M
mä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Koulutuksesi? Tai tässä tapauksessa sen olemattomuus.
Korkeakoulutasoinen. Mutta nyt tosiaan menen. Poika tuntui ihmettelevän myös jotakin alakerrassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Koulutuksesi? Tai tässä tapauksessa sen olemattomuus.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Koulutuksesi? Tai tässä tapauksessa sen olemattomuus.
Korkeakoulutasoinen. Mutta nyt tosiaan menen. Poika tuntui ihmettelevän myös jotakin alakerrassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Miksi ei saisi olla töissä siellä. On siellä aika monta muutakin töissä? ja kohtahan se ´paikka laitetaan muutenkin kiinni. Näin on ainakin suunniteltu, joten etköhän saa sulhasesi kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Puuh, no niin. Menin alakertaan, jossa istui poika minun sohvassani. Pyysin kolme kertaa poikaa siirtymään sohvasta, koska se on minun. Mitään ei tapahtunut. Kun sitten sanoin saman englanniksi, poika poistui sohvaltani. Koira palasi kotiin. Minulle kerrottiin, että sulhaseni "kutistui ja siitä tuli vanha nääppä". Lisäksi sulhaseni kuulemma asuu tällä paikkakunnalla! Ja hänellä on perhe.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Jätä hei huomenna ne vaaleenpunaiset pillerit ottamatta ja tuplaa annos niiden vihreiden kanssa!! :attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No ei sitten taida olla enää sun sulhasesi eikä siippa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Onko se koirakin siellä leirillä???
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:Voi että ois mielenkiintoista nähdä ap, mä en ymmärrä minkälaisella ihmisellä on näin omituinen logiikka. Ootko ap varma, ettei sua pudotettu jostain ufosta tänne?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No ei sitten taida olla enää sun sulhasesi eikä siippa.
On se. Puolisoni. Hän ei syytä minua koko härdellistä sanallakaan. Mainitsi vain tuon ajan kulumisen vaikuttaneen fyysiseen olemukseensa. Sulhaseni näet oli yli satakiloinen ja iloinen.