Vaikeaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on tyttöni kans vaikeaa varsinkin iltaisin. Ei rauhoitu millään nukkumaan ellei saa tulla viereen, saa tulla kyllä yleensä aina mutta jos on oikein hankala niin ei silloin. Omaa huonetta ei ole kuin isommalle lapselle. Näistä riidoista tytön kanssa olen menettänyt yöuneni monet kerrat. Muutenkaan ei kuuntele mua ollenkaan, kaiken saan sanoa moneen kertaan, eikä mee perille millään että esim. omat jäljet on siivottava. Sen sijaan mun on yksinhuoltajana pakko jaksaa tehdä kaikki yksin. Haluaa aina olla kaiken huomion keskipisteenä, muut ei saa suunvuoroa vaan on lähes aina äänessä. Ei usko siis mitään, ei edes aresti auta. Mutta mikä auttaisi? Isä ei juuri ole kuvioissa mukana

Musta tuntuu että tyttö vihaa mua, taas oli niin hirveän kiukkuinen tänäkin aamuna. Kiukkuaa siitäkin jos on myssy hukassa, kun on sen itse jättänyt johonkin lojumaan. Olen sanonut kyllä että saa huomiota jos käyttäytyy kunnolla, ei muuten. Jo eskarissa ja koulussa käyttäytyy oikein kauniisti. Mutta kiukuttelu alkaa heti kun tulee kotiin. Tänään aion puhua tytön kanssa kuinka käyttäytyä

Yhteistyössä