F
Fastfoodlover
Vieras
Mietin tässä terveellisempää vaihtoehtoa rakastamalleni pikaruualle. Normaalistikin olen aika satunnainen hamppareiden ja pizzojen kuluttaja, koska valitettavasti siedän tosi huonosti sellaisia määriä hiilareita ja rasvaa. Tulee siis ihan paha olo, joka voi jatkua useamman päivän väsymyksen, kärttyisyytenä, jne. MUTTA himot on kovat! Erityisesti kaipaan ranskiksia ja majoneeseja, sekä kaikki tex mex mättö cheddar-sössöineen=ah!
Tekis mieli hilpasta hampparit perjantain kunniaksi, mutta en taida viitsiä, edellämainituista syistä.
Millä te tyynnytätte vastaavia himoja? Etsin edullisia ja helppoja vinkkejä (en siis jaksa lähteä vääntämään nyt hampurilaista itse alusta loppuun.) Sushi olis myös jees, mutta aika kallista täällä missä asun.
Tekis mieli hilpasta hampparit perjantain kunniaksi, mutta en taida viitsiä, edellämainituista syistä.
Millä te tyynnytätte vastaavia himoja? Etsin edullisia ja helppoja vinkkejä (en siis jaksa lähteä vääntämään nyt hampurilaista itse alusta loppuun.) Sushi olis myös jees, mutta aika kallista täällä missä asun.