Meille tuli tänään kirje, jolla peritään yhden mun ystävän miehen velkoja mun mieheltä, maksamatta ovat siis jääneet tuolta ystävän mieheltä velat ja mies on takaamassa niitä ollut. Ne on sellasia ihmisiä, että vaihtavat puhelinnumeroitaan kuin sukkia, joten voimassa olevaa numeroo meillä ei ollut tuolle velalliselle itselleen, joten soitin mun ystävälle että välittää tietoa asiasta: ihmettelin, kun ollaan tässä nähty kuitenkin ja kaikkea, eikä ole maininnut ett olisi jäänyt maksamatta tai mitään erityistä muutenkaan, ett mahtaako olla tietoinen asiasta ylipäätään ja jos/kun on, niin miten jatkossa toimitaan. No tää mun ystävä oli soittanut miehelleen joka oli sitt luvannut ottaa yhteyttä meihin, ja sanoi mulle epäiltyään ensin laskun oikeellisuutta, mun kertomaa yleensä ja sitä, että se olisi heidän aiheellista maksaa, että jos annettaisiin miesten nyt keskenään hoitaa asia, vähän tyyliin että sori mutt ei makseta, mutt ollaan siltä kavereita eiks je?
Mulla keitti.... |O
No nyt mun mies on päivän ootellut sitä hänen miehensä puhelua, arvatkaa kuuluuko.... :kieh: :kieh:
Edelleenkö mun pitäisi antaa olla ja "annetaan miesten nyt hoitaa omat juttunsa"?
Meillä sattuu olemaan yhteinen elämä, joten ei mun mielestä kyllä ainakaan meillä tämä ole miehen oma juttu, ja kerta hänen miehensä ei ilmeisesti ota kantaa, niin kyllä mä nyt vähän kuin odotan että tää mun kaveri sitten ottaa. Vai odotanko ihan väärin?
V*ttu ett ottaa päähän..
Toi lasku on siitä alkuperäisestä summasta (siis ollut ihan pikkuluotto silloin) yli kolminkertaistunut, eikä kumpikaan niistä ole puhunut maksamattomista laskuista mitään. :/
Mulla keitti.... |O
No nyt mun mies on päivän ootellut sitä hänen miehensä puhelua, arvatkaa kuuluuko.... :kieh: :kieh:
Edelleenkö mun pitäisi antaa olla ja "annetaan miesten nyt hoitaa omat juttunsa"?
Meillä sattuu olemaan yhteinen elämä, joten ei mun mielestä kyllä ainakaan meillä tämä ole miehen oma juttu, ja kerta hänen miehensä ei ilmeisesti ota kantaa, niin kyllä mä nyt vähän kuin odotan että tää mun kaveri sitten ottaa. Vai odotanko ihan väärin?
V*ttu ett ottaa päähän..
Toi lasku on siitä alkuperäisestä summasta (siis ollut ihan pikkuluotto silloin) yli kolminkertaistunut, eikä kumpikaan niistä ole puhunut maksamattomista laskuista mitään. :/