Vaikea tilanne (eksälle raskaana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Meri"

Vieras
Eli tilanne on tämä: Olen raskaana eksälleni jonka kanssa jo lapsi ennestään. Eksäni seurustelee naisen kanssa joka on viimeisillään raskaana. Tästä on jo reilu kk aikaa kun eksän kanssa pantiin kun eksä oli erossa tyttöystävästään ( tai niin ainakin minulle väitti) Mutta pian palasivat yhteen. Mitä siis tehdä pidänkö lapsen vai en? Kerronko eksälle että olen raskaana vai en? :O

Tietysti kerrot. Saapahan itekin tuntea nahoissaan tuon kauhun. Lapsen pitämisestä voit vetää vaikka pitkää tikkua; jos tulee pitkä, pidät lapsen, jos tulee lyhyt, et anna lasta pois.

Miten oikeastaan mikään kertomasi liittyy lapsen pitämiseen?

Mun mielestäni nuo siis eivät ole asiaan vaikuttavia asioita. Jos sä jo olet raskaana, on siinä jo yksi syy pitää se lapsi. Jos sä haluat pitää sen lapsen, niin siinä on toinen ja vieläpä melko painava syy. Sillä ei ole niin mitään väliä kuka on lapsen isä ja mikä isän henkilökohtainen tilanne on. Itteppähän on soppansa keittänyt.

Kertoisin kaikille rehellisesti ja pitäisin lapsen.

Eli olet raskaana miehelle jonka kanssa sulla on jo lapsi ja mies väitti olevansa erossa viimeisillään raskaana olevasta tyttöystävästään.
Niin, eiköhän tuo ole sen miehen henkinen helvetti jos sitten onkin pettänyt tyttöystäväänsä. Miksi ihmeessä sen pitäisi vaikuttaa pidätkö lapsen vai et? Ja tietysti kerrot eksälle, mitä nopeammin sen parempi.
Tuossa vaiheessa viimeistään kaikkien on kannettava vastuu omista toimistaan.

Ihan helmee, kun joka ämmä on tekemässä muksua tuollaisen aarteen kanssa kuin ap:n exä... :D Kyllä mahtaa mies olla polleena, kun on tuollainen alfauros, että saa geenejänsä levitettyä yhtä aikaa monella suunnalla. :D

tää on provo,olisi aika hienosäädetysti menny ja just tulet yhdestä panokerrasta raskaaksi ja varmasti oli ehkäisy? vai pidätkä aborttia ehkäisykeinona? haiseeeee

Yhteistyössä