Vaikea tilanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Selitän lyhyesti: Istuin eilen sohvassa ja katselin vanhoja valokuvia. Yhtäkkiä näin sulhaseni kuvan. Hän oli siinä sotilasasussa. - Katselin kuvaa kaivaten ja sitten keksin kysyä vieressä istuvalta mieheltä: "Missähän tämä kuvan mies on?" Vieressäni istuva mies kertoi, että sulhaseni on Quantanamon vankileirillä!!! Hirveä paikka ja tämä tieto tuli minulle aivan yllättäen! Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja avee:
Siis miehesi eli kuvassa ollut sulhanen istui vieressäsi ja vertasi avioliittoanne Quantanamon vankileiriin. Niinkö?

Ei, vaan vieressäni istuva mies vastasi kysymykseeni, että ko. mies on Quantanamon vankileirillä töissä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei, vaan vieressäni istuva mies vastasi kysymykseeni, että ko. mies on Quantanamon vankileirillä töissä!!!

Teet kuten muutkin kunnon morsiammet; soitat sulhasellesi ja kysyt, koska tulee kotiin, jotta tiedät tehdä lihasopan valmiiksi!

Siis miehesi eli kuvassa ollut sulhanen istui vieressäsi ja vertasi avioliittoanne Quantanamon vankileiriin. Niinkö?

ja on edelleen sulhasesi?

Okei! Tuohan selvensi asiaa :)
Mikä tuossa tilanteessa nyt sitten on vaikeaa? Ja miksi sinun pitää tuon asian takia jotain tehdä?

Joudun nyt keskeyttämään, koska huomasin juuri, että olen yksin ja jopa koirani on viety. Portti on auki ja menen katsomaan, mitä ihmettä täällä tapahtuu. - Läksin koneelta mielessäni juuri tuo aveen kommentti ja ajattelin kysyä, että onko siitä kyse. Kiitos avee!

Mikä tuossa tilanteessa nyt sitten on vaikeaa? Ja miksi sinun pitää tuon asian takia jotain tehdä?

No kun luulin, että mies on Quantanamon vankileirillä ja tietysti haluan hakea hänet sieltä välittömästi ja ajattelin, että onpa paljon ja vaikeaa tekemistä. Mutta nyt menen selvittämään asiaa. Toivottavasti edes koirani tulee takaisin kotiin!!!

Miksi ei saisi olla töissä siellä. On siellä aika monta muutakin töissä? ja kohtahan se ´paikka laitetaan muutenkin kiinni. Näin on ainakin suunniteltu, joten etköhän saa sulhasesi kotiin.

Voi että ois mielenkiintoista nähdä ap, mä en ymmärrä minkälaisella ihmisellä on näin omituinen logiikka. Ootko ap varma, ettei sua pudotettu jostain ufosta tänne?

Yhteistyössä