R
Ristiina
Vieras
Voi että tämä odottaminen on vaikeeta: viikko testipäivään. Eka viikko meni suht mukavasti, siis pystyin keskittymään kaikkeen muuhun, ystäviin, työhön... mutta nyt on pari päivää ollut tosi vaikeeta: välillä toiveet korkealla, ja sitten taas itku kurkussa.
En siedä oikein minkäänlaista pientäkään kritiikkiä/huomautusta puolison suunnalta, koska tällä hetkellä tunnen jo muutenkin itseni niin huonoksi ihmiseksi, koska en ole vielä onnistunut saamaan lasta :'( Tiedän/toivon, että olo taas paranee, mutta tällaistako tämä nyt sitten on taas koko ensi viikon, ja varsinkin testin jälkeen, jos taas tulee miinusta... Ja minä kun niin päätin olla stressaamatta tällä kertaa, ja oikeesti USKOIN pystyväni siihen!
En voi sanoa, että testipäivä jännittäisi, tällä hetkellä se pikemminkin pelottaa, koska tipahdan kyllä tyystin, jos tulee taas nega. Kiitos, ystävät, kun olette olemassa, tietänette, millaista tämä pahimmillaan voi olla...
En siedä oikein minkäänlaista pientäkään kritiikkiä/huomautusta puolison suunnalta, koska tällä hetkellä tunnen jo muutenkin itseni niin huonoksi ihmiseksi, koska en ole vielä onnistunut saamaan lasta :'( Tiedän/toivon, että olo taas paranee, mutta tällaistako tämä nyt sitten on taas koko ensi viikon, ja varsinkin testin jälkeen, jos taas tulee miinusta... Ja minä kun niin päätin olla stressaamatta tällä kertaa, ja oikeesti USKOIN pystyväni siihen!
En voi sanoa, että testipäivä jännittäisi, tällä hetkellä se pikemminkin pelottaa, koska tipahdan kyllä tyystin, jos tulee taas nega. Kiitos, ystävät, kun olette olemassa, tietänette, millaista tämä pahimmillaan voi olla...