Vaikea tilanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Miksi ei saisi olla töissä siellä. On siellä aika monta muutakin töissä? ja kohtahan se ´paikka laitetaan muutenkin kiinni. Näin on ainakin suunniteltu, joten etköhän saa sulhasesi kotiin.

Pahoin pelkään, että tilanne on vielä kamalampi.

Siis sun sulhanen on Quantanamon vankileirillä ja sä luulit eka että on siellä vankina mutta onkin siellä töissä. Ja kyseessä on siis sun NYKYINEN sulhanen mutta jonkun toisen miehen piti kertoo sulle että missä se on, koska sulla ei ole hajuakaan missä sun mies luuhaa? Okei...

Jätä hei huomenna ne vaaleenpunaiset pillerit ottamatta ja tuplaa annos niiden vihreiden kanssa!! :attn: :attn: :attn:

Puuh, no niin. Menin alakertaan, jossa istui poika minun sohvassani. Pyysin kolme kertaa poikaa siirtymään sohvasta, koska se on minun. Mitään ei tapahtunut. Kun sitten sanoin saman englanniksi, poika poistui sohvaltani. Koira palasi kotiin. Minulle kerrottiin, että sulhaseni "kutistui ja siitä tuli vanha nääppä". Lisäksi sulhaseni kuulemma asuu tällä paikkakunnalla! Ja hänellä on perhe :( .

Alkuperäinen kirjoittaja :
Puuh, no niin. Menin alakertaan, jossa istui poika minun sohvassani. Pyysin kolme kertaa poikaa siirtymään sohvasta, koska se on minun. Mitään ei tapahtunut. Kun sitten sanoin saman englanniksi, poika poistui sohvaltani. Koira palasi kotiin. Minulle kerrottiin, että sulhaseni "kutistui ja siitä tuli vanha nääppä". Lisäksi sulhaseni kuulemma asuu tällä paikkakunnalla! Ja hänellä on perhe :( .

No ei sitten taida olla enää sun sulhasesi eikä siippa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Jätä hei huomenna ne vaaleenpunaiset pillerit ottamatta ja tuplaa annos niiden vihreiden kanssa!! :attn: :attn: :attn:

Käytätkö sinä vaaleanpunaisia vai vihreitä ja miksi vaaleanpunaisia ei tule ottaa? Ihmettelen, kun en muista edes nähneeni sellaisia. Vihreistä lääkäri sanoi, ettei niiden annostusta missään tapauksessa saa muuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:

On se. Puolisoni. Hän ei syytä minua koko härdellistä sanallakaan. Mainitsi vain tuon ajan kulumisen vaikuttaneen fyysiseen olemukseensa. Sulhaseni näet oli yli satakiloinen ja iloinen.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
Voi että ois mielenkiintoista nähdä ap, mä en ymmärrä minkälaisella ihmisellä on näin omituinen logiikka. Ootko ap varma, ettei sua pudotettu jostain ufosta tänne?

Olen varma. Äitini kertoi synnyttäneensä minut ja synnytyksen kesto oli 2 h. Paikkakunta keskisessä Suomessa.

Hauska provo! ei saa mitään tolkkua! siis miten et voi tietää missä sulhasesi viipottaa? ja ette asu yhdessä? miten tämä koira nyt liittyyy mihinkään? siis ihan ystävällismielisesti yritän ymmärtää:)

siis onko kyse lapsestasi joka istuu kotonaan sohvalla, ja äippä vaan tahtoo siihen koska sohva on sinun? onko teillä omat sohvat? minkä ikäinen poika? vai mikä poika ja mistä se siihen ilmestyi?
puhutko äidinkielenäsi suomea, vai miksi teksti on niin vaikea selkoista?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:

On se. Puolisoni. Hän ei syytä minua koko härdellistä sanallakaan. Mainitsi vain tuon ajan kulumisen vaikuttaneen fyysiseen olemukseensa. Sulhaseni näet oli yli satakiloinen ja iloinen.

okei nyt :laugh:

Yhteistyössä