Vaikea mies,mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti
Elin vähän samantapasessa suhteessa 8vuotta, tämän miehen intohimo oli pyöräily muulle ei ollut ylimäärästä aikaa mutta pyöräilylle ja samanhenkisilel kavereille kyllä riitti aina aikaa. Oli tosin epäonnistunut kahdessa suhteessa joista molemmista lapsia joita ei edes tapaillut sinä aikana kun olimem yhdessä.
Monet kerrat odotin ruuan kanssa monta tuntia esim ku oltiin sovittu joku aika jne.
Sitten tuli vuosi 2007 ja olin isossa polvileikkauksessa ja jäin pitkälle sairaslomalle ja oli aikaa miettiä mitä elämältä tahdon. Ja keräsin rohkeuteni ja sanoin että haluan erota. Oli todella raastavaa sillä jollakin tasolla rakastin häntä mutta en voinnut rikkoa itseäni enempää.

Emme siis milloinkaan asuneet yhdessä, hänen kanssaan ei pystynyt suunittelemaan tulevaa jne.
Älä riko itseäsi enempää! Jatka omaa elämää ja löydät semmosen ihmisen joka on sinun arvoinen, minäkin löysin vihdoin viime vuoden keväällä<3
 
"jeaH"
En usko, että aiotkaan suhdetta poikki laittaa, ei sitä tänne tarvitse todistella. Mieti nyt kuitenkin, kannattaisko katsella sittenkin myös ympärilleen. Mies tekee luultavasti just niin.
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";28982191]kiitos silmien avaamisesta,on vaikea hahmottaa kokonaiskuvaa näin läheltä.
Minä olen ollut se joka pitää suhteen koossa ja pikkuhiljaa lopetin sen..sain kuulla etten ollut enää niin aktiivinen..hah,kas kummaa.
Ugh,nokka kohti uutta tulevaa..toivottavasti pääsen hänestä helpolla ja etten itse mene takaisin tähän tuttuun ja turvalliseen[/QUOTE]

Jos itse olet valmis seurustelemaan, niin ala katsella muita miehiä. Nettiin kun laitat ilmoituksen, saat varmasti hyvin yhteydenottoja, niin huomaat, ettei tuo mies ollutkaan ainut mies maailmassa :)
 
"Rakkaus" voi olla aika sokeaa välillä. Luulee että kyl se viel tosta muuttuu paremmaksi. Tajuaa vasta erehtyneensä kun kohtaa sen oikean ihmisen ja oikean rakkauden<3 mikään ei ole vaikeaa oikeassa rakkaudessa<3
 
Miehen näkökulmasta sanoisin, että mies ei ole vielä päässyt yli edellisestä suhteestaan (lapsen äitiin?), ja sitä pelottaa olla suhteessa. Olisin itsekin ihan samanlainen, keksisin menoja tai muita syitä kun en todellakaan olisi valmis suhteeseen. Samaan aikaan mies tuntee kuitenkin yksinäisyyttä, mutta ajatus olemisesta ap:n kanssa pelottaa/ahdistaa, ja tämä ei ole ap:n vika. Se on ihan sama millainen nainen on kyseessä, jos ei vaan ole valmis suhteeseen, niin sitten ei ole valmis. Voipi mies olla pahasti satutettu aiemmassa suhteessaan.

Olette te naiset aika sokeita jos ette tuota näe...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28982644:
Miehen näkökulmasta sanoisin, että mies ei ole vielä päässyt yli edellisestä suhteestaan (lapsen äitiin?), ja sitä pelottaa olla suhteessa. Olisin itsekin ihan samanlainen, keksisin menoja tai muita syitä kun en todellakaan olisi valmis suhteeseen. Samaan aikaan mies tuntee kuitenkin yksinäisyyttä, mutta ajatus olemisesta ap:n kanssa pelottaa/ahdistaa, ja tämä ei ole ap:n vika. Se on ihan sama millainen nainen on kyseessä, jos ei vaan ole valmis suhteeseen, niin sitten ei ole valmis. Voipi mies olla pahasti satutettu aiemmassa suhteessaan.

Olette te naiset aika sokeita jos ette tuota näe...
Tämä on mahdollista. On myös mahdollista että ukko on kusipää. Tai että hän ei ole edes eronnut siitä entisestä naisestaan. Jos ap on kerran niin salaisuus eikä oikein passaa tavata tai esitellä kenellekään. Yleensä en ole vainoharhainen tällaisten asioiden suhteen, mutta tämä tapaus kyllä kuulostaa jo aika pahalta. Enkä ymmärrä miksi pitäisi alkaa paapomaan aikuista miestä, kun tämä ei tunnu tekevän mitään naisen eteen. Jos on kyse vain siitä, ettei ole valmis, niin sitten ei ole valmis, ja toinen osapuoli on ihan vapaa lähtemään ja etsimään kumppanin joka on valmis.
 
treffeille
Mä päätin juuri viikko sitten samankaltaisen suhteen. Ja laitoin laastariksi ilmoituksen treffi-palstalle. Hitsit, mulle sataa viestejä koko ajan, ihanilta miehiltä! :) saan valkata vaan parhaat ja eikun treffailemaan. kummasti unohtuu vätys mies, kun saa uutta ajateltavaa! ;)
 
Tämä on mahdollista. On myös mahdollista että ukko on kusipää. Tai että hän ei ole edes eronnut siitä entisestä naisestaan. Jos ap on kerran niin salaisuus eikä oikein passaa tavata tai esitellä kenellekään. Yleensä en ole vainoharhainen tällaisten asioiden suhteen, mutta tämä tapaus kyllä kuulostaa jo aika pahalta. Enkä ymmärrä miksi pitäisi alkaa paapomaan aikuista miestä, kun tämä ei tunnu tekevän mitään naisen eteen. Jos on kyse vain siitä, ettei ole valmis, niin sitten ei ole valmis, ja toinen osapuoli on ihan vapaa lähtemään ja etsimään kumppanin joka on valmis.
Näinhän se on. Mulla pisti tuossa silmään se, että mies ei halua tavata ap:ta silloin kun on lapsensa kanssa. Miksi? Haluaako "suojella" lasta (äidin korvikkeelta) tai suojella itseään (ei valmis suhteeseen, eli käyttää lasta tekosyynä siihen, ettei voi tavata)? Vai onko vielä tavallaan lämmittelemässä sitä entistä suhdettaan, eli tämä suhde ap:n kanssa on se varasuunnitelma? Vähän liikaa näitä kysymysmerkkejä tuossa suhteessa...

Voihan se toki olla myös niin, että mies ei ole valmis suhteeseen, mutta tietää, että ap olisi ns. "unelma" hänelle sitten kun on itse valmis (olisi aika törkeää käytöstä). Toki mies voi luulla olevansa valmis, eikä osaa/kykene näkemään todellisuutta, ja siksi käyttäytyy miten käyttäytyy. Tai sitten mies ei vaan tykkää vakiintua tai olla vakavassa suhteessa. Kukapa tietää...
 
sounds like
Vitsi, mäkin haluaisin tommosen suhteen. Nimenoman tän parisuhteen urospuoleisen roolin. Mikäs onkaan sen kivempaa kun saada takuuvarmaa seksiä aina parin viikon välein ja väliajoilla ei tarvi tehdä mitään minkään eteen, vaan vaikka unohtaa väliajoiksi kokonaan.

Älä hyvä ihminen ala enää kynysmatoksi. Believe me, I know. Tottakai ruikuttaa aina kun tulee erosta puhetta, kuka nyt tollasen diilin haluais menettää?? Pelasta ittes ja itsekunnioituksesi, kun vielä voit. ÄLÄKÄ usko pehmoisiin puheisiin hänen puoleltaan, ei ole toiminut tähänkään menenssä. Ja älä kuuntele marttyrointia tai syyllistämistä. Äläkä vaan luiskahda kerjääjän rooliin vaan ronskisti ittees niskasta nyt ja kenkää persukselle! Kärsithän tota itsekin, jopa kohtuuttomasti. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä