vaikea aihe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
nimittäin sisätutkimus... se on ihan kauheeta harva lekuri onnistuu mulle tekemään sitä.. se sattuu ja mä en pysty (taustojen takia) makaamaan vieraan ihmisen edessä jalat haarallaan. :ashamed: eilen oli ä polilla aika rakenne ultra ja tuli supistuksista puhe niin yritti tehä sisätutkimusta onnistumatta. eli nyt ei tiedetä kohdunsuun tilannetta ollenkaan :/ tuli jotenkin ihan paska olo että mä olen jo synnyttänytkin mutta en mulle ei kunnolla pystytä sisätutkimusta tekemään :'( että tällänen vuodatus

Suosittelen jotain terapiaa. Jos olet kokenut vaikeita asioita, ne kannattaa käsitellä mielestä pois. Ihmisen on ymmärrettävä, että ainoa este (useimmissa asioissa) on hän itse. Sun mieles blokkaa tuon tärkeän asian ja vaarantaa sun sekä jälkikasvus terveyden. Itse voit itsesi parantaa.

:hug: tiiän, mä kun olin äippäpolilla ekasta niin siellä lääkäri oli todella tympeä, ja mulla kun oli vielä iskiaskipuja niin se oli yhtä helvettiä. Lääkäri ronkki niin että peruutin pöydällä ja sitten tulikin jo lääkäriharjoittelija kiskomaan jalkaa levälleen, mutta päästi irti kun lupasin vetää nyrkillä tauluun välittömästi jos ei laske jalasta irti.
Sen koommin kieltäydyin tälle lääkärille menemästä.
Musta kaikki nää gynekologiset käynnit on ihan paskaa, enkä ymmärrä kuinka joku idiootti voi verrata sitä hammaslääkärissä käyntiin.

Ultralla näkee kohdunsuun tilanteen! Täällä on sisätutkimuksista lähes luovuttu, koska ultralla näkeesamat asiat jopa varmemmin, ilman tulehdusriskiä ja ärsyttämä'ttä kohtua mahdollisesti supistelemaan

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
hmm: asia on käsitelty ja mitenkää muuten ei enään vaivaa.....

Miä: ei viittis ihan joka lekurille ruveta aina kertomaan, kun se pitäisi siellä papereissa lukea

Aijaa, no sitten =) Mulla ei lukenut. Yhdelle mieslääkärille sanoin että en pidä tästä ja pelottaa. Oli sunnuntai niin siellä ei ollut muita lääkäreitä paikalla. Hän tarjoutui soittamaan toisen lääkärin mutta mä ajattelin että ihan naurettavaa joku hätyyttää kotonta mun takia. 2 tuntia siinä meni että se tutkimus saatiin loppuun, lääkäri oli hyvin ymmärtäväinen. Eikä sun pidä tuosta stressiä ottaa, onko se tutkimus kuitenkaan niin välttämätön jos se niin pahalle tuntuu.

olis se kyllä kiva tietää kohdunsuun tilanne koska melkein päivittäin supistelee kipeesti.. ja välillä myös säännöllisesti

No sitten se on eri asia, löytysköhän sellasta lääkäriä joka osaisi olla tarpeeksi "hellä" vai luuletko ettei se onnistu vaikka sen miten tekisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
olis se kyllä kiva tietää kohdunsuun tilanne koska melkein päivittäin supistelee kipeesti.. ja välillä myös säännöllisesti

No sitten se on eri asia, löytysköhän sellasta lääkäriä joka osaisi olla tarpeeksi "hellä" vai luuletko ettei se onnistu vaikka sen miten tekisi?

kyllä viime raskaudessa joku lekuri onnistu kattoo vaikka ei se helppoa ollutkaan

Mä en kyllä keksi tuohon muuta ratkaisua kun että etsit lääkärin joka onnistuu sen tutkimuksen tekemään ja sitten käyt sillä samalla lekurilla.. Se onkin eri asia miten tuo käytännössä toteutetaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mä en kyllä keksi tuohon muuta ratkaisua kun että etsit lääkärin joka onnistuu sen tutkimuksen tekemään ja sitten käyt sillä samalla lekurilla.. Se onkin eri asia miten tuo käytännössä toteutetaan :/

no eiköhän se tästä... :/

Yhteistyössä