takana paljon, paljon erilaisia vaikeuksia ja ongelmia. Pääsääntöisesti mies ollut se paskapää, mutta en ole jättänyt häntä.
Vieläkin saattaa sattua ja tuntua pahalta, vieläkin saattaa itkettää tai vieläkin voi tulla voimia raastava riita vanhojen asioiden vuoksi, mutta olemme selvästi jo voiton puolella.

Rakastan miestäni ja hän minua, tuskin tässä muuten enää oltaisi. Paitsi välillä kyse on ollut varmasti pahastakin läheisriippuvuudesta...
Minun on kuitenkin hyvä olla mieheni kanssa.

Harva varmaan jaksaisi, harva varmaan antaisi niin paljon asioita anteeksi... Mutta selätettyjen vaikeuksien jälkeen elämä alkaa ehkä pikkuhiljaa hymyillä - ja ellei, pystyn oletettavasti lähtemään suhteesta helpommin kun kaikki on koettu ja nähty. :)
 
meillä mies muuttui siinä vaiheessa kun pyysin nimen avioeropaperiin. oli suostuvainen eroon jos sitä halusin, mut mentiin sit kuitenkin terapiaan yhdessä. ja se kannatti. nyt tuntuis et oli oikea ratkaisu perua ero, vaikka olin mielessäni sen päätöksen jo tehnyt.
 

Yhteistyössä