P
pms1982
Vieras
Ikää 35v. PMS oireet alkoivat noin 30-vuotiaana. Kestoltaan pms pari viikkoa, lisäksi kierto lyhyt n. 21vrk.. Hain apua lääkäristä (minulla oli kierukka ollut jo 1.5v tässä vaiheessa). Sain SSRI-lääkkeet, joita käytin yli puolivuotta ja annosta nostettiin, mutta olo vain paheni. Ehkä ihan pahimman kärjen raivonpuuskilta ne vei, mutta itkin kaikesta enkä tuntenut innostusta ja rakkauden tunteita ja seksiä ei tehnyt enää mieli vaikka todella aktiivinen olin sitä ennen ollut. Kierukasta huolimatta kärsin aivan kamalan herkästä suuttumisesta, loukkaantumisesta, huusin ja raivosin ihan pikkuasioista ja sitten alkoi masennus- ja itkuvaihe. Tämä toistui joka kuukausi. Nyt kävin yksityisellä gynellä, joka määräsi minulle e-pillerit. Olen niitä nyt ekan liuskan kohta kokonaan syönyt ja normaalisti mulla olis nyt pms pahimmillaan ja olo on niin lauhkea ja tasainen. En suutu, loukkaannu tai raivoa. Niin käsittämättömän outoa, kun ei vituta ja suututa, eikä sen eteen tarvitse edes pinnistellä. Onko muilla e-pillerit tuoneet apua todella vaikeisiin pms-oireisiin? Kaikki jotka olette näistä vaivoista kärsineet, niin todella tiedätte miten kamalaa elämä näiden oireiden kanssa voi olla itselle ja läheisille. En voi uskoa, että olo voi olla näin hyvä!!! Tarkoitus siis syödä aina pari-kolme liuskaa putkeen pillereitä ilman taukoa.