Vaikea paikka, mielipiteitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, ja meille ei ole tullut aiemmin mitään tietoa tästä aiheesta kenenkään puolelta, tämä viimeinenkin lasku on lähetetty miehen puolitoista vuotta vanhaan osoitteeseen ja sieltä käännetty meille.

Kyllä tuossakin ystävyys punnitaan, mun mielestäni.
Hyvä ystävä ei jätä tuollaisista asioista kertomatta, kun varmasti tietää mitä siitä voi seurata.
Mulla on tasan yksi ihminen jota voisin ko. tilanteessa jeesata, tiedän tapansa käyttää rahaa ja tapansa joilla raha-asiansa hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Joo, ja meille ei ole tullut aiemmin mitään tietoa tästä aiheesta kenenkään puolelta, tämä viimeinenkin lasku on lähetetty miehen puolitoista vuotta vanhaan osoitteeseen ja sieltä käännetty meille.

Tää ei voi olla mahdollista!!!Kai sinne pankkiin on mennyt tieto uudesta osoitteesta??Otappa yhteys sinne pankkiin ja ala selvittää että miksi näin?!

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Ei oo mahdollista!!??
Tää kannattaa kyllä ekana selvittää.

Tässä on se syy miksi me miehen kanssa taata kenenkään lainoja. Kaikki niitä lainoja ei pysty tai ei halua huolehtia. Ja onpa hyvä ystävä kun ei heti itse ilmottanut ettei pystykään maksamaan velkojaan. Ei käy kateeksi, ei kantsi takailla kenen sattuu lainoja tai yleensäkää kenenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mirah22:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Tota se sitten on takaajaksi ryhtyy.Itse en ryhdy kenellekkään,silloin voi olla oma paska ojassa ja syvällä.

Kukaan ei varmaan tässä maassa osta enää esim taloa, jos kukaan ei rupee takaan..??

Kui ni? Ei meil ainakaa oo takaajia.

Yhteistyössä